Rond 12.00 uur wakker gemaakt!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:37 schreef Sonique het volgende:
En hoe lang zijn ze al wakker, en hoelang lopen ze al in badjas en pyjama?
owja het is absoluut zeer realistisch groepsgedrag..quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
BB is nuttig hoor! Je leert hoe mensen met elkaar samenleven met alles erop en eraan...
Inderdaad, Als ze nu ook nog iets zinnigs te melden haddenok, maar 8 man die alleen maar praten omdat dat de ongemakkelijke stiltes doodt.... Nog maar te zwijgen over dat eeuwige gezeur en gezever...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:32 schreef teamlead het volgende:
ik begrijp werkelijk niet hoe die lui meteen zo sociaal kunnen zijn 's ochtends... ik zou gillend gek worden als er meteen 8 man tegen me aan begonnen te leuteren nog voor de eerste kop koffie.....
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
owja het is absoluut zeer realistisch groepsgedrag..![]()
Sarcast!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
IK??????quote:
Én ze zij een afspiegeling van de samenleving..............., volgens Ingrid dan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:39 schreef muizemeis het volgende:
[..]
Rob krijgt 1 stem en ik verwacht (hoop) dat Chantal en Ingrid ook 1 stem krijgen en op de bank terecht komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:38 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik denk dat menno en joost meerdere stemmen hebben, maar wie zouden er nog meer stemmen krijgen dan volgens jou??
ik durf het momenteel ff niet meer in te schatten hoor, t zijn zulke draaikonten wat dat betreft![]()
Hmm...volgens die lijst wel. Ik heb in 5 BB's gepostquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb heel BB2,3 en 4 niet gevolgd, Arcee
ach.. tot 15.00 uur moet je kunnen halenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Mededeling: Isabeau gaat al het negativisme over BB laten varen en zal vanaf nu alleen nog positief over BB en bewoners spreken. Over allemaal dus.
ben benieuwd hoelang ik dat volhou...we maken gewoon een poll...wie er het dichtste bijzit krijgt een boekenbon![]()
Vuile gapperquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:44 schreef riri het volgende:
Zat Menno nou net een cracker uit een ander z'n zakje in zijn eigen zakje te doen?
Ja, maar je hebt er dus niet veel in gepost.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hmm...volgens die lijst wel. Ik heb in 5 BB's gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |