Ik kijk niet zo naar anderen in principe. Heb genoeg met mezelf te doen vaker. Als anderen dom zijn dan zijn ze dat maar. Ik heb tijden gehad dat ik me druk maakte over van alles en nog wat en dat blijkt het merendeel zonde van de tijd te zijn. Het boeit me dus ook geen ene zier waar de mensheid gaat belanden, ze doen maar wat ze niet laten kunnen. De wereld draait toch door en hoe de wereld doordraait maakt me ook niet uit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef Enyalius het volgende:
na een lange dag op me werk ben ik weer meer overtuigd dat steeds meer mensen DOM zijn. intellectueel gehandicapt. echt waar...wordt er gewoon triest van. en het wordt steeds erger lijkt het wel. en het schijnt zich ook nog te verspreiden buiten me werk om :S heb echt medelijden met de mensheid
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo naar anderen in principe. Heb genoeg met mezelf te doen vaker. Als anderen dom zijn dan zijn ze dat maar. Ik heb tijden gehad dat ik me druk maakte over van alles en nog wat en dat blijkt het merendeel zonde van de tijd te zijn.
Kost alleen maar onnodige energieEn iedere kleine vorm van energie die onnodig verspeld wordt is zonde.
Ignorance is a bliss![]()
Ik zal wel moeten. Ik maak me ook nog vaak erg druk en dat is gewoon niet goed. Ik wil de realiteit ontlopen en ik wil er geen deel meer vanuit maken. Wel de leuke kanten van het leven inzien, maar alle ergernissen laten bezinken. Ik heb mijn pa dat ook een beetje aangeleerd. Die maakte zich vaak ook druk om niets.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in.
Ik wilde dat ik het ook altijd kon. Vaak wel. Maar de discipline om dat ook te vinden als je gezicht erin geduwd wordt heb ik zelf ook niet.
Frustratie op de werkplekquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:53 schreef Enyalius het volgende:
normaal gesproken negeer ik dat soort mensen. maar als je met ze samen moet werken wordt lastig :S
je krijgt de meest domme oplossingen gepresenteerd. zo enorm kortzichtig dat het bij voorbaat al faalt.
moest op gesprek komen bij de DC manager tijdje trug. had heel zijn plan aan gort geschoten. zaten zo ontzettend veel gaten in dat was niet leuk meer. iedereen doen wat ie zegt, alles gaat slechter dan voorheen. 1 afdelingschef aantal van mijn ideeen gebruikt, zonder anderen te melden, en laat het daar wat beter gaan als hij er isdie gozer weet tenminste wanneer er iets goeds voorbij komt.
ach ja. hopelijk ben ik spoedig weg daar.
airsoften is echt uber stoer!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:58 schreef UncleScorp het volgende:
Vanmorgen es met vrienden gaan airsoften in de bossen, is vergelijkbaar met paintball maar dan met plastic bollekes ipv verf. Ik had me vandeweekend Kalashnikov aangeschaft dus da moest toch es getest worden
Heb wel meer bollekes moeten incasseren dan dak er uitgedeeld heb![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |