abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:41:54 #151
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31871843
het vrouwtje dat alle post opstelt was tijdelijk op vakantie en aangezien het formeel afgerond moet worden moet alles per post gedaan worden. gisteren brief naar mij verzonden volgens me pa dus zal het morgen of zo wel ontvangen.

en dan zien we verder
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:50:30 #152
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31872047
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef Enyalius het volgende:
na een lange dag op me werk ben ik weer meer overtuigd dat steeds meer mensen DOM zijn. intellectueel gehandicapt. echt waar...wordt er gewoon triest van. en het wordt steeds erger lijkt het wel. en het schijnt zich ook nog te verspreiden buiten me werk om :S heb echt medelijden met de mensheid
Ik kijk niet zo naar anderen in principe. Heb genoeg met mezelf te doen vaker. Als anderen dom zijn dan zijn ze dat maar. Ik heb tijden gehad dat ik me druk maakte over van alles en nog wat en dat blijkt het merendeel zonde van de tijd te zijn. Het boeit me dus ook geen ene zier waar de mensheid gaat belanden, ze doen maar wat ze niet laten kunnen. De wereld draait toch door en hoe de wereld doordraait maakt me ook niet uit.

Kost alleen maar onnodige energie En iedere kleine vorm van energie die onnodig verspild wordt is zonde.

Ignorance is a bliss

Hoop natuurlijk wel op veranderingen maar dan ik maak me niet meer druk, nergens om. En zo probeer ik lekker rustig te kunnen slapen en dagdromen

Lekker relaxen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_31872099
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:50 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik kijk niet zo naar anderen in principe. Heb genoeg met mezelf te doen vaker. Als anderen dom zijn dan zijn ze dat maar. Ik heb tijden gehad dat ik me druk maakte over van alles en nog wat en dat blijkt het merendeel zonde van de tijd te zijn.

Kost alleen maar onnodige energie En iedere kleine vorm van energie die onnodig verspeld wordt is zonde.

Ignorance is a bliss
Heb je helemaal gelijk in.
Ik wilde dat ik het ook altijd kon. Vaak wel. Maar de discipline om dat ook te vinden als je gezicht erin geduwd wordt heb ik zelf ook niet.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:53:34 #154
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31872130
normaal gesproken negeer ik dat soort mensen. maar als je met ze samen moet werken wordt lastig :S
je krijgt de meest domme oplossingen gepresenteerd. zo enorm kortzichtig dat het bij voorbaat al faalt.

moest op gesprek komen bij de DC manager tijdje trug. had heel zijn plan aan gort geschoten. zaten zo ontzettend veel gaten in dat was niet leuk meer. iedereen doen wat ie zegt, alles gaat slechter dan voorheen. 1 afdelingschef aantal van mijn ideeen gebruikt, zonder anderen te melden, en laat het daar wat beter gaan als hij er is die gozer weet tenminste wanneer er iets goeds voorbij komt.

ach ja. hopelijk ben ik spoedig weg daar.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:55:55 #155
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31872184
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb je helemaal gelijk in.
Ik wilde dat ik het ook altijd kon. Vaak wel. Maar de discipline om dat ook te vinden als je gezicht erin geduwd wordt heb ik zelf ook niet.
Ik zal wel moeten. Ik maak me ook nog vaak erg druk en dat is gewoon niet goed. Ik wil de realiteit ontlopen en ik wil er geen deel meer vanuit maken. Wel de leuke kanten van het leven inzien, maar alle ergernissen laten bezinken. Ik heb mijn pa dat ook een beetje aangeleerd. Die maakte zich vaak ook druk om niets.

En zo leef je gezonder en gelukkiger volgens mij. Ook als mensen je totaal niet liggen, dan kun je het beste de andere kant opkijken als het ware. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, het blijft enige oefening vereisen en helemaal op ignorance gaan is misschien ook niet goed? Ik wil wel zo snel mogelijk afschakelen. Het liefst dat ik helemaal niet hoef af te schakelen van frustratie en stress en andere ellende.

Stress bannen uit het leven dus.
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:57:50 #156
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31872226
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 17:53 schreef Enyalius het volgende:
normaal gesproken negeer ik dat soort mensen. maar als je met ze samen moet werken wordt lastig :S
je krijgt de meest domme oplossingen gepresenteerd. zo enorm kortzichtig dat het bij voorbaat al faalt.

moest op gesprek komen bij de DC manager tijdje trug. had heel zijn plan aan gort geschoten. zaten zo ontzettend veel gaten in dat was niet leuk meer. iedereen doen wat ie zegt, alles gaat slechter dan voorheen. 1 afdelingschef aantal van mijn ideeen gebruikt, zonder anderen te melden, en laat het daar wat beter gaan als hij er is die gozer weet tenminste wanneer er iets goeds voorbij komt.

ach ja. hopelijk ben ik spoedig weg daar.
Frustratie op de werkplek

Inderdaad erg frustrerend. En dat heb je overal wel in enige mate op het werk. Een bedrijf is denk ik nooit 100 procent goed ingedeeld. Nou in Japan schijnen ze goed te zijn daarin, maar dan loop je tegen het extreme op. Die doen voor het werk met z'n allen yoga en nog meer heb ik tijdens de heao geleerd. Die gaan in hallen massaal werken aan de spirit en nog meer.

Soms vraag ik me wel eens af waarom het zo moeilijk is om een bedrijf goed te runnen. Je begint bij de bodem van het bedrijf en werkt omhoog, alles past perfect in elkaar. Is dat zo moeilijk, waarschijnlijk wel, omdat je te maken hebt met menselijk falen, dat is de enige storende factor in een bedrijf. Zo'n bedrijf moet ik dus in terecht komen, een bedrijf waar alles soepel verloopt. Is dat niet het geval dan pas ik niet thuis daar, omdat ik dus geen stress mag hebben. Stress is bijna taboe hier.
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:01:09 #157
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31872303
niet alleen op de werkplek. overal. ik heb een hekel om mensen iets meer dan 2x uit te leggen. dat is pas verspilling van tijd en energie.
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:04:12 #158
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31872377
Dat 2 keer moeten uitleggen heeft te maken dat mensen niet goed kunnen luisteren misschien.

Luisteren is een van de moeilijkste dingen schijnbaar. Ik heb het ook via via gehoord. Maar het schijnt dat informatie opvangen en goed luisteren en daarna verwerken moeilijk is. Zal vast en zeker een technische term voor zijn. Analytisch vermogen is het niet of wel? Verwerkend vermogen? Ik weet het niet.

In ieder geval weet ik wel dat een bedrijf een zooitje kan zijn en erg onoverzichtelijk ingedeeld kan zijn. Open informatie-bronnen lijkt me ook belangrijk.
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:12:05 #159
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31872581
ach ja....ff de hardste metal variant opzetten die ik heb. zijn de frustraties zo weg.
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:18:48 #160
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31872752

Goed dat je een uitlaatklep hebt!!

Ik zet ook zo muziek op. Ik luister de laatste tijd ook metal, of in ieder geval hardere rock zoals Judas Priest en Black Sabbath en nog meer. Heb het moeten leren luisteren. Niet moeten, willen. Ik gebruik het woord moeten te vaak ongepast

Het ligt misschien ook aan de instelling van mensen? De een heeft een andere instelling dan de ander. Zoals je punctuele en niet-punctuele mensen hebt ook. En nog meer verschillen. Een bedrijf opgebouwd uit 1000 verschillende mensen zorgt vanzelf voor problemen en conflicten

Dan kun je wel de vraag stellen, hoe bouw je een ideaal bedrijf op dat vlot verloopt. Ook al heb je te maken met verschillende mensen. Dat ligt dan weer bij het management volgens mij ook. En aan de interne opleiding die je biedt aan het personeel.

[ Bericht 16% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-11-2005 18:30:22 (hehe..eindelijk de post die ik wil posten.) ]
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:33:01 #161
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31873119
wat wel geinig is. iedereen die mijn muziek hoort denkt dan "daar wordt je toch enorm agressief van?". bij mij werkt het averechts. hoe geirriteerder en gefrustreerder ik ben, des te harder de variant van het muziek genre en des te rustiger word ik dan
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:35:33 #162
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31873184
Misschien is dat compensatie?? Of gedachtes weg werken? Of de frustrerende en "agressieve" gedachte of mood-swing wordt dus weggewerkt doordat de muziek nog agressiever is, dat de mood-swing het moet afleggen tegen de bedoeling die de muzikanten wilden bereiken ermee

Ik word ook wel rustig van harde muziek, ook omdat ik niet meer kan denken door wat mijn kop ingaat. Door de harde muziek is mijn hoofd leger dan wanneer ik stilte hoor soms

Nu niet, nu hoor ik stilte en hoor ik geen gedachtes stromen. Dus zet ik nog ff geen muziek op.
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:42:33 #163
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31873391
denk dat bij mij eerder is alle agressie e.d. los te kunnen laten in harde muziek en headbangen ipv iemand op zijn bek slaan fysiek ook uitputtend
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:46:22 #164
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31873497
Geweld lost ook niets op...kun je beter muziek luisteren.....is veel beter

Hier staat nu op.......... Iron Maiden - Fear of the dark

Lekkere muziek maar niet te hard, precies goed
  dinsdag 1 november 2005 @ 18:53:26 #165
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31873701
is inderdaad niet hard nee. regulier draai ik power/speed metal. heel melodieus met teksten die over fantasy werelden gaan of over de middeleeuwen. als afwisseling dan toch weer iets harder zoals 37stabwoundz en All Shall Peris. Mors Principium Est is ook een goeide jonge band.

bands zoals kutabare, vomitory, wargasm, moistened cunt etc zijn zo hard die draai ik alleen als ik echt pissed off ben. en das niet vaak

www.rtds.org draait ook een afwisselende set aan hardrock, metal, punk

vrijdag tot en met zondag zijn me ouders pleite. heb wat concert dvd's van Hammerfall en Shaman. die gaan hard gedraait worden
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:01:32 #166
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31873920
Kun je op die site luisteren? heb die site ff in de favouriten gezet

Heb je geen last van buren of zet je de head-phone op?

Buren Ook zoiets, mensen waar je rekening moet houden en mensen die met jou rekening moet houden. Buren, een gevolg van overbevolking ook. Buren 10 km verderop okey, buren next door, not done
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:04:19 #167
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31873993
ja er zijn op de mainpage 2 winamp icoontjes. als je er op klikt start winamp en maakt hij verbinding met de streamradio
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:09:26 #168
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31874138
Iets voor straks Ben benieuwd waar je naar luistert zoal

Als het luisterbaar is voor mij. Ooit iemand ontmoet die had hele aparte techno met echte blieb blieb geluiden en daar werd ik dus persoonlijk helemaal tureluur van
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:11:12 #169
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31874191
hehe dat station heeft vrije ruime subgenres van zacht naar hard dus zit wel snor
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:15:23 #170
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31874321
Ben benieuwd Ik ga dat station zeker nog luisteren maar heb nu ff zin om eigen muziek te selecteren

Goede gitaar-solo's brengen mij in extase Ik zit nu "A brave new world" te luisteren van Iron maiden en af en toe raakt de gitarist precies de juiste snaar en dan vlieg ik omhoog En dan de complete track erbij en ik zit in heaven. Of hell. Maakt niet uit wat het is. Hell of heaven wat boeit het nu?

In ieder geval vergeet ik het dagelijkse leven op die manier.

[ Bericht 41% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-11-2005 19:20:50 ]
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:31:17 #171
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_31874834
Lekker muziek op nu

Kijken of ik nog wat kan vinden dat me kan opzwepen
  dinsdag 1 november 2005 @ 19:32:10 #172
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31874862
hehe heb concert dvd van Shaman op op moment
pi_31875754
Vanmorgen es met vrienden gaan airsoften in de bossen, is vergelijkbaar met paintball maar dan met plastic bollekes ipv verf. Ik had me vandeweekend Kalashnikov aangeschaft dus da moest toch es getest worden
Heb wel meer bollekes moeten incasseren dan dak er uitgedeeld heb
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_31875807
Dromenvanger, voor gitaarsolo's moette bij Satriani zijn hé

Ik ben momenteel wat jeugdmuziek aan 't draaien oa Tuxedomoon ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:16:46 #175
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_31876433
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 19:58 schreef UncleScorp het volgende:
Vanmorgen es met vrienden gaan airsoften in de bossen, is vergelijkbaar met paintball maar dan met plastic bollekes ipv verf. Ik had me vandeweekend Kalashnikov aangeschaft dus da moest toch es getest worden
Heb wel meer bollekes moeten incasseren dan dak er uitgedeeld heb
airsoften is echt uber stoer!!!!!!!
jammer alleen dat je het in nl niet mag/kan doen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')