quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het gaat van kwaad naar erger. En het was geen vakantiepark. Uitslapen tot na 11:30.
Van mij mag er nu een loeizware Weekopdracht komen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het gaat van kwaad naar erger. En het was geen vakantiepark. Uitslapen tot na 11:30.
Op de talpa site staat ze in de poll nu weer onder Rob.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat loopt iedereen toch te zeiken zeg.
Rob er in is gewoon prima voor de ontwikkelingen in het huis. Liever Rob dan Nathalie. Die mag van mij accuut wieberen.
In een live uitzending kon normaliter ook nog gestemd worden en dat hebben ze veranderd... (Het was wel nek aan nek met menno hoor, dus het had ook menno kunnen worden als ze toch doorgingen met normaal stemmen..)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
feit blijft dat hij door het publiek was weggestemd en er weer een of andere lullige manier is gevonden om het concept te verneuken
Weer iets met voedsel. En daar wordt dan natuurlijk weer flink mee gespeeld, in gerollebold, in neuzen gestoken etc...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Yesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het wordt juist een onglovelijke teringbende in het huis als Rob weg is. Het gaat er nu veel te burgerlijk aan toe. Tanja is nu toch weg, dus Miss Smetvrees hebben ze niet meer te duchten.
Verbaasd me ook, met name Rob, die is altijd wel eerder op normaliterquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:40 schreef MissX het volgende:
tering slapen die gasten nou nog steeds
zou het een geheime missie zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Verbaasd me ook, met name Rob, die is altijd wel eerder op normaliter
Ja, moet die schoonmaken ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Verbaasd me ook, met name Rob, die is altijd wel eerder op normaliter
de volle blikken vervangen door de lege blikkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:45 schreef Springsteen27 het volgende:
wat voor geintje?
Tis net als bijv. met roken, als je eenmaal begint is stoppen bijzonder moeilijk dus in jou geval zou ik zeggen, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:50 schreef nyny83 het volgende:
En daarom kijk ik de streams dus nooit.. zelfs een samenvatting van een half uur weten ze nog aardig saai te vullen af en toe, dan weet ik genoeg over hoe interessant de streams zijn
over het algemeen zijn de streams beter te pruimen dan dat knip-en-plak gebeuren in de uitzending hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:50 schreef nyny83 het volgende:
En daarom kijk ik de streams dus nooit.. zelfs een samenvatting van een half uur weten ze nog aardig saai te vullen af en toe, dan weet ik genoeg over hoe interessant de streams zijn
Ze hebben afgelopen week zo hard gewerktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:44 schreef BONG4002 het volgende:
Het kan natuurlijk zo zijn dat de meeste bewoners pas laat konden inslapen ookal zijn ze redelijk optijd naar bed gegaan, in dat geval snap ik wel dat ze nu nog in diepe rust zijnmaargoed, BB knijpt denk ik een oogje dicht en laat ze vandaag iets langer uitslapen dan normaal
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
over het algemeen zijn de streams beter te pruimen dan dat knip-en-plak gebeuren in de uitzending hoor
klopt de tv uitzending staat stijf van de censuur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja vaak zit er een ernstige kleuring in (lees censuur)
![]()
Ja kaik, as je begreipt wat ik bedoel wil dat nog niet seggen dat ik kansloos ben, denk, begreip me goet, dat de versgille niet groot waren tussen Menno en Naat, begreip je wat ik bedoel Sjan, wij sein de populairste en hadden de peg dat wij, begreip je, de populairste op de bank saten Sjan, en niet jullie, begreip je, as ik nou met de anderen op de bank het geseten waren die anderen eruit gegaan, begreip je Sjan, jij begreipt me wel hè Sjan, dus Menno, Naat en ik sein eigenluk al de winnaars, begreip je Sjan, wij sein de finalisten, ik heb het van het begin al geroepen: IK GA WINNEN! Begreip je Sjan, en die Menno valt tog wel door de mant en Naat, ag die lieve Naat is al blei dat se sover kompt, begreip je Sjanquote:Denk dat we de komende dagen weer een andere Rob gaan zien
ja... leuk....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt de tv uitzending staat stijf van de censuur.
Ik kijk nooit naar de tv alleen nog de donderdagavond![]()
![]()
Ik ben voor een boycot niemand moet meer na de tv kijken.
Dit scheelt talpa erg veel reclame inkomsten de enige manier of die maffia praktijken aan te pakken
quote:
Dat is een idee ja... volgende keer het brand alarm af laten gaan... met om de 10 seconden: DIT IS EEN WAARSCHUWINGquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:08 schreef Zw0rld het volgende:
Zelfs als er brand is blijven ze liggen.
MotorHeadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:14 schreef teamlead het volgende:Knal nog maar even wat muziek door die speakers.... André Rieu totdat iedereen op is ofzo...
dan loop je het risico dat iemand het mooi vindt... Het moet echt iets zijn waar ze allemaal op kotsen.,... en dat zo hard mogelijk....quote:
chantal......douchenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:16 schreef Sanne het volgende:
Begint Chantal nu met creme smeren vóór ze gedouchd heeft?
Ze is niet bepaald een gezelligheidsrokerquote:
Jawel hoor... als ze kan roken is ze gezellig. Het is juist dat als ze niet kan roken dat ze niet gezellig is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze is niet bepaald een gezelligheidsroker![]()
Maar Chantal heeft nu wel in de gaten dat stemmen op Menno niet zoveel zin heeft omdat hij populairder is dan ze dachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:22 schreef wickie het volgende:
Ja hoor Chantal "de roddel machine", is wakker en heeft haar aanknopje zelf weer ingedrukt. Daar mogen van mij part de batterijen weleens uitgehaald worden.
hmz.. met een beetje mazzel dus straks Rob wel op de bank en Menno niet......quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar Chantal heeft nu wel in de gaten dat stemmen op Menno niet zoveel zin heeft omdat hij populairder is dan ze dachten![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:25 schreef elskreeft het volgende:
Chan ziet er toch echt uit alsof ze onder een tram heeft gelegen smorgens
Heeft al vaker aangehad.... (Past wel bij haarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:23 schreef Zw0rld het volgende:
Ingrid durft.
Een T-Shirt met "Fuck you" er op
Zo ziet ze er toch altijd uit?! Ik zie geen verschil........quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:25 schreef elskreeft het volgende:
Chan ziet er toch echt uit alsof ze onder een tram heeft gelegen smorgens
Hahaha dan vind ik Roel duidelijker:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:26 schreef Djoj het volgende:
Ik walg van Chankwal, hoe ze reageert op Lieske.![]()
"Al met al een boeiend verslag" , zegt ze tegen Lieske, zeg gewoon dat het je geen reet interesseert...![]()
daar zou ik ook niet echt tegenkunnen.. maar dan kun je toch ook gewoon zeggen "lies houd je bek, ik probeer rustig wakker te worden" ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:27 schreef elskreeft het volgende:
nou zou ik ook niet echt wachten op een dagelijks 'ik verzin een droom-verhaal' van een uur als ik net m'n nest uitkom..ze verzinnen ze gewoon ter plekke om maar wat te praten te hebben
Zou ik ook hebben als ik om 12:00 uit mijn bed wordt gebeld door mijn baas en vraagt waar blijf je nouquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:09 schreef BONG4002 het volgende:
Dido vind het gemeen dat ze nu gewekt worden
Right!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
daar zou ik ook niet echt tegenkunnen.. maar dan kun je toch ook gewoon zeggen "lies houd je bek, ik probeer rustig wakker te worden" ofzo?
sorry hoor het is altijd nog 1000% keer beter dan dat gelul van rob en chantal en joostquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:23 schreef Bocaj het volgende:
Weer een moeilijk verhaal van Lieske.....
Chantal doet niet andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:30 schreef Djoj het volgende:
Right!
Wees eerlijk en haal een ander en indirect jezelf niet naar beneden...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef cuall het volgende:
Lieske: kennissen hebben zo'n kraan met een hengseltje![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef wickie het volgende:
nog een peukie naar dat gezwets luisteren en dan ga ik wat nuttigs doen met mn leven voor vandaag.
pomp heet datquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef cuall het volgende:
Lieske: kennissen hebben zo'n kraan met een hengseltje![]()
hangt er van af... als ik mn bed uit kom en onder de douche stap ben ik gewoon wakker... als ik van alles te doen heb kom ik van bed af en ben ik gewoon wakker...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef teamlead het volgende:
ik begrijp werkelijk niet hoe die lui meteen zo sociaal kunnen zijn 's ochtends... ik zou gillend gek worden als er meteen 8 man tegen me aan begonnen te leuteren nog voor de eerste kop koffie.....
Dat denk ik toch niet, er komen er 3 op de bank te zitten, verwacht dat er 2 zijn met meerdere stemmen en een aantal met 1 stemquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. met een beetje mazzel dus straks Rob wel op de bank en Menno niet......![]()
BB is nuttig hoor! Je leert hoe mensen met elkaar samenleven met alles erop en eraan...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef wickie het volgende:
nog een peukie naar dat gezwets luisteren en dan ga ik wat nuttigs doen met mn leven voor vandaag.
ze zijn net wakkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:37 schreef Sonique het volgende:
En hoe lang zijn ze al wakker, en hoelang lopen ze al in badjas en pyjama?
nog geen 1/2 uur hierna komt meestal de waarschuwingquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:37 schreef Sonique het volgende:
ik denk dat menno en joost meerdere stemmen hebben, maar wie zouden er nog meer stemmen krijgen dan volgens jou??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet, er komen er 3 op de bank te zitten, verwacht dat er 2 zijn met meerdere stemmen en een aantal met 1 stem![]()
Rond 12.00 uur wakker gemaakt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:37 schreef Sonique het volgende:
owja het is absoluut zeer realistisch groepsgedrag..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BB is nuttig hoor! Je leert hoe mensen met elkaar samenleven met alles erop en eraan...
Inderdaad, Als ze nu ook nog iets zinnigs te melden haddenok, maar 8 man die alleen maar praten omdat dat de ongemakkelijke stiltes doodt.... Nog maar te zwijgen over dat eeuwige gezeur en gezever...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef teamlead het volgende:
ik begrijp werkelijk niet hoe die lui meteen zo sociaal kunnen zijn 's ochtends... ik zou gillend gek worden als er meteen 8 man tegen me aan begonnen te leuteren nog voor de eerste kop koffie.....
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
owja het is absoluut zeer realistisch groepsgedrag..![]()
Sarcast!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
IK??????quote:
Én ze zij een afspiegeling van de samenleving..............., volgens Ingrid dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Rob krijgt 1 stem en ik verwacht (hoop) dat Chantal en Ingrid ook 1 stem krijgen en op de bank terecht komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik denk dat menno en joost meerdere stemmen hebben, maar wie zouden er nog meer stemmen krijgen dan volgens jou??
ik durf het momenteel ff niet meer in te schatten hoor, t zijn zulke draaikonten wat dat betreft![]()
Hmm...volgens die lijst wel. Ik heb in 5 BB's gepostquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb heel BB2,3 en 4 niet gevolgd, Arcee
ach.. tot 15.00 uur moet je kunnen halenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Mededeling: Isabeau gaat al het negativisme over BB laten varen en zal vanaf nu alleen nog positief over BB en bewoners spreken. Over allemaal dus.
ben benieuwd hoelang ik dat volhou...we maken gewoon een poll...wie er het dichtste bijzit krijgt een boekenbon![]()
Vuile gapperquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:44 schreef riri het volgende:
Zat Menno nou net een cracker uit een ander z'n zakje in zijn eigen zakje te doen?
Ja, maar je hebt er dus niet veel in gepost.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm...volgens die lijst wel. Ik heb in 5 BB's gepost
Arceequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:45 schreef Arcee het volgende:FOK!poster top 1000 over de forums van BB1, BB2, BB3, BB4 en BB5.
Bedoel je 15:00 vandaag? Ik hoop toch wel langer...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:49 schreef teamlead het volgende:
ach.. tot 15.00 uur moet je kunnen halen
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedoel je 15:00 vandaag? Ik hoop toch wel langer...
Nee, ik vind het echt allemaal zeer bijzondere mensen met allemaal hun eigen geweldige kwaliteiten. Chantal kan zo heerlijk kletsen, daar kan je altijd terecht als je het over iemand wilt hebben. Heel fijn dus. En Rob doet het huishouden, wat een vent! Iedereen wil zo'n man/vader. En Menno is een echte doorzetter, super. Nathalie is gewoon meestal vrolijk, kan heerlijk vrolijk zingen en kan je zo opbeuren als je eens in de put zit. Dido is gewoon een schat, kijk maar hoe ze met Josc omging en ze had het gisteren oprecht eventjes moeilijk toen Tanja vertrok. Roel is gewoon een lekkere stoere bink van het type: grote mond, klein hartje. Wat een schat is het toch. Lieske...tsja, Lieske. Daar valt zoveel positiefs over te zeggen dat ik er maar niet aan begin. Ze is adorable. Ingrid is een mooie meid vol ondeugende streken. Echt om lol mee te maken, net als Joost trouwens. Oprechte en vriendelijke gozer waar je veel mee kan lachen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt allemaal zeer bijzondere mensen met allemaal hun eigen geweldige kwaliteiten. Chantal kan zo heerlijk kletsen, daar kan je altijd terecht als je het over iemand wilt hebben. Heel fijn dus. En Rob doet het huishouden, wat een vent! Iedereen wil zo'n man/vader. En Menno is een echte doorzetter, super. Nathalie is gewoon meestal vrolijk, kan heerlijk vrolijk zingen en kan je zo opbeuren als je eens in de put zit. Dido is gewoon een schat, kijk maar hoe ze met Josc omging en ze had het gisteren oprecht eventjes moeilijk toen Tanja vertrok. Roel is gewoon een lekkere stoere bink van het type: grote mond, klein hartje. Wat een schat is het toch. Lieske...tsja, Lieske. Daar valt zoveel positiefs over te zeggen dat ik er maar niet aan begin. Ze is adorable. Ingrid is een mooie meid vol ondeugende streken. Echt om lol mee te maken, net als Joost trouwens. Oprechte en vriendelijke gozer waar je veel mee kan lachen.
Bij BB1 had ik nog mijn Rendoaansluiting met een snelheid uitgedrukt in b/squote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:51 schreef Arcee het volgende:
Ja, maar je hebt er dus niet veel in gepost.
Dit in tegenstelling tot BB5.
Had nog iets hoger kunnen staan werkte een paar jaar geleden onder een andere naam.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:45 schreef Arcee het volgende:FOK!poster top 1000 over de forums van BB1, BB2, BB3, BB4 en BB5.
De 4 kolommen links geven de positie in de totaallijst, de username, het aantal BB-forums waarin gepost is en het totaal aantal posts over al die forums. In de 10 kolommen rechts zijn steeds de positie in de lijst van het betreffende BB-forum te zien en het aantal posts in dat forum.
BB5 is actueel t/m 27 oktober 2005.
BB1: 1550 users, hoogste userid 4745.
BB2: 1207 users, hoogste userid 9831
BB3: 1986 users, hoogste userid 21607
BB4: 1892 users, hoogste userid 44142
BB5: 2586 users, hoogste userid 133615
Grappig dat hoewel het totaal aantal users enórm is toegenomen het aantal BB-posters vrijwel gelijk is gebleven. Met wel een uitschieter bij BB5, maar dat mag ook wel met die ruim 1 en een kwart ton users.
In totaal hebben 58 mensen in alle 5 de BB-forums gepost. * Arcee ook.
Zie hier ook nog de totaallijst:FOK!poster top 7187 over de forums van BB1, BB2, BB3, BB4 en BB5.
Zelfde lijst, maar dan van álle users (die in 1 of meerdere BB-forums hebben gepost).
Wel een gigántische voorsprong heeft scanman01, zeg.
Nummers 2, 3 en 4 vormen ook een kopgroepje ten opzichte van de rest. Daarna gaat 't geleidelijk naar beneden.
Opvallend ook regenworm en -Delta-, die na 1 BB (deel 5) al in de top 10 staan.
Dat gaat je niet lang lukkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Mededeling: Isabeau gaat al het negativisme over BB laten varen en zal vanaf nu alleen nog positief over BB en bewoners spreken. Over allemaal dus.
ben benieuwd hoelang ik dat volhou...we maken gewoon een poll...wie er het dichtste bijzit krijgt een boekenbon![]()
en weer een droomhuwelijk in de kiem gesmoordquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:04 schreef Bocaj het volgende:
Dido houdt van strak.... (interieur)
Is helemaal niet gezellig.... Ik hou van landelijk/romantisch....
Zoals Dido het omschreef ga ik wonenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:04 schreef Bocaj het volgende:
Hoelang heb je staan schreeuwen nadat je dit verzonnen had?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben allemaal naar haar interieur kunnen kijken op funda, zag er ongezellig uitquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:04 schreef Bocaj het volgende:
Moet je wel een pak DE koffie opentrekken want anders is het niet gezelligquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Zoals Dido het omschreef ga ik wonen
heb je nog een linkje?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
We hebben allemaal naar haar interieur kunnen kijken op funda, zag er ongezellig uit![]()
142! en 4 BB's meegepost!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:45 schreef Arcee het volgende:FOK!poster top 1000 over de forums van BB1, BB2, BB3, BB4 en BB5.
Dido zelf is ook strak dus ja...........maar strak kan ook best gezellig zijn hoor....als je maar het goed aankleedt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:04 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:11 schreef Sassefras het volgende:
[..]
142! en 4 BB's meegepost!
Wat heb ik veel in BB2 gepost zeg!
8 berichtjes....
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:14 schreef D.Rose het volgende:
K Billy supersound of the seventies continues
quote:
quote:
Dat denk ik ook steeds, maar de badkamer en de wc blijven daardoor vies en vloer stoffig en de was blijft hangen en liggen.......quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:22 schreef teamlead het volgende:
damn.. ik moet eigenlijk wat nuttigs gaan doen....
nah.. nog 1 peukje en een koffie dan...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:04 schreef Bocaj het volgende:
Geweldig.quote:
Nu ik zoooo verschrikkelijk teleurgesteld ben in het hele BB-gebeuren (robquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:45 schreef Arcee het volgende:FOK!poster top 1000 over de forums van BB1, BB2, BB3, BB4 en BB5.
alle onderwerpen die hier te vinden zijn:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:42 schreef farceman het volgende:
waar hadden de vrouwen het over in badkamer? was verhaal roel aan het volgen..
doe maar meteen een exorcistquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:43 schreef Inca het volgende:
is der al een arts geweest voor ingrid
Gaan ze d'r mond repareren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:43 schreef Inca het volgende:
is der al een arts geweest voor ingrid
Ze had haar derde tepel gevonden en verder zijn het neppertsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:48 schreef Bocaj het volgende:
Ing is wel een paar keer naar de dbk geweest, of daar een arts zij was weet ik niet.... Volgens mij is er niet veel bijzonders aan de hand met haar borsten... (Was geen reden om in te grijpen...)
valt me mee dat de regie het niet heeft weggedraaidquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:50 schreef Arcee het volgende:
Joost over de Ramadan: "Die zitten ook 's middags op de plee stiekem een Snickers weg te bikken, hoor".
Joost, achter je, een Boeing 747!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:50 schreef Arcee het volgende:
Joost over de Ramadan: "Die zitten ook 's middags op de plee stiekem een Snickers weg te bikken, hoor".
Ik ook!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm...volgens die lijst wel. Ik heb in 5 BB's gepost
In BB3 en BB4 maar 3 posts.quote:
Dat merkte Ingrid op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:59 schreef Art_Core het volgende:
Joost kan de humor wel waarderen van het feit dat Tanja door haar vertrek in feite Rob er in heeft gehouden. Nog leuker was het geweest als jij daar had gezeten en had mogen blijven, merkt Roel op.
geile blik an lieskequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:07 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet dat er vanuit dit *kuch* perspectief uit..
Jane! Kijk 'es naar je totaal aantal posts in die lijst.quote:
Siliconen aan het lekken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:48 schreef Bocaj het volgende:
Ing is wel een paar keer naar de dbk geweest, of daar een arts zij was weet ik niet.... Volgens mij is er niet veel bijzonders aan de hand met haar borsten... (Was geen reden om in te grijpen...)
Verharding van de inplantaten.. dacht ikquote:
zei die dat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:12 schreef cuall het volgende:
Roel is bang dat ze negatieve dingen over hem uitzenden
Viel midden in het gesprek tussen hem en Nathalie, hij zei toen iets van: ik hoop niet dat ze dat van me gaan uitzenden, sta ik er mooi op.quote:
Goed dat er een andere link was want ik had de link van funda al is geplaatst en toen ging het forum over zijn zeikquote:
En Menno gaat natuurlijk weer winnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:20 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Joost heeft weer een spel bedacht!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
En Menno gaat natuurlijk weer winnen.
Je kan zeggen over Joost wat je wil maar hij zorgt wel voor wat beweging op de streamsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:20 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Joost heeft weer een spel bedacht!
Marcel is DE ex van Dido.. Wat een drama moet dat geweest zijn zeg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:42 schreef Art_Core het volgende:
maar dan komt het er uit dat Marcel (een ex?) dat vroeger ook tegen haar heeft gezegd.
wanneer, waar, hoe?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:41 schreef Day het volgende:
Rob zegt net dat hij nog genoeg eten heeft.
Niet raar als je bedenkt dat hij 5 crackers achterover heeft gedrukt.
HIj vertelde gisteren (of eergister) aan Joost (?) dat hij 5 crackers achterover heeft gedrukt als reserve voor iemand die echt niet meer kan van de honger.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:46 schreef stormiot het volgende:
[..]
wanneer, waar, hoe?
vertel, vertel
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef Art_Core het volgende:
Joost: "Kutgroep, gewoon - ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste gewoon mee praten!"
Joost heeft weer iets nieuws bedacht: blikgooienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:00 schreef Sassefras het volgende:
gebeurt er nog wat? de moeite van streamen waard?
Hij heeft wel humorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:54 schreef Art_Core het volgende:
Joost: "Kutgroep, gewoon - ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste gewoon mee praten!"
De meeste zijn haar nu al vergetenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij heeft wel humorVolgende week zijn ze Tanja vergeten
![]()
Op Dido na, waren ze haar gisteravond al vergeten, hoor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:01 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Hij heeft wel humorVolgende week zijn ze Tanja vergeten
![]()
Ik niet hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:03 schreef regenworm het volgende:
[..]
De meeste zijn haar nu al vergeten![]()
![]()
Ik vind dat wel interessant.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:50 schreef Djoj het volgende:
Joos: "Rob heeft het ongeluk zien gebeuren van het vliegtuig in de Bijlmer, hij was de 2de die 0611 belde".Kan je nagaan wat een bevestiging Rob nodig heeft, alsof het interresant is om dit te weten..![]()
Joost zorgt er wel voor dat ze nog geregelt langskomtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:06 schreef Day het volgende:
[..]
Op Dido na, waren ze haar gisteravond al vergeten, hoor.
Dat hele gesprek was verschrikkelijk. Ingrid lult gewoon de groep na en stak wederom een mes in Menno's rug.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:06 schreef Sassefras het volgende:
Ik begrijp er echt niets meer van hoor.. Die ingrid is ook een rare.. de talpa site:
Belazerd
Ingrid: "Iedereen zegt: 'Het had een mooie vriendschap kunnen worden, maar hij heeft jou aan de kant gezet.' Je bent in je eentje als een dolle een spel aan het spelen. Je hebt de groep niet geholpen, maar belazerd. Ik vind het eng, want je begrijpt het zelf niet eens."
Ik snap niet hoe ze erbij komen dat de groep belazerd is door menno...??![]()
daar had bridget gisteren ook wel wat van mogen zeggen..
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:11 schreef Jojogirl het volgende:
Ingrid is echt raar.
De eerste keer dat ze onderhands gooide... had ze bijna alles om... dus vandaar.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:13 schreef Falco het volgende:
Chantal denkt nog steeds dat onderhands gooien de beste tactiek is
Ach, het was gewoon de eerste keer dat Dido gedumpt werd door een vent die ze echt leuk vond. Marcel ging vreemd. En sindsdien is Dido (die normaal alle mannen om haar vinger windt en daarna keihard laat vallen - zelf gezegd) in haar gevoel gekrenkt, en dat kan lang doorwerken. Kijk maar naar Roel waar ze heeeeeeeeeelemaal klaar mee is en daarom maar 2x op een dag noemt dat de deur echt dicht zit sinds Roel met Linda gezoend heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:44 schreef Fiorenza het volgende:
[..]
Marcel is DE ex van Dido.. Wat een drama moet dat geweest zijn zeg.
Die naam komt elke keer dat er iets vervelends gebeurd weer boven..
Geweldig... Tanja dolblij dat ze weg is en 'normale' mensen ziet. En de bewoners blij dat zij weg is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Falco het volgende:
Nathalie moedigt Joost aan: "Denk aan Tanja!"
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Falco het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:15 schreef Falco het volgende:
Je zou bijna medelijden met haar krijgenquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:41 schreef Day het volgende:
Rob zegt net dat hij nog genoeg eten heeft.
Niet raar als je bedenkt dat hij 5 crackers achterover heeft gedrukt.
Alleen stiekem tegenover BB want hij had het al verteld tegen iemand en het was ook niet voor hemzelf maar voor iemand die het echt niet meer zou trekken en iets te eten nodig zou hebbenquote:
Ze heeft naar mijn weten in totaal 1x belangstelling getoond aan de bewoners door *hun* iets te vragen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:19 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je zou bijna medelijden met haar krijgenHeeft ze zo haar best gedaan om vrienden te worden met de bewoners krijgt ze nog een trap na
![]()
Zo had Tan het gewildquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:22 schreef Day het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het vanaf nu heel saai wordt in het BB-huis.![]()
jouw streams zijn duidelijk een stuk sneller dan die van mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:24 schreef Arcee het volgende:
Joost: "Ik heb vroeger ook op blikgooien gezeten".
Nou dat heeft hij dus tot nu toe niet gedaan (eten aan de grootste hongerlijer geven dus)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alleen stiekem tegenover BB want hij had het al verteld tegen iemand en het was ook niet voor hemzelf maar voor iemand die het echt niet meer zou trekken en iets te eten nodig zou hebben![]()
ships, ben ik nu Rob aan het verdedigen?
http://bb5.florisd.nl/?host=versatel&show=camsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
jouw streams zijn duidelijk een stuk sneller dan die van mij
Ik baalde gisteravond even dat Rob er niet uit moest maar Tanja's vertrek heeft toch de bovenhandquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze heeft naar mijn weten in totaal 1x belangstelling getoond aan de bewoners door *hun* iets te vragen.
"Lieske, wil je nog een kop thee? Nee? Oh, anders had je die voor mij kunnen halen"
Nooit even gevraagd hoe het met de anderen was. Nooit belangstelling getoond naar de achtergrond van de andere mensen, ook niet in de eerste weken. Nooit even gezellig bij de groep zitten ontbijten. Kankerhoer. Dat ze nu terug in de werkelijkheid bij de bakker, de Edah en op straat maar helemaal uitgekotst mag worden.![]()
Ingrid gooit bovenhands.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:13 schreef Jojogirl het volgende:
En geen van de dames van fatsoenlijk bovenhands een bal gooien (heb alleen Ingrid nog niet gezien).
Dat bedoel ik!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat heeft hij dus tot nu toe niet gedaan (eten aan de grootste hongerlijer geven dus)
Het blikgooien is anders best grappig om te zien en te horenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:22 schreef Day het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat het vanaf nu heel saai wordt in het BB-huis.![]()
Ze is anders wel de enige die nog een beetje heupen heeft.quote:
lieske ook....quote:
Was wel even lachen, ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef Arcee het volgende:
Hehe, dit was wel grappig, dat blikgooien.
tsja.. sinds gisteren is duidelijk dat menno populairder is dan rob....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
joost bij menno op zijn nek wat een huichelaar
Klopt maar iedereen heeft nog ietsover en ze krijgen zaterdag toch pas weer eten?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:25 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou dat heeft hij dus tot nu toe niet gedaan (eten aan de grootste hongerlijer geven dus)
Ja leuk, ballengooienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Was wel even lachen, ja.
Ze fleuren hier echt even van op, Joost is back en Menno voelt zich zo te zien ook een stuk beter.
Ja, ik ook, maar dit was echt wel leuk om naar te kijken en luisteren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:31 schreef Day het volgende:
Ja leuk, ballengooien![]()
Wat voor spelletje zal Joost hierna bedenken of gaan ze weer toneelspelen?
Vind het een gezapig zooitje![]()
En ik mis Tanja!![]()
Verpissen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:31 schreef Day het volgende:
[..]
En ik mis Tanja!![]()
Respect voor Joost in dit gevalquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef Falco het volgende:
En Joost heeft gewonnen! Hij kan dat beschuitje best gebruiken.
Ik ook die stookte het nog een beetje op dit is zo'n harmonieus groepje nuquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:31 schreef Day het volgende:
[..]
En ik mis Tanja!![]()
Joost zorgt er wel voor dat ze een beetje bezig zijn en even niet aan eten of aan Tanja denkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:29 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Was wel even lachen, ja.
Ze fleuren hier echt even van op, Joost is back en Menno voelt zich zo te zien ook een stuk beter.
Vanaf de bevallig kwam ze de babykamer niet meer uit alleen om te roken maar stoken war er niet meer bij dus ik zal haar niet missenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook die stookte het nog een beetje op dit is zo'n harmonieus groepje nu![]()
logisch zij was de oppas van JS.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:06 schreef Day het volgende:
[..]
Op Dido na, waren ze haar gisteravond al vergeten, hoor.
Ik verwacht altijd nog wel een heftige uitzending waarbij niet 1, maar 2 bewoners tegelijkertijd het huis moeten verlaten... Aan de andere kant zou met dat scenario Talpa weer SMS-inkomsten mislopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:38 schreef scanman01 het volgende:
Is er nou nog niet genomineerd?
Dan denk ik dat ze dus toch nog een week overslaan
Misschien daarna nog wel een week overslaan zodat je met 5 bewoners de laatste week ingaat
Nee, Lieske kreeg een waarschuwing omdat ze de stemmen van kinderen nadeed die van buiten naar Dido riepen. Dat zou men buiten hebben kunnen horen en dat mag niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Lieske een waarschuwing gehad omdat ze de stem van BB nadeed toen ze Dido opriepen?
Ze hadden gisteren eigenlijk 2 exits... en zelfs dat is niet doorgegaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik verwacht altijd nog wel een heftige uitzending waarbij niet 1, maar 2 bewoners tegelijkertijd het huis moeten verlaten... Aan de andere kant zou met dat scenario Talpa weer SMS-inkomsten mislopen.
Nog 6 donderdagen totdat de laatste week ingaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:41 schreef Sassefras het volgende:
heoveel weken moeten ze nog?
Dat is een mooiequote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is een mooie![]()
Zal ik daar eens mijn avatar van maken...?.
Nee, vreselijk hè?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren eigenlijk 2 exits... en zelfs dat is niet doorgegaan
Ja, dat bedacht ik me ook. Dat het gisteren wel heel goed uitkwam. Maar ze kozen voor het lekker blijven van alle genomineerdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
Ze hadden gisteren eigenlijk 2 exits... en zelfs dat is niet doorgegaan
Of zoiets:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is een mooie![]()
Zal ik daar eens mijn avatar van maken...?.
Dan laten ze de kijker toch de uiteindelijke beslissing middels ja/nee doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef Sassefras het volgende:
Maarja, dan heeft talpa geen inkomsten natuurlijk....
Misschien dat dat nu wel verandert, want Rob is toch in feite de grote loser nu.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef Day het volgende:
En ik denk (los van mijn hekel aan Rob) dat het echt beter was als hij er niet meer in zat. Die man zit als een vader iedereen rond te commanderen. NIemand durft iets als Rob heeft gezegd dat het niet mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |