Ze is niet bepaald een gezelligheidsrokerquote:
Jawel hoor... als ze kan roken is ze gezellig. Het is juist dat als ze niet kan roken dat ze niet gezellig is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze is niet bepaald een gezelligheidsroker![]()
Maar Chantal heeft nu wel in de gaten dat stemmen op Menno niet zoveel zin heeft omdat hij populairder is dan ze dachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:22 schreef wickie het volgende:
Ja hoor Chantal "de roddel machine", is wakker en heeft haar aanknopje zelf weer ingedrukt. Daar mogen van mij part de batterijen weleens uitgehaald worden.
hmz.. met een beetje mazzel dus straks Rob wel op de bank en Menno niet......quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar Chantal heeft nu wel in de gaten dat stemmen op Menno niet zoveel zin heeft omdat hij populairder is dan ze dachten![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:25 schreef elskreeft het volgende:
Chan ziet er toch echt uit alsof ze onder een tram heeft gelegen smorgens
Heeft al vaker aangehad.... (Past wel bij haarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:23 schreef Zw0rld het volgende:
Ingrid durft.
Een T-Shirt met "Fuck you" er op
Zo ziet ze er toch altijd uit?! Ik zie geen verschil........quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:25 schreef elskreeft het volgende:
Chan ziet er toch echt uit alsof ze onder een tram heeft gelegen smorgens
Hahaha dan vind ik Roel duidelijker:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:26 schreef Djoj het volgende:
Ik walg van Chankwal, hoe ze reageert op Lieske.![]()
"Al met al een boeiend verslag" , zegt ze tegen Lieske, zeg gewoon dat het je geen reet interesseert...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |