quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het gaat van kwaad naar erger. En het was geen vakantiepark. Uitslapen tot na 11:30.
Van mij mag er nu een loeizware Weekopdracht komen.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het gaat van kwaad naar erger. En het was geen vakantiepark. Uitslapen tot na 11:30.
Op de talpa site staat ze in de poll nu weer onder Rob.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Wat loopt iedereen toch te zeiken zeg.
Rob er in is gewoon prima voor de ontwikkelingen in het huis. Liever Rob dan Nathalie. Die mag van mij accuut wieberen.
In een live uitzending kon normaliter ook nog gestemd worden en dat hebben ze veranderd... (Het was wel nek aan nek met menno hoor, dus het had ook menno kunnen worden als ze toch doorgingen met normaal stemmen..)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
feit blijft dat hij door het publiek was weggestemd en er weer een of andere lullige manier is gevonden om het concept te verneuken
Weer iets met voedsel. En daar wordt dan natuurlijk weer flink mee gespeeld, in gerollebold, in neuzen gestoken etc...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Yesquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
Iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Het wordt juist een onglovelijke teringbende in het huis als Rob weg is. Het gaat er nu veel te burgerlijk aan toe. Tanja is nu toch weg, dus Miss Smetvrees hebben ze niet meer te duchten.
Verbaasd me ook, met name Rob, die is altijd wel eerder op normaliterquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:40 schreef MissX het volgende:
tering slapen die gasten nou nog steeds
zou het een geheime missie zijn?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Verbaasd me ook, met name Rob, die is altijd wel eerder op normaliter
Ja, moet die schoonmaken ofzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Verbaasd me ook, met name Rob, die is altijd wel eerder op normaliter
de volle blikken vervangen door de lege blikkenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:45 schreef Springsteen27 het volgende:
wat voor geintje?
Tis net als bijv. met roken, als je eenmaal begint is stoppen bijzonder moeilijk dus in jou geval zou ik zeggen, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:50 schreef nyny83 het volgende:
En daarom kijk ik de streams dus nooit.. zelfs een samenvatting van een half uur weten ze nog aardig saai te vullen af en toe, dan weet ik genoeg over hoe interessant de streams zijn
over het algemeen zijn de streams beter te pruimen dan dat knip-en-plak gebeuren in de uitzending hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:50 schreef nyny83 het volgende:
En daarom kijk ik de streams dus nooit.. zelfs een samenvatting van een half uur weten ze nog aardig saai te vullen af en toe, dan weet ik genoeg over hoe interessant de streams zijn
Ze hebben afgelopen week zo hard gewerktquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:44 schreef BONG4002 het volgende:
Het kan natuurlijk zo zijn dat de meeste bewoners pas laat konden inslapen ookal zijn ze redelijk optijd naar bed gegaan, in dat geval snap ik wel dat ze nu nog in diepe rust zijnmaargoed, BB knijpt denk ik een oogje dicht en laat ze vandaag iets langer uitslapen dan normaal
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
over het algemeen zijn de streams beter te pruimen dan dat knip-en-plak gebeuren in de uitzending hoor
klopt de tv uitzending staat stijf van de censuur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:54 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja vaak zit er een ernstige kleuring in (lees censuur)
![]()
Ja kaik, as je begreipt wat ik bedoel wil dat nog niet seggen dat ik kansloos ben, denk, begreip me goet, dat de versgille niet groot waren tussen Menno en Naat, begreip je wat ik bedoel Sjan, wij sein de populairste en hadden de peg dat wij, begreip je, de populairste op de bank saten Sjan, en niet jullie, begreip je, as ik nou met de anderen op de bank het geseten waren die anderen eruit gegaan, begreip je Sjan, jij begreipt me wel hè Sjan, dus Menno, Naat en ik sein eigenluk al de winnaars, begreip je Sjan, wij sein de finalisten, ik heb het van het begin al geroepen: IK GA WINNEN! Begreip je Sjan, en die Menno valt tog wel door de mant en Naat, ag die lieve Naat is al blei dat se sover kompt, begreip je Sjanquote:Denk dat we de komende dagen weer een andere Rob gaan zien
ja... leuk....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:00 schreef regenworm het volgende:
[..]
klopt de tv uitzending staat stijf van de censuur.
Ik kijk nooit naar de tv alleen nog de donderdagavond![]()
![]()
Ik ben voor een boycot niemand moet meer na de tv kijken.
Dit scheelt talpa erg veel reclame inkomsten de enige manier of die maffia praktijken aan te pakken
quote:
Dat is een idee ja... volgende keer het brand alarm af laten gaan... met om de 10 seconden: DIT IS EEN WAARSCHUWINGquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:08 schreef Zw0rld het volgende:
Zelfs als er brand is blijven ze liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |