Vanaf de bevallig kwam ze de babykamer niet meer uit alleen om te roken maar stoken war er niet meer bij dus ik zal haar niet missenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ook die stookte het nog een beetje op dit is zo'n harmonieus groepje nu![]()
logisch zij was de oppas van JS.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:06 schreef Day het volgende:
[..]
Op Dido na, waren ze haar gisteravond al vergeten, hoor.
Ik verwacht altijd nog wel een heftige uitzending waarbij niet 1, maar 2 bewoners tegelijkertijd het huis moeten verlaten... Aan de andere kant zou met dat scenario Talpa weer SMS-inkomsten mislopen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:38 schreef scanman01 het volgende:
Is er nou nog niet genomineerd?
Dan denk ik dat ze dus toch nog een week overslaan
Misschien daarna nog wel een week overslaan zodat je met 5 bewoners de laatste week ingaat
Nee, Lieske kreeg een waarschuwing omdat ze de stemmen van kinderen nadeed die van buiten naar Dido riepen. Dat zou men buiten hebben kunnen horen en dat mag niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Lieske een waarschuwing gehad omdat ze de stem van BB nadeed toen ze Dido opriepen?
Ze hadden gisteren eigenlijk 2 exits... en zelfs dat is niet doorgegaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:40 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik verwacht altijd nog wel een heftige uitzending waarbij niet 1, maar 2 bewoners tegelijkertijd het huis moeten verlaten... Aan de andere kant zou met dat scenario Talpa weer SMS-inkomsten mislopen.
Nog 6 donderdagen totdat de laatste week ingaat.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:41 schreef Sassefras het volgende:
heoveel weken moeten ze nog?
Dat is een mooiequote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is een mooie![]()
Zal ik daar eens mijn avatar van maken...?.
Nee, vreselijk hè?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hadden gisteren eigenlijk 2 exits... en zelfs dat is niet doorgegaan
Ja, dat bedacht ik me ook. Dat het gisteren wel heel goed uitkwam. Maar ze kozen voor het lekker blijven van alle genomineerdenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
Ze hadden gisteren eigenlijk 2 exits... en zelfs dat is niet doorgegaan
Of zoiets:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is een mooie![]()
Zal ik daar eens mijn avatar van maken...?.
Dan laten ze de kijker toch de uiteindelijke beslissing middels ja/nee doen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:46 schreef Sassefras het volgende:
Maarja, dan heeft talpa geen inkomsten natuurlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |