migraine....3de in 3 dagen.... heb er in eens lastvanquote:Op woensdag 2 november 2005 10:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Waarom doet je hoofd au Barra?
Nog geen zicht op werk op het moment?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Mogge
Vandaag ga ik hangen en hangen, behalve de haren laten kort-wieken is de enige actie hier
Ai, da's niet fijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
migraine....3de in 3 dagen.... heb er in eens lastvan
Nope, en dat blijft voorlopig zo. Wel vrijwilligerswerk in de toekomst maar regulier werk dus nietquote:Op woensdag 2 november 2005 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nog geen zicht op werk op het moment?
Boek van de 5 ringen gelezen? Over Mijamoto Moesasji? De moeite waard.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef Enyalius het volgende:
die heb ik op me plank staan ja. meerdere malen gekeken een jaar of 2 terug. koop ook aardig wat japanse films over samurai omdat ik daar zo'n sterke link mee heb. alles dat met japan te maken heeft trouwens
Waar zit die kapper?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo....kapper heeft zijn werk goed gedaan
Ik zie er meteen 10 jaar jonger uit
In Limburgquote:
heerlijk toch dat een bezoekje aan de kapper zoveel met je kan doen!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In Limburg
Nee maar ik zie er weer toonbaar uit nu. En het voelt frisser zoals ik al zei in het gladheids-topic. En de grijze haren vallen minder op. En nog meer. Vind mezelf meteen beter uitzien zonder dat het als opschepping bedoeld is![]()
Alleen is mijn hoofd nu groterOmdat de haren minder opvallen doordat ze kort zijn
Zou jij 10 jaar jonger willen lijken of zijn?quote:
Ach... misschien, met vlagen voor een dagje ofzo!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou jij 10 jaar jonger willen lijken of zijn?
Nah, da bedoel ik. Nog 10 jaar eraf en je kunt haast de luiers weer omdoenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach... misschien, met vlagen voor een dagje ofzo!
ik wordt vaak al 10 jaar jonger geschat door de 'omaatjes" waar ik werk, maar die stuur ik dan maar eens naar de oogarts. En ik voel mezelf wel lekker zo op deze lefftijd. Ben iig heel anders als de moedertjes die ik aan de schoolpoort zie staan!
Het gaat om het gevoelquote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
heerlijk toch dat een bezoekje aan de kapper zoveel met je kan doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |