quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zal wel meevallen.
Liep een tijdje in de supermarkt. Een of andere onverlaat waagde het om naar me te fluiten. Ik dacht nog: Huh??? Is dat voor mij bedoeld???? Maar ja.... dat bleek toch echt zo te zijn.
Ik antwoordde luid met: "woef"
De man keek me raar aan. Andere mensen ook. Ik zei tegen hem:" je floot toch naar me.... nou ik antwoord gepast. Want reken maar dat ik een echte bitch ben"
Hij keek heel raar op. Zie de vent wel eens en sindsdien glimlacht ie wat schaapachtig en kijkt snel de andere kant op![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zal wel meevallen.
Liep een tijdje in de supermarkt. Een of andere onverlaat waagde het om naar me te fluiten. Ik dacht nog: Huh??? Is dat voor mij bedoeld???? Maar ja.... dat bleek toch echt zo te zijn.
Ik antwoordde luid met: "woef"
De man keek me raar aan. Andere mensen ook. Ik zei tegen hem:" je floot toch naar me.... nou ik antwoord gepast. Want reken maar dat ik een echte bitch ben"
Hij keek heel raar op. Zie de vent wel eens en sindsdien glimlacht ie wat schaapachtig en kijkt snel de andere kant op![]()
Vocht, ik schommel ook zo 3 kilo in een week heen en weer.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, weer een nieuwe dag. Kort haar bevalt nog steeds okey en dan ga ik straks proberen 45 minuten te fietsen. 87 kilo is mijn gewicht. Gisteren nog 90 kgVreemd verschijnsel.
hehe pas op met je buikspier oefeningen... afgelopen vrijdag heb ik een beetje overkill aan situps gedaan.... 700.... en dinsdag deden me buikspiertjes nog steeds zeerquote:Op donderdag 3 november 2005 11:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus mijn echte gewicht is 87 kgAf en toe haal ik de 86 of 85. De 84 haal ik nooit.
3 dagen geleden zat ik nog op 85 maar toen had ik een dag niets of amper iets gegeten.
Zolang de 90 kg niet in beeld is, is het goed. Maar ik ga dus eerst ontbijten en dan zweten met muziek op. Buikspieroefeningen erbij doen en dan probeer ik toch wat eraan te doen. En wie weet voel ik me wat frisser erdoor, door al het vervuilde vocht uit te zweten.
Sportschool komt nog wel eens. Dan kan ik alle oefeningen doen.
Gisteren 3 flessen bier gehad, viel mee vergeleken met andere tijden. Bier smaakt niet meer zo lekker af en toe. Maar dat ligt ook aan het soort bier.
Ik probeer sowieso te matigen in mijn gedrag, het obsessieve gedrag moet er wat uit. Dus ik zal niet als een idioot tekeer gaan. 12 stuks en dan 3 setjes per spiergroep las ik ergens op een site. Dus ik zal me eraan proberen te houden en niet 40 of 50 stuks doen en dan 9 setjes of iets dergelijks.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe pas op met je buikspier oefeningen... afgelopen vrijdag heb ik een beetje overkill aan situps gedaan.... 700.... en dinsdag deden me buikspiertjes nog steeds zeer
idd probeer altijd 3 setjes te doen. voor kracht opbouw 8 herhalingen en voor verbranding 12 herhalingenquote:Op donderdag 3 november 2005 11:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik probeer sowieso te matigen in mijn gedrag, het obsessieve gedrag moet er wat uit. Dus ik zal niet als een idioot tekeer gaan. 12 stuks en dan 3 setjes per spiergroep las ik ergens op een site. Dus ik zal me eraan proberen te houden en niet 40 of 50 stuks doen en dan 9 setjes of iets dergelijks.
Teveel belasting werkt denk ik ook averechts op alles. En dan gaat de leukigheid eraf.
Zal ik doenquote:Op donderdag 3 november 2005 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd probeer altijd 3 setjes te doen. voor kracht opbouw 8 herhalingen en voor verbranding 12 herhalingenmaar doe in het begin maar rustig aan anders maak je meer kapot dan je goedmaakt
Niet meteen mijn smaak hoewel ik genoeg op mijn harde schijf heb staan ervan. Ik luister het wel eens maar ik word er manic van.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:08 schreef Enyalius het volgende:
rap en rnb zooi wordt daar gedraaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |