quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:07 schreef Mirage het volgende:
ik wou altijd al kinderen, ik zei alleen altijd dat ik geen vent wilde.dat is iets anders uitgepakt
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom nou weer geen vent? mannen zijn heeel aardig hoor... en .... er ... moet ...toch...iemand...de...auto...besturen?
![]()
*gaat de deur barikaderen* ik vertrouw het nietquote:
Dat soort dingen doe ik hier altijd.quote:
Tenzij je er nog meer krijgtquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou, voor mij waarschijnlijk wel.
Niet dat ik nu niet leef, maar tegen die tijd krijg ik opnieuw mijn "vrijheid" terug.
Als ik 39 ben is de oudste 20 en de jongste ( die nog geboren moet worden) 14 jaar.
39 jaartjes jong !
Het leeft.quote:Op dinsdag 1 november 2005 06:42 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen Nederland
Hoe staat het leven?
nou ja..... in a way.....quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:21 schreef vamperotica het volgende:
Arme mannen.... Denken nog steeds dat ze onmisbaar zijn!
Klopt.... maar dat maakt ze nog niet onmisbaar!quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou ja..... in a way.....
Ik KAN het wel alleen. Heb ik al lang bewezen. Maar er is een andere functie dan klussen alleen.
Kun jij een band wisselen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:21 schreef vamperotica het volgende:
Arme mannen.... Denken nog steeds dat ze onmisbaar zijn!
Over het algemeen niet. Maar ik ken wel uitzonderingenquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Klopt.... maar dat maakt ze nog niet onmisbaar!
quote:
hihih... tijdelijk onmisbaar!quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Over het algemeen niet. Maar ik ken wel uitzonderingen![]()
Ãuto omhoog met de krik....quote:
Als je het zo doet werkt het niet neequote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensen!
wij mannen zijn best handig voor jullie vrouwen... kijk je kan elke keer wel een trapje pakken als je ergens hoog bij moet... alleen wij kunnen er gewoon bij
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensen!
wij mannen zijn best handig voor jullie vrouwen... kijk je kan elke keer wel een trapje pakken als je ergens hoog bij moet... alleen wij kunnen er gewoon bij
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:53 schreef vamperotica het volgende:
ik ben "maar"1.64 maar klim net zo vrolijk in de rekken van de supermarkt hoor!
Okee... dat mag je hier ook komen doen!quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:54 schreef Bastard het volgende:
Wij mannen kunnen alles wat een vrouw ook kan, en nog wel beter ook
Zo moet ik na eenmaal de ramen te hebben gewassen voortaan gewoon de ramen wassen.
Waarom? Mn vrouw moet er een trappetje bij gaan pakken, om bovenin te komen, en is al met al gewoon een 20 minuten bezig.
Ik zet mn emmer neer, zeem de ruit in 5 minuten helemaal streeploos schoon. Tsja je moet de slag er voor hebben he
Leent je vrouw je wel eens uit?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:54 schreef Bastard het volgende:
Wij mannen kunnen alles wat een vrouw ook kan, en nog wel beter ook
Zo moet ik na eenmaal de ramen te hebben gewassen voortaan gewoon de ramen wassen.
Waarom? Mn vrouw moet er een trappetje bij gaan pakken, om bovenin te komen, en is al met al gewoon een 20 minuten bezig.
Ik zet mn emmer neer, zeem de ruit in 5 minuten helemaal streeploos schoon. Tsja je moet de slag er voor hebben he
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ben 1,80
en die autoband verwissel ik ook wel, en de dingen die ik nog nooit gedaan heb die kan ik leren.
Ja dusquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:22 schreef Metro2005 het volgende:
en mannen onmisbaar? Net zo onmisbaar als vrouwen volgens mij.
![]()
Wie vindt jullie sleutels dan, en jullie stropdas ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:22 schreef Metro2005 het volgende:
Zo, na 2,5 uur ben ik ook eens een keer op mijn werk
(rit van 20km !!)
en mannen onmisbaar? Net zo onmisbaar als vrouwen volgens mij.
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik voelde me idd een dwerg naast jou. UIt alle macht proberen die lange stappen bij te houden. Trippel trippel trippel op mijn korte pootjes... LOL
me sleutels vind ik altijd in mijn zak. me stropdas hang ik altijd zelf netjes in mijn kast en ik heb geen kinderenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wie vindt jullie sleutels dan, en jullie stropdas ?
Wie baart jullie kinderen ?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:55 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien had ik jou dan maar op mijn rug moeten nemen nadat Minkeltje mijn (zijn) tas overnam.
Qua gewicht zal het niet veel gescheeld hebben
Sleutels raak ik nooit kwijt en stropdassen ook niet (draag ik sowieso zelden)quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wie vindt jullie sleutels dan, en jullie stropdas ?
Wie baart jullie kinderen ?
Nog iets gehoord over je sollicitatie?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef Enyalius het volgende:
na een lange dag op me werk ben ik weer meer overtuigd dat steeds meer mensen DOM zijn. intellectueel gehandicapt. echt waar...wordt er gewoon triest van. en het wordt steeds erger lijkt het wel. en het schijnt zich ook nog te verspreiden buiten me werk om :S heb echt medelijden met de mensheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |