abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31919777
quote:
Op donderdag 3 november 2005 08:23 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Of jij
Zal wel meevallen.
Liep een tijdje in de supermarkt. Een of andere onverlaat waagde het om naar me te fluiten. Ik dacht nog: Huh??? Is dat voor mij bedoeld???? Maar ja.... dat bleek toch echt zo te zijn.
Ik antwoordde luid met: "woef"
De man keek me raar aan. Andere mensen ook. Ik zei tegen hem:" je floot toch naar me.... nou ik antwoord gepast. Want reken maar dat ik een echte bitch ben"

Hij keek heel raar op. Zie de vent wel eens en sindsdien glimlacht ie wat schaapachtig en kijkt snel de andere kant op
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_31919885
quote:
Op donderdag 3 november 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zal wel meevallen.
Liep een tijdje in de supermarkt. Een of andere onverlaat waagde het om naar me te fluiten. Ik dacht nog: Huh??? Is dat voor mij bedoeld???? Maar ja.... dat bleek toch echt zo te zijn.
De man keek me raar aan. Andere mensen ook. Ik zei tegen hem:" je floot toch naar me.... nou ik antwoord gepast. Want reken maar dat ik een echte bitch ben"

Hij keek heel raar op. Zie de vent wel eens en sindsdien glimlacht ie wat schaapachtig en kijkt snel de andere kant op
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  donderdag 3 november 2005 @ 09:07:08 #278
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31920034
quote:
Op donderdag 3 november 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Zal wel meevallen.

LOL!

vanmorgen heeeerlijk fris toen ik opstond.... i love that
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  donderdag 3 november 2005 @ 11:12:54 #279
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31922507
Zo, weer een nieuwe dag. Kort haar bevalt nog steeds okey en dan ga ik straks proberen 45 minuten te fietsen. 87 kilo is mijn gewicht. Gisteren nog 90 kg Vreemd verschijnsel.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:14:45 #280
8372 Bastard
Persona non grata
pi_31922560
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, weer een nieuwe dag. Kort haar bevalt nog steeds okey en dan ga ik straks proberen 45 minuten te fietsen. 87 kilo is mijn gewicht. Gisteren nog 90 kg Vreemd verschijnsel.
Vocht, ik schommel ook zo 3 kilo in een week heen en weer.
The truth was in here.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:17:36 #281
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31922621
idd vocht

vanavond weer heerlijk sporten.. moet wat agressie kwijt
stay frosty
  donderdag 3 november 2005 @ 11:22:53 #282
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31922765
Dus mijn echte gewicht is 87 kg Af en toe haal ik de 86 of 85. De 84 haal ik nooit. 90 zit er soms in, maar dat is het maximum op dit moment. Hoewel ik moet uitkijken dat ik over 6 maanden geen 100 weeg

3 dagen geleden zat ik nog op 85 maar toen had ik een dag niets of amper iets gegeten.

Zolang de 90 kg niet in beeld is, is het goed. Maar ik ga dus eerst ontbijten en dan zweten met muziek op. Buikspieroefeningen erbij doen en dan probeer ik toch wat eraan te doen. En wie weet voel ik me wat frisser erdoor, door al het vervuilde vocht uit te zweten.

Sportschool komt nog wel eens. Dan kan ik alle oefeningen doen.

Gisteren 3 flessen bier gehad, viel mee vergeleken met andere tijden. Bier smaakt niet meer zo lekker af en toe. Maar dat ligt ook aan het soort bier.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:25:02 #283
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31922814
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus mijn echte gewicht is 87 kg Af en toe haal ik de 86 of 85. De 84 haal ik nooit.

3 dagen geleden zat ik nog op 85 maar toen had ik een dag niets of amper iets gegeten.

Zolang de 90 kg niet in beeld is, is het goed. Maar ik ga dus eerst ontbijten en dan zweten met muziek op. Buikspieroefeningen erbij doen en dan probeer ik toch wat eraan te doen. En wie weet voel ik me wat frisser erdoor, door al het vervuilde vocht uit te zweten.

Sportschool komt nog wel eens. Dan kan ik alle oefeningen doen.

Gisteren 3 flessen bier gehad, viel mee vergeleken met andere tijden. Bier smaakt niet meer zo lekker af en toe. Maar dat ligt ook aan het soort bier.
hehe pas op met je buikspier oefeningen... afgelopen vrijdag heb ik een beetje overkill aan situps gedaan.... 700.... en dinsdag deden me buikspiertjes nog steeds zeer
stay frosty
  donderdag 3 november 2005 @ 11:25:32 #284
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31922825
Eerst sigaar paffen en koffie leuten Daarna de dag indelen zo goed mogelijk. Dus niet de hele dag online blijven hangen.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:26:51 #285
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31922864
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

hehe pas op met je buikspier oefeningen... afgelopen vrijdag heb ik een beetje overkill aan situps gedaan.... 700.... en dinsdag deden me buikspiertjes nog steeds zeer
Ik probeer sowieso te matigen in mijn gedrag, het obsessieve gedrag moet er wat uit. Dus ik zal niet als een idioot tekeer gaan. 12 stuks en dan 3 setjes per spiergroep las ik ergens op een site. Dus ik zal me eraan proberen te houden en niet 40 of 50 stuks doen en dan 9 setjes of iets dergelijks.

Teveel belasting werkt denk ik ook averechts op alles. En dan gaat de leukigheid eraf.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:35:01 #286
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31923067
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:26 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik probeer sowieso te matigen in mijn gedrag, het obsessieve gedrag moet er wat uit. Dus ik zal niet als een idioot tekeer gaan. 12 stuks en dan 3 setjes per spiergroep las ik ergens op een site. Dus ik zal me eraan proberen te houden en niet 40 of 50 stuks doen en dan 9 setjes of iets dergelijks.

Teveel belasting werkt denk ik ook averechts op alles. En dan gaat de leukigheid eraf.
idd probeer altijd 3 setjes te doen. voor kracht opbouw 8 herhalingen en voor verbranding 12 herhalingen maar doe in het begin maar rustig aan anders maak je meer kapot dan je goedmaakt
stay frosty
  donderdag 3 november 2005 @ 11:36:41 #287
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31923110
quote:
Op donderdag 3 november 2005 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

idd probeer altijd 3 setjes te doen. voor kracht opbouw 8 herhalingen en voor verbranding 12 herhalingen maar doe in het begin maar rustig aan anders maak je meer kapot dan je goedmaakt
Zal ik doen Dat rustige aandoen dus Moet sowieso rustig aandoen met alles. Dus ook online en nog meer

Ik ga nu beginnen. Heb net een boterham gezond gegeten en ga nog ff roken buiten en dan ga ik een half uurtje op eigen tempo cardio doen, daarna rustig sit-ups en daarna weer online ff.

See you later!!

Boterham gezond en roken Dat past niet samen op de een of andere manier
  donderdag 3 november 2005 @ 13:09:00 #288
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31925652
17 minuten in totaal gedaan al Eerst 7 minuten om de eerste keer erin te komen, daarna 10 minuten met 3*12 sit-ups. En over een uurtje weer 15 minuten plus sit-ups. En daarna misschien nog een keer.

Zo kom ik er wel. En nogmaals...zoals mijn ondertitel zegt. Vanaf nu gaat het nice and slow Alles Alles gaat rustig en slow. Geen haast meer
  donderdag 3 november 2005 @ 16:31:48 #289
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_31931814
Hoi..
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
  donderdag 3 november 2005 @ 16:40:30 #290
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31932047
Hallo!!!!

Hoe is het?

Ben weer aanwezig. Klaar met sporten en morgen weer aan de slag met sporten. Nu twijfel ik of ik een biertje zal pakken, ik wil dus 20 kg afvallen en ik denk niet dat het lukt als ik bier blijf drinken.

Verder ben ik aan het denken over hoe ik dat nu aanpak bij die zorginstelling. Af en toe zijn ze zo vreemd, bij ieder klein iets gaan ze het op ziekte gooien. Stel ik ga vertellen over contacten met overledenen daar, dat kennen ze niet, dat is bij hen meteen ziek gedrag. Niet dat ik altijd contact heb met overledenen toch vind ik het gedenkwaardig genoeg om te twijfelen aan hun aanpak af en toe. Alles moet binnen het kader "normaal" passen daar. En wat is normaal. Wie bepaald wat normaal is en wie bepaald wat over de schreef is?

Verder proberen ze je toch in een soort van hokje te drukken, ze proberen je gedrag te ontcijferen vaker en dan doen ze dat vaker op een assertieve manier tijdens het gesprek. Ik denk dat ik die vrouw dat eens ga vertellen dat ik vrij mens ben en dat ik mezelf wil ontplooien.

Maar goed, dit is niet zo serieus want ik zie ze niet vaak en ik speel het spelletje vaak gewoon mee. Het is ook maar een spelletje meer niet en niet minder. Af en toe wil ik wel eens zelf de dokter spelen en wil ik bij hen eens gaan vragen of ze zich wel lekker voelen als ze bijvoorbeeld zenuwachtig overkomen. De rollen omdraaien dus. En dan bij hen de zielen open vouwen alsof het speelgoed is

Toch wil ik ooit uit die zorg zijn, hoewel zij er volgens mij uitgaan van het principe :"Eens ziek, altijd ziek". Spontane genezing geloven ze niet zo in. Mede omdat ze kijken naar het verleden altijd.

Ben gewoon ff aan het balen dat het ideale zorgstelsel er nog niet is. De aanpak bevalt me niet altijd even goed. Te weinig stimulans ervaar ik ook maar dat kan ik beter daar vertellen
  donderdag 3 november 2005 @ 16:47:08 #291
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31932242
ikke ben vandaag weer op juize.fm geweest...gister ook al
stay frosty
  donderdag 3 november 2005 @ 16:53:16 #292
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31932437
juize.fm was dat?

Muziek?

Ik heb me net een biertje gepakt en voel me lekker rustig en stabiel toch wel. Alsof er geen zorgen zijn Zorgen zijn er ook niet in principe, zorgen maak ik meestal zelf.
pi_31933858
juice is een muziek radio ... Ja toch? afz EW
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 3 november 2005 @ 17:54:46 #294
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31933939
idd juize is een radiostation
stay frosty
  donderdag 3 november 2005 @ 17:56:36 #295
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31933978
Wat voor soort muziek draaien ze daar?

Straks ga ik frites van de friture bestellen Frites zuurvlees, spoetnik en frikandel speciaal
  donderdag 3 november 2005 @ 18:08:03 #296
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31934230
rap en rnb zooi wordt daar gedraaid

nok. nog tijd gehad om die site te bezoeken die ik gestuurd had?
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_31934540
Ik heb een nieuw vriendje !
Een Vlaamse Gaai

http://www.gardensafari.n(...)darius_ha5_d0080.jpg

Hij is is nu al 3 keer terug gekomen op mijn balkon (ik voer hem niet, ze kunnen zelf nog genoeg vinden, dus daar komt hij niet voor).

Zijn kleuren zijn prachtig !

hij is wel een beetje brutaal
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 3 november 2005 @ 18:26:01 #298
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31934619
Dus je hebt je vogeltje!!!!

( zoals je in je ondertitel al schrijft )

Je hebt eindelijk je vogeltje gevonden
  donderdag 3 november 2005 @ 18:27:53 #299
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31934669
quote:
Op donderdag 3 november 2005 18:08 schreef Enyalius het volgende:
rap en rnb zooi wordt daar gedraaid
Niet meteen mijn smaak hoewel ik genoeg op mijn harde schijf heb staan ervan. Ik luister het wel eens maar ik word er manic van.

Ben nu Cannibal Corpse aan het kopen via newnova. Ken je dat? Is keihard van wat ik meegekregen heb toen een tijd geleden. Of ik het luister maakt niet uit, de kosten van het kopen zijn toch minimaal Kanibalen lichaam
  donderdag 3 november 2005 @ 18:33:50 #300
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31934807
Ik heb weer het idee dat mijn bestaan al vast staat, en dat ik steeds een stuk weer ontdek voor de 1000ste keer, alsof ik al 100000000 keer dit leven leef Alsof ik geen echte invloed heb op mijn bestaan maar dat ik toch invloed heb maar die invloed staat al vast op een of andere positieve manier. Het bestaan is dan niet negatief te noemen, het valt dan op de plek zoals ik al zei.

Het zijn dan de kleine signalen dat alles op de plek valt. Kleine toevalligheden die naar voren komen in het dagelijkse leven.

En dat is niet negatief bedoeld, maar dan valt alles meer op de plek. En vooral het stabiele gevoel is dan aanwezig. Met een stabiel gevoel zijn er geen gaten en val ik niet naar onder of spring ik niet omhoog. Dan blijf ik rechtlijnig op het rechte pad.

Metallica

Nu ga ik ff uit mijn dak in mijn hoofd. En mijn hoofd is groot als het gaat om denkwerelden en gedachtenwerelden en droomwerelden. Groter dan deze aarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')