Haar schoonvader is overleden, maar dat wa shet goede nieuws want ze had een hekel aan hem, maar nu wil haar vriend dat ze wèl meegaat naar de begrafenis. En dat wil ze niet. Dilemma etc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:01 schreef KRIBBET het volgende:
Er was al een oproep gisteravond (vannacht) waar je was![]()
Is het weer een beetje goed met je vriendin? Hoop dat je hebt kunnen helpen want dat is toch altijd veel belangrijker dan die hele BB!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou waarschijnlijk om bij te komen van de enorm enerverende avond gisteren![]()
haan!!!
Dan is het dus echt moeilijk om iemand voor haar te vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:54 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Date van Chantal zijn ze nog mee bezig las ik toevallig net in de AD online ,ze hebben een Haags datingburo ingeschakeld.
Dus dat stalkertype toch maar nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:05 schreef regenworm het volgende:
Dan is het dus echt moeilijk om iemand voor haar te vinden![]()
![]()
verbaasd mij niks 5 minuten naar de tv kijken en je hebt zoiets van![]()
![]()
Talpa wou dus geen risco lopen met die knuffel.
nouja zeg!! kan ik aangifte doen ergens?? van euh... aantasting van mijn persoonlijke levenssfeer ofzo?? aanranding van mijn gedachtengoed??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet te regelen zijn lijkt mij...
En dan stoppen we Rob een week in jou huis, en de sleutel gooien we weg!![]()
Even in ernst: Als bv. leroy of iemand anders erin gedaan werd dan vind ik het niet zo eerlijk als ze al zover gevorderd zijn met de uitzending...
ja en dit keer iets leuks... wel ijn groepjes want dat komt de sfeer in het huis echt ten goedequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:04 schreef cuall het volgende:
[..]
wat een stel watjes zeg
![]()
Van mij mag de volgende weekopdracht NU doorkomen.![]()
ow dat had ik ook ja, dat pleidooi van hemquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:06 schreef mamapan het volgende:
Talpa-site:
Bridget vraagt Rob een klein pleidooitje voor zichzelf te houden. Rob: “Ik denk dat ik hier nog thuis hoor en ik heb besloten dat ik hier nog langer wil blijven. Ik heb het erg naar mijn zin met de meiden en jongens. En ik denk dat sommige Bewoners mij nodig hebben.”
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In zij eertse leugen is hij ook niet gebarsten, en de bewoners die hem nodig hebben, denkt hij, zijn de muis , de spin en de vlieg. Die hem écht nodig hebben zijn Rikkert, Ralph, Linda en Tanja!!![]()
Ze hebben hem nodig voor het koken, verdelen van eten, wassen, een schouder om uit te huilen....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:06 schreef mamapan het volgende:
Talpa-site:
Bridget vraagt Rob een klein pleidooitje voor zichzelf te houden. Rob: “Ik denk dat ik hier nog thuis hoor en ik heb besloten dat ik hier nog langer wil blijven. Ik heb het erg naar mijn zin met de meiden en jongens. En ik denk dat sommige Bewoners mij nodig hebben.”
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In zij eertse leugen is hij ook niet gebarsten, en de bewoners die hem nodig hebben, denkt hij, zijn de muis , de spin en de vlieg. Die hem écht nodig hebben zijn Rikkert, Ralph, Linda en Tanja!!![]()
helaas niet nee, linda zal toch alles over de buitenwereld in die tijd doorlullen enzoquote:
Ja alleen een paar foto's van haar laten zien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus dat stalkertype toch maar niet
Ze moeten vooral iemand kiezen die geen BB kijkt
Dat dacht ik toen ook al. Ze hebben hem idd nodig, maar dan vooral voor het huishouden.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:09 schreef Bocaj het volgende:
Ze hebben hem nodig voor het koken, verdelen van eten, wassen, een schouder om uit te huilen....
Vader figuur voor Joost & Roel.
Moet ik nog effe doorgaan?
Hoop zo dat Menno gewoon op Rob blijft stemmenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja zeker, maar las ook al dat menno tegen joosthad gezegd dat ie daar niet aan mee zou doen??
maar mag wel hopen dat hummie rob een sanctie geeft want stemafspraken mag niet dus
heb het al gepost maar herhaal het met alle liefde nog even
rob, je houdt je niet ana de afspraken... wieberen dus!! pak je koffers maar, daar is het gat van de deur en nee er staat voor jou geen ruud klaar om je op te halen, er is geen familie want het is geen live show, die kant op naar het treinstation, doei!!
kijk, dat zou mn dag nou goed maken
Aan de andere kant kan het gedrag wel gaan veranderen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:09 schreef Ferdii het volgende:
[..]
helaas niet nee, linda zal toch alles over de buitenwereld in die tijd doorlullen enzo![]()
idd rob is meer nodig dan alle andere bewoners in het huisquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze hebben hem nodig voor het koken, verdelen van eten, wassen, een schouder om uit te huilen....
Willem meen ik uit BB1quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dacht ik toen ook al. Ze hebben hem idd nodig, maar dan vooral voor het huishouden.
hehe das wel grappig om te zien idd, hoe bv roel en dido zich de king gaan voelen omdat ze toch wel populair zijn bij de kijkers. en bv rob\, chantal en ingrid overal gaan lopen slijmen omdat ze gehoord hebben ze er niemand op hun stemtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:12 schreef regenworm het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan het gedrag wel gaan veranderen.
Omdat de meeste weten dat ze niet populair zijn.
Rob is wel meer dan alleen Willem.... veel meer charisma!quote:
Dat heeft hij zichzelf allemaal opgedrongen, en idd "vaderfiguur" : Ik is groot en jij is klein, ik heb levenservaring, ik weet hoe de wereld in elkaar steekt, ik ik ikquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Daar ging het niet om! Het gaat erom dat je heel arrogant bent als je zoiets zegtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Haar schoonvader is overleden, maar dat wa shet goede nieuws want ze had een hekel aan hem, maar nu wil haar vriend dat ze wèl meegaat naar de begrafenis. En dat wil ze niet. Dilemma etc.
BB is stom bezig wil je de boel laten ontploffen dan moet je gewoon wat roddels aan de bewoners laten zien. Weet zeker dat er dan anders over elkaar gedacht wordt en dat echt ruzie komt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:14 schreef Ferdii het volgende:
[..]
hehe das wel grappig om te zien idd, hoe bv roel en dido zich de king gaan voelen omdat ze toch wel populair zijn bij de kijkers. en bv rob\, chantal en ingrid overal gaan lopen slijmen omdat ze gehoord hebben ze er niemand op hun stemt
Nou dat vind ik niet hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Rob is wel meer dan alleen Willem.... veel meer charisma!![]()
Mocht je een kloon zijn, dan ben je wel een consequent goed relativerende kloonquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja!!![]()
Maar naar de begrafenis gaan kan weinig kwaad, schoonvader merkt er niets van en ze voorkomt verdere problemen!
en ze kan gelijk controleren of hij wel echt in de kist ligt![]()
Soms ga je naar een begrafenis omdat je de persoon goed kende en ook mocht maar vaak ga je naar een begrafenis voor de nabestaande.
Bocaj, zit je mij en iedereen nu te stangen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Goed gesproken. (Geen speld tussen te krijgen!)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:17 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is wel lastig ja!!![]()
Maar naar de begrafenis gaan kan weinig kwaad, schoonvader merkt er niets van en ze voorkomt verdere problemen!
en ze kan gelijk controleren of hij wel echt in de kist ligt![]()
Soms ga je naar een begrafenis omdat je de persoon goed kende en ook mocht maar vaak ga je naar een begrafenis voor de nabestaande.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:22 schreef mamapan het volgende:
[..]
Bocaj, zit je mij en iedereen nu te stangen?
R@#, ik kan die naam niet meer uit mijn toetsenbord krijgen, is de grootste eikel die er op één been rondloopt.![]()
![]()
Rob is de nieuwe Tanja en ik ben de nieuwe Peter60000000000quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:22 schreef mamapan het volgende:
[..]
Bocaj, zit je mij en iedereen nu te stangen?
R@#, ik kan die naam niet meer uit mijn toetsenbord krijgen, is de grootste eikel die er op één been rondloopt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Rob is de nieuwe Tanja en ik ben de nieuwe Peter60000000000
![]()
dat kunnen ze niet doen want dan gaat iedereen zich de rest van de tijd inhouden uit angst dat de diegenen waar ze over roddelen het weer door BB te zien krijgen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
BB is stom bezig wil je de boel laten ontploffen dan moet je gewoon wat roddels aan de bewoners laten zien. Weet zeker dat er dan anders over elkaar gedacht wordt en dat echt ruzie komt.
Hierdoor krijg je echte nominaties en komen er andere mensen op de bank te zitten.
Mis lef bij BB zou daar best een weekje bij de redactie willen zitten.
Weet zeker dat er meer vuurwerk komt dan nu
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:mogguh samen
heb verdomme nog steeds een kater
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:27 schreef teamlead het volgende:mogguh samen
heb verdomme nog steeds een kater
Daar zijn we dan mooi klaar meequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:24 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Rob is de nieuwe Tanja en ik ben de nieuwe Peter60000000000![]()
![]()
Een gelijkgestemdequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat loopt iedereen toch te zeiken zeg.
Rob er in is gewoon prima voor de ontwikkelingen in het huis. Liever Rob dan Nathalie. Die mag van mij accuut wieberen.
Ja of zo'n ingesproken bandje met de stem van Tanjaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:30 schreef Bocaj het volgende:
11.30 en nog steeds in bed.... Gooi er maar weer harde muziek in!
Vond je al zo stil....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:28 schreef muizemeis het volgende:
ik ben even wat nuttigs aan het doen hier hoor, ben niet in mn woede gestikt ofzo
feit blijft dat hij door het publiek was weggestemd en er weer een of andere lullige manier is gevonden om het concept te verneukenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat loopt iedereen toch te zeiken zeg.
Rob er in is gewoon prima voor de ontwikkelingen in het huis. Liever Rob dan Nathalie. Die mag van mij accuut wieberen.
ze hoeven maar 1x te doen en de angst van inhouden daar geloof ik niet zo in.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:26 schreef teckeltje het volgende:
[..]
dat kunnen ze niet doen want dan gaat iedereen zich de rest van de tijd inhouden uit angst dat de diegenen waar ze over roddelen het weer door BB te zien krijgen.
De stem van JSquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja of zo'n ingesproken bandje met de stem van Tanja![]()
quote:
Ik gun ze dat er voor komende week een gruwelijk rantsoen is... alleen droog brood en water,... behalve voor Menno die 3x per dag mag gaan eten in de voormalige babykamerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:33 schreef bunnyma het volgende:
Goedemorgen.
Blijven ze de hele dag in bed liggen omdat ze niets meer te eten hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |