quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:54 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Date van Chantal zijn ze nog mee bezig las ik toevallig net in de AD online ,ze hebben een Haags datingburo ingeschakeld.
Bridget zei toch gelijk dat er geen vervanger zou komen, maar dat het alleen ging om ja of neequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:56 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nee niet perse. talpa mág een vrijwillige exit laten vervangen, maar dat hoeft dus niet... en dit keer lieten de keuze aan de kijker
nouja, aan de kijker... ze lieten de kijker iig betalen voor de ilussie er iets over te zeggen te hebben
alleen doven en blinden misschienquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:57 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dus er waren iets te weinig vrijwillige aanmeldingen???
jij ook goedemorgen..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:57 schreef Bocaj het volgende:
Goeiemorgen(Vooral aan muizemeis met haar pesthumeur!)
ROB zit er lekker nog in...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*doet lekker net of ze niets gehoord heeft*quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:58 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat Rob er in is gebleven.
Er was al een oproep gisteravond (vannacht) waar je wasquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik dus ook. Beste vriendin die me huilend belde. Maar goed, daar tot een uur of 1 gezeten en vanmorgen BB gekeken. Alleen
Wat een kutshow. Niets gebeurd. Tanja eruit wisten we al. Weekopdracht niet gehaald wisten we ook al. Verder niemand naar huis. Kutshow.
goedemorgenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:02 schreef cuall het volgende:
Goedemorgen![]()
Waarom liggen die lapzwansen nog in hun bed
![]()
..eerst maar eens![]()
Moet te regelen zijn lijkt mij...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:59 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jij ook goedemorgen..
wrijf het er maar in
ben ik ooit lelijk tegen jou geweest??
ik heb dit niet verdient gewoon, iemand die rob er ff uit wil halen?? gewoon omdat ik dat echt heel graag wil??
ga ik echt heel schattig naar diegeen lachen als beloning![]()
Haar schoonvader is overleden, maar dat wa shet goede nieuws want ze had een hekel aan hem, maar nu wil haar vriend dat ze wèl meegaat naar de begrafenis. En dat wil ze niet. Dilemma etc.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:01 schreef KRIBBET het volgende:
Er was al een oproep gisteravond (vannacht) waar je was![]()
Is het weer een beetje goed met je vriendin? Hoop dat je hebt kunnen helpen want dat is toch altijd veel belangrijker dan die hele BB!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:03 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou waarschijnlijk om bij te komen van de enorm enerverende avond gisteren![]()
haan!!!
Dan is het dus echt moeilijk om iemand voor haar te vindenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:54 schreef teckeltje het volgende:
[..]
Date van Chantal zijn ze nog mee bezig las ik toevallig net in de AD online ,ze hebben een Haags datingburo ingeschakeld.
Dus dat stalkertype toch maar nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:05 schreef regenworm het volgende:
Dan is het dus echt moeilijk om iemand voor haar te vinden![]()
![]()
verbaasd mij niks 5 minuten naar de tv kijken en je hebt zoiets van![]()
![]()
Talpa wou dus geen risco lopen met die knuffel.
nouja zeg!! kan ik aangifte doen ergens?? van euh... aantasting van mijn persoonlijke levenssfeer ofzo?? aanranding van mijn gedachtengoed??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:03 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moet te regelen zijn lijkt mij...
En dan stoppen we Rob een week in jou huis, en de sleutel gooien we weg!![]()
Even in ernst: Als bv. leroy of iemand anders erin gedaan werd dan vind ik het niet zo eerlijk als ze al zover gevorderd zijn met de uitzending...
ja en dit keer iets leuks... wel ijn groepjes want dat komt de sfeer in het huis echt ten goedequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:04 schreef cuall het volgende:
[..]
wat een stel watjes zeg
![]()
Van mij mag de volgende weekopdracht NU doorkomen.![]()
ow dat had ik ook ja, dat pleidooi van hemquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:06 schreef mamapan het volgende:
Talpa-site:
Bridget vraagt Rob een klein pleidooitje voor zichzelf te houden. Rob: “Ik denk dat ik hier nog thuis hoor en ik heb besloten dat ik hier nog langer wil blijven. Ik heb het erg naar mijn zin met de meiden en jongens. En ik denk dat sommige Bewoners mij nodig hebben.”
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In zij eertse leugen is hij ook niet gebarsten, en de bewoners die hem nodig hebben, denkt hij, zijn de muis , de spin en de vlieg. Die hem écht nodig hebben zijn Rikkert, Ralph, Linda en Tanja!!![]()
Ze hebben hem nodig voor het koken, verdelen van eten, wassen, een schouder om uit te huilen....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:06 schreef mamapan het volgende:
Talpa-site:
Bridget vraagt Rob een klein pleidooitje voor zichzelf te houden. Rob: “Ik denk dat ik hier nog thuis hoor en ik heb besloten dat ik hier nog langer wil blijven. Ik heb het erg naar mijn zin met de meiden en jongens. En ik denk dat sommige Bewoners mij nodig hebben.”
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In zij eertse leugen is hij ook niet gebarsten, en de bewoners die hem nodig hebben, denkt hij, zijn de muis , de spin en de vlieg. Die hem écht nodig hebben zijn Rikkert, Ralph, Linda en Tanja!!![]()
helaas niet nee, linda zal toch alles over de buitenwereld in die tijd doorlullen enzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |