Mijn gebrek aan beter lijstje, of je kan het ook noemen: Waar je het minst aan irriteert lijstje.
1. Roel --> Zonder hem was ik allang afgehaakt, brengt als 1 van de weinige wat leven in de brouwerij met zijn carpriolen
2. Joost --> Waarder hem steeds meer om zijn open en eerlijke karakter. Dat adhd gedrag vergeten we maar ff, kan soms ook wel grappig zijn bij gebrek aan beter
3. Dido --> Bij gebrek aan beter, enkel om haar gedrag betreffend Roel, leedvermaak zullen we maar zeggen
4. Rob --> Ikke Ikke Ikke weet weet weet alles alles alles, heerlijke leedvermaak
5. Chantal --> bij gebrek aan beter, verschrikkelijke stem maar dat bemoederen wat ze doet daar kan ik wel waardering voor opbrengen
6. Menno --> Omdat hij Rob helemaal gek maakt zonder duidelijke reden. Verder weinig bijzonders aan hem, dus hij dankt zijn 6e plek aan Rob's gedrag
7. Nathalie --> Omdat ze op een smurf lijkt, als een smurf klinkt en ze verder onzichtbaar is
8. Tanja --> Kan echt niks positiefs bedenken bij gebrek aan beter
9. Lieske --> Drastisch gedaald in mijn lijstje omdat ze gewoon 0,0 interessant is, en dat waterhoofd zou ik nou ook niet echt aantrekkelijk noemen, soms ziet ze er leuk uit op een foto geen idee hoe die make up dat waterhoofd weet te verbergen, nieuwsberichten van haar vermijd ik ook altijd interesseert me 0,0
10. Ingrid --> Duimelotje, wie geeft mij het recht om haar daarop te veroordelen maar goed ik heb wel het recht om mij er ontiegelijk aan te irriteren, verder mag ik haar niet over bepaalde opmerkingen die ze weleens maakt
11. Linda -->
![]()
als ik daarmee thuis zou komen dan zou mijn moeder me gigantisch