MotorHeadquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:14 schreef teamlead het volgende:Knal nog maar even wat muziek door die speakers.... André Rieu totdat iedereen op is ofzo...
dan loop je het risico dat iemand het mooi vindt... Het moet echt iets zijn waar ze allemaal op kotsen.,... en dat zo hard mogelijk....quote:
chantal......douchenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:16 schreef Sanne het volgende:
Begint Chantal nu met creme smeren vóór ze gedouchd heeft?
Ze is niet bepaald een gezelligheidsrokerquote:
Jawel hoor... als ze kan roken is ze gezellig. Het is juist dat als ze niet kan roken dat ze niet gezellig is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:20 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ze is niet bepaald een gezelligheidsroker![]()
Maar Chantal heeft nu wel in de gaten dat stemmen op Menno niet zoveel zin heeft omdat hij populairder is dan ze dachtenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:22 schreef wickie het volgende:
Ja hoor Chantal "de roddel machine", is wakker en heeft haar aanknopje zelf weer ingedrukt. Daar mogen van mij part de batterijen weleens uitgehaald worden.
hmz.. met een beetje mazzel dus straks Rob wel op de bank en Menno niet......quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:24 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar Chantal heeft nu wel in de gaten dat stemmen op Menno niet zoveel zin heeft omdat hij populairder is dan ze dachten![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:25 schreef elskreeft het volgende:
Chan ziet er toch echt uit alsof ze onder een tram heeft gelegen smorgens
Heeft al vaker aangehad.... (Past wel bij haarquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:23 schreef Zw0rld het volgende:
Ingrid durft.
Een T-Shirt met "Fuck you" er op
Zo ziet ze er toch altijd uit?! Ik zie geen verschil........quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:25 schreef elskreeft het volgende:
Chan ziet er toch echt uit alsof ze onder een tram heeft gelegen smorgens
Hahaha dan vind ik Roel duidelijker:quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:26 schreef Djoj het volgende:
Ik walg van Chankwal, hoe ze reageert op Lieske.![]()
"Al met al een boeiend verslag" , zegt ze tegen Lieske, zeg gewoon dat het je geen reet interesseert...![]()
daar zou ik ook niet echt tegenkunnen.. maar dan kun je toch ook gewoon zeggen "lies houd je bek, ik probeer rustig wakker te worden" ofzo?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:27 schreef elskreeft het volgende:
nou zou ik ook niet echt wachten op een dagelijks 'ik verzin een droom-verhaal' van een uur als ik net m'n nest uitkom..ze verzinnen ze gewoon ter plekke om maar wat te praten te hebben
Zou ik ook hebben als ik om 12:00 uit mijn bed wordt gebeld door mijn baas en vraagt waar blijf je nouquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:09 schreef BONG4002 het volgende:
Dido vind het gemeen dat ze nu gewekt worden
Right!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
daar zou ik ook niet echt tegenkunnen.. maar dan kun je toch ook gewoon zeggen "lies houd je bek, ik probeer rustig wakker te worden" ofzo?
sorry hoor het is altijd nog 1000% keer beter dan dat gelul van rob en chantal en joostquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:23 schreef Bocaj het volgende:
Weer een moeilijk verhaal van Lieske.....
Chantal doet niet andersquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:30 schreef Djoj het volgende:
Right!
Wees eerlijk en haal een ander en indirect jezelf niet naar beneden...
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef cuall het volgende:
Lieske: kennissen hebben zo'n kraan met een hengseltje![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef wickie het volgende:
nog een peukie naar dat gezwets luisteren en dan ga ik wat nuttigs doen met mn leven voor vandaag.
pomp heet datquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:31 schreef cuall het volgende:
Lieske: kennissen hebben zo'n kraan met een hengseltje![]()
hangt er van af... als ik mn bed uit kom en onder de douche stap ben ik gewoon wakker... als ik van alles te doen heb kom ik van bed af en ben ik gewoon wakker...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef teamlead het volgende:
ik begrijp werkelijk niet hoe die lui meteen zo sociaal kunnen zijn 's ochtends... ik zou gillend gek worden als er meteen 8 man tegen me aan begonnen te leuteren nog voor de eerste kop koffie.....
Dat denk ik toch niet, er komen er 3 op de bank te zitten, verwacht dat er 2 zijn met meerdere stemmen en een aantal met 1 stemquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
hmz.. met een beetje mazzel dus straks Rob wel op de bank en Menno niet......![]()
BB is nuttig hoor! Je leert hoe mensen met elkaar samenleven met alles erop en eraan...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef wickie het volgende:
nog een peukie naar dat gezwets luisteren en dan ga ik wat nuttigs doen met mn leven voor vandaag.
ze zijn net wakkerquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:37 schreef Sonique het volgende:
En hoe lang zijn ze al wakker, en hoelang lopen ze al in badjas en pyjama?
nog geen 1/2 uur hierna komt meestal de waarschuwingquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:37 schreef Sonique het volgende:
En hoe lang zijn ze al wakker, en hoelang lopen ze al in badjas en pyjama?
ik denk dat menno en joost meerdere stemmen hebben, maar wie zouden er nog meer stemmen krijgen dan volgens jou??quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet, er komen er 3 op de bank te zitten, verwacht dat er 2 zijn met meerdere stemmen en een aantal met 1 stem![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |