quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:04 schreef Bocaj het volgende:
Dido houdt van strak.... (interieur)
Geweldig.quote:
Nu ik zoooo verschrikkelijk teleurgesteld ben in het hele BB-gebeuren (robquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:45 schreef Arcee het volgende:FOK!poster top 1000 over de forums van BB1, BB2, BB3, BB4 en BB5.
alle onderwerpen die hier te vinden zijn:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:42 schreef farceman het volgende:
waar hadden de vrouwen het over in badkamer? was verhaal roel aan het volgen..
doe maar meteen een exorcistquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:43 schreef Inca het volgende:
is der al een arts geweest voor ingrid
Gaan ze d'r mond repareren?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:43 schreef Inca het volgende:
is der al een arts geweest voor ingrid
Ze had haar derde tepel gevonden en verder zijn het neppertsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:48 schreef Bocaj het volgende:
Ing is wel een paar keer naar de dbk geweest, of daar een arts zij was weet ik niet.... Volgens mij is er niet veel bijzonders aan de hand met haar borsten... (Was geen reden om in te grijpen...)
valt me mee dat de regie het niet heeft weggedraaidquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:50 schreef Arcee het volgende:
Joost over de Ramadan: "Die zitten ook 's middags op de plee stiekem een Snickers weg te bikken, hoor".
Joost, achter je, een Boeing 747!!!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:50 schreef Arcee het volgende:
Joost over de Ramadan: "Die zitten ook 's middags op de plee stiekem een Snickers weg te bikken, hoor".
Ik ook!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm...volgens die lijst wel. Ik heb in 5 BB's gepost
In BB3 en BB4 maar 3 posts.quote:
Dat merkte Ingrid op.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:59 schreef Art_Core het volgende:
Joost kan de humor wel waarderen van het feit dat Tanja door haar vertrek in feite Rob er in heeft gehouden. Nog leuker was het geweest als jij daar had gezeten en had mogen blijven, merkt Roel op.
geile blik an lieskequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:07 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Zo ziet dat er vanuit dit *kuch* perspectief uit..
Jane! Kijk 'es naar je totaal aantal posts in die lijst.quote:
Siliconen aan het lekken?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:48 schreef Bocaj het volgende:
Ing is wel een paar keer naar de dbk geweest, of daar een arts zij was weet ik niet.... Volgens mij is er niet veel bijzonders aan de hand met haar borsten... (Was geen reden om in te grijpen...)
Verharding van de inplantaten.. dacht ikquote:
zei die dat?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:12 schreef cuall het volgende:
Roel is bang dat ze negatieve dingen over hem uitzenden
Viel midden in het gesprek tussen hem en Nathalie, hij zei toen iets van: ik hoop niet dat ze dat van me gaan uitzenden, sta ik er mooi op.quote:
Goed dat er een andere link was want ik had de link van funda al is geplaatst en toen ging het forum over zijn zeikquote:
En Menno gaat natuurlijk weer winnen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:20 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Joost heeft weer een spel bedacht!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
En Menno gaat natuurlijk weer winnen.
Je kan zeggen over Joost wat je wil maar hij zorgt wel voor wat beweging op de streamsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:20 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Joost heeft weer een spel bedacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |