quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
's avonds doe je toch kaarsjes aan !
quote:
Gefeliciteerd USquote:
Gefeliquote:
lot genoot. gister was ik nog misselijk ook. op weg naar huis ben ik afgestapt van me fiets om ff lekker te kotsen in de berm hehehquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
migraine auw
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:05 schreef Enyalius het volgende:
[..]
lot genoot. gister was ik nog misselijk ook. op weg naar huis ben ik afgestapt van me fiets om ff lekker te kotsen in de berm hehehom 1 uur in de nacht is er toch niemand
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:05 schreef Enyalius het volgende:
[..]
lot genoot. gister was ik nog misselijk ook. op weg naar huis ben ik afgestapt van me fiets om ff lekker te kotsen in de berm hehehom 1 uur in de nacht is er toch niemand
ja dat hoorde ik vanmorgen ook op het nieuws, wel grappig jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:09 schreef Enyalius het volgende:
sorry kan niet antwoorden. moet ff winkelen hahaha
'Borstenwand' voor vergeetachtige man
Ik denk eerder aan jochies van 12quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef Enyalius het volgende:
jochies van 16 die naar binnen gaan om met de muur te spelen terwijl ma aan het shoppen is
Dat wisselt nog wel eens ja.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:15 schreef Bastard het volgende:
Topic is een stuk minder snel dan voorheen hee!
ps, gefeli US![]()
Ik mag over een aantal weken er 30 gaan uitblazen.
agreed... of hoe ik de verjaardag van mijn schoonmoeder vond :Squote:Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef Enyalius het volgende:
precies. denk niet dat iemand het boeiend vindt om te horen dat ik midden in de nacht half stoned onder een boom lag o.O
krijgt er wel zo'n ontzettend vieze smaak van in je bek. was vergeten hoe dat was :S
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef Enyalius het volgende:
precies. denk niet dat iemand het boeiend vindt om te horen dat ik midden in de nacht half stoned onder een boom lag o.O
krijgt er wel zo'n ontzettend vieze smaak van in je bek. was vergeten hoe dat was :S
Ik voel me ineens echt piepjong.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:15 schreef Bastard het volgende:
Topic is een stuk minder snel dan voorheen hee!
ps, gefeli US![]()
Ik mag over een aantal weken er 30 gaan uitblazen.
Gewoon pogosticks nemen ipv krukkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:01 schreef Enyalius het volgende:
met de krukken van tegenwoordig is dat geen probleem hoor
Bomen zijn ook fijne wezens om bij in de buurt te zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:44 schreef Enyalius het volgende:
tja ik weet niet. ik zoek altijd bomen op voor de 1 of andere reden. zelfs als ik nuchter ben
Ja precies, en zoals dat beroemde liedje al zegt "trouw niet voor je 40 bent"quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:19 schreef UncleScorp het volgende:
Life begins at 40 ... ?
Awel, kzal het jullie weten te zeggen![]()
Nou, voor mij waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:19 schreef UncleScorp het volgende:
Life begins at 40 ... ?
Awel, kzal het jullie weten te zeggen![]()
mja en dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou, voor mij waarschijnlijk wel.
Niet dat ik nu niet leef, maar tegen die tijd krijg ik opnieuw mijn "vrijheid" terug.
Als ik 39 ben is de oudste 20 en de jongste ( die nog geboren moet worden) 14 jaar.
39 jaartjes jong !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |