Daar doe je dan al die moeite voor...quote:
Dubbele punten, mag dus wel iets moeilijker!quote:
de rest weet ik nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:29 schreef DaisyDuke het volgende:
Ok, ok. Ik help jullie.
After The Gold Rush
Harvest
JTTP
TFA
OTB
TTN
Z
LMYR
ASNB
CAT
RNS
LR
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:44 schreef desintbestaat het volgende:
After The Gold Rush
Harvest
Tonight's The Night
Zuma
Rust Never Sleeps
Comes A Time
Live Rust
De rest weet ik niet, maar dat hoeft ook niet.
desintbestaat+2quote:1970 After the Gold Rush
1972 Harvest
1972 Journey Through the Past
1973 Time Fades Away
1974 On the Beach
1975 Tonight's the Night
1975 Zuma
1976 Long May You Run
1977 American Stars 'N Bars
1978 Comes a Time
1979 Rust Never Sleeps
1979 Live Rust
stiekum veranderenquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:56 schreef DaisyDuke het volgende:
Kaizers Orchestra - Maestro
Hmm dat was wel HEEL rapquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:55 schreef Bosbeetle het volgende:
kaizers orchestra - meastro
Dat vergeef ik je wel hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
stiekum veranderenmaar jij hebt gelijk .. klote typfout
juist !quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Marilyn manson?
de infadelsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:24 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ze hebben momenteel een single met in de titel de achternaam van de zanger van 1 v/d grootste bands allertijden, met een jaartal erachter...
nope "this one is all black !" en trouwens nog voor metallica- metallicaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:31 schreef Neleos het volgende:
Metallica - Metallica?
hmm lastig die heeft dezelfde hoes maar die bedoel ik niet deze is ook nog pre prince - the black album ...quote:
nee daar staat ook nog wat opquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:35 schreef Z het volgende:
Unwound - Leaves Turn Inside.
nope ...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:38 schreef ranja het volgende:
Dandy warhols - Black album
Hoeraaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:39 schreef Z het volgende:
Oh ja, Spinal Tap - This Is Spinal Tap!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:51 schreef Z het volgende:
Hè .. nieuwe doen of punten voor pino doen?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:53 schreef ranja het volgende:
Punten voor Pino...
Lijkt me terecht!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:53 schreef ranja het volgende:
Punten voor Pino...
quote:Nadat ze heel schattig zogenaamd afscheid hadden genomen kwamen ze terug,deed een nummer en begon zich uit te kleden, nou hadden we bij Jack al een heel eng gifgroen visnethemdje gezien dus wij dachten, mooi blote mannen bovenlichamen!!!! Maar toen begonnen de achtergrond zangeressen ook zich uit te kleden en wisten we niet meer waar we moesten kijken.....
schoenen vlogen uit, er werden parels omgehangen, kroontje in
haar, miss amsterdam sjerp om en rooie stilleto hakken aan maar 't allervieste geweldigste brilliantste was wel zijn blauwe glitterstring met witte sterretjes erop... en als ik zeg glitter bedoel ik dus pailletjes!!!! hele zaal werd gek toen iedereen daar ineens in een te ranzige string/strak onderbroekje op t podium stond, Jack in gifgroenhempdje, papegaai, snor ooglapje en piratenbandana, jeff in hoela rokje en hawaiizwembroek (ja zo'n strakke uit de jaren 80) en de keyboardspeler in een sm outfit.... compleet met zweep!!!
Die zouden dat ook wel kunnen doen inderdaad, maar nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
erm scissor sisters ?
Nope, het is eigenlijk een solo-artiest........die soms wel en soms geen band mee heeft. En erg extravertquote:
robby williams ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:05 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nope, het is eigenlijk een solo-artiest........die soms wel en soms geen band mee heeft. En erg extravert
Nee, ik had wel verwacht dat 1 van jullie ook wel bij het concert in Paradiso zou zijn geweest. Hij komt binnenkort weer trouwens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:03 schreef peaceman het volgende:
Bij Sufjan Stevens was ook een verkleedpartij toch? Maar die zal je wel niet bedoelen...
Nick Cavequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:06 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nee, ik had wel verwacht dat 1 van jullie ook wel bij het concert in Paradiso zou zijn geweest. Hij komt binnenkort weer trouwens.
Nope, ze stonden ook in het voorprogramma van Keane vorig jaar in de HMH (toen waren ze heel beschaafd trouwens). Verder komt hij uit een zeer muzikale familie. Vader, moeder en zus......allemaal kunnen ze zingen.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit moet Rufus Wainwright zijn..
Jawel hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:15 schreef peaceman het volgende:
Mochten zeker geen foto's gemaakt worden die avond?
Dat begrijp ik....ze staan er toch opquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:27 schreef dolle_hond het volgende:
draaikonten van koot en bie
op 1tje ja... die van Rufus waren wat mij betreft niet zo nodigquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:28 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Dat begrijp ik....ze staan er toch op
Hahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
op 1tje ja... die van Rufus waren wat mij betreft niet zo nodig![]()
middag heren (en dames)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:10 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nope, ze stonden ook in het voorprogramma van Keane vorig jaar in de HMH (toen waren ze heel beschaafd trouwens). Verder komt hij uit een zeer muzikale familie.Vader
, moeder en zus......allemaal kunnen ze zingen.
Ik vind die foto's wel leuk...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
op 1tje ja... die van Rufus waren wat mij betreft niet zo nodig![]()
Ik denk dat Diaan niet helemaal op de hoogte isquote:
Is hij homo? Dan maakt het toch nog niet uit? Een homo kan er ook leuk uitzien... of leuk zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat Diaan niet helemaal op de hoogte is![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
drukwerk - ik verveel me zo
wes ?quote:
Nope het is vrij makkelijk als je mijn smaak een beetje kentquote:
Je zit in de buurtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:21 schreef DaisyDuke het volgende:
Mr. Bungle?
1. paul van dykquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef DaisyDuke het volgende:
De "Beste DJ ter wereld" verkiezing is weer geweest. Noem de top-3 volgens DJ Magazine.
Op je antwoord is niets aan te merken, op de uitslag van de verkiezing des te meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
1. paul van dyk
2. tiesto
3. armin van buuren
nopequote:
Geen idee......albumtitel ook niet.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Het komt van het album .. uiteraard ook vertaald... "wederom A61"
opgezocht en die is goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:20 schreef peaceman het volgende:
en ballad of a thin man... geloof ik, maar dan houdt het ook wel op.. met mijn kennis van dat album...
Okay die reken ik goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:20 schreef peaceman het volgende:
en ballad of a thin man... geloof ik, maar dan houdt het ook wel op.. met mijn kennis van dat album...
Serieus?? Sjeez... ik ken echt maar 3 titels van die plaat uit mijn hoofd... de titeltrack, Like a rolling stone en de oplossing dus...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
opgezocht en die is goed
Aangezien ik verzuimd heb te zeggen dat het in de juiste volgorde moest, reken ik dit goed.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Noem van iedere bovenstaande componist een werk (dus van de lijst van peaceman). Alleen complete lijstjes graag.
wacht effequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:46 schreef ranja het volgende:
1. Mozart - Eine kleine nachtmusik
2. Bach - Toccata & fugue ofzo
3. Beethoven - 5e symfonie
4. Tsjaikovsky - Die Zauberfleute
5. Mahler- 9e symfonieiets met 9e dacht ik in elk geval
en dit is wel helemaal goed Bosbeetle +2quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Mozart - für elise (wat overigens niet de originele titel is)
Bach - bouree
Beethoven - de 9e symfonie
Tsjaikovsky - zwanenmeer
Mahler - de 9e symfonie
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:22 schreef Jimmy het volgende:
Aaargh, het komt me zo bekend voor.
happy sinterklaas?quote:
Waarom niet, de pepernoten liggen alweer een maand in de schappenquote:
dolle_hond +2quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:30 schreef dolle_hond het volgende:
rush - fly by night
clipje van bodycountquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Daar zaten voor zover ik weet geen lijken in, en deze mevrouw (een bekend actrice) wordt hier dichtgeritst in een zak..
ja dat was te zien aan de filenamequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het is niet Alicia Silverstone, het is Kim Basinger.
Toch nog! Knap hoor!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:58 schreef Berkery het volgende:
Mary Jane's last dance.
quote:So you finally found your rhythm, man
Got your funky ass out of the can
Well, a girl is coming to you
Gonna show you what is true
The, she need a lover, boy
Maybe it could be you
It took a while to understand, whoa, yeah
Stole the needs of another man, yeah
Took a while to understand, whoa, yeah-yeah
Push your sex on a mortal man
Your dreams are coming true
They said they wouldn't do
Cool world need to save you, boy
Maybe it could be you
Took a while to understand, yeah
Push your sex on a mortal man, yeah-yeah-yeah
Took a while to understand, whoa, yeah-yeah
Push your sex on a mortal man, yeah
quote:She's got what you need
What she got is good, good
She's got what you need
What she got is good, yeah
She's got what you need
She's got what you need
What she got is good, so good
She's got what you need
What she got is good
quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Mozart - für elise (wat overigens niet de originele titel is)
Bach - bouree
Beethoven - de 9e symfonie
Tsjaikovsky - zwanenmeer
Mahler - de 9e symfonie
Eehmmmm. Fur Elise is van Beethoven....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
en dit is wel helemaal goed Bosbeetle +2
Nogmaals excuses ranja![]()
Wromniequote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:22 schreef Charmian het volgende:
De kleinste van het stel, hoe heetie nou?
Mark Owen dacht ik.
Nee, nu even te druk. Ga het volgende week zeker even doen!quote:
hehe ik heb geen idee die vraag is beantwoord door mijn collega die even de honeurs waar namquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
[..]
Eehmmmm. Fur Elise is van Beethoven....
Ik denk dat iedereen die in Nederland woont d'r wel kent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:36 schreef bartrid het volgende:
sheryl tweedy van girls aloud?
ben benieuwd waarvan.. is er vast weer eentje waarvan ik de naam wel ken, maar het plaatje nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nahja, ze is niet super bekend, maar jij kent d'r wel...
Nee, maar qua muziek had het zo maar gekund.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken dr ook niet volgens mij... heeft ze meegedaan aan Idols?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, maar qua muziek had het zo maar gekund.
Haar eerste 2 singles werden allebei Dance Smash op Radio 538![]()
Zegt me helegaar nietsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:54 schreef bartrid het volgende:
oh, Elize of zo?
alleen vanwege het tietenlied en het feit dat ze al eens eerder langsgekomen is...quote:
jaja... stiekem ben je superfanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:02 schreef bartrid het volgende:
[..]
alleen vanwege het tietenlied en het feit dat ze al eens eerder langsgekomen is...
quote:Lime and limpid green the second scene
the fights between the blue you once knew
floating down the sound resounds
around the icy waters underground
Vaker naar 538 luisteren dusquote:
Juist nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vaker naar 538 luisteren dus![]()
Har nummer Automatic ken je wel, denk ik, maar anders heb je d'r weinig aan gemist..
de band is in ieder geval goed...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:13 schreef peaceman het volgende:
Iets van Pink Floyd? Hmm dat was volgens mij iets later...
Volgens mij niets van Pipers at the gates of dawn, en daar houdt mijn Pink Floyd kennis op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
de band is in ieder geval goed...
nope. Denk meer `space'....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:16 schreef Neleos het volgende:
See Emily Play van Pink Floyd?
jawel dus.... Het eerste nummer zelfs.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:16 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij niets van Pipers at the gates of dawn, en daar houdt mijn Pink Floyd kennis op.
Het andere oude Pink Floyd nummer dat ik ken is Arnold Layne. Die is wel spacy toch...quote:
Ja dusquote:
Ik ook......quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:23 schreef peaceman het volgende:
opgezocht en was nooit opgekomen...
oeh dat zou goed kunnen. Het is in ieder geval een nummer van Syd Barrett.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:35 schreef peaceman het volgende:
The Kinks?
Dat is lastig voor een muziekliefhebber.quote:
Dat is hem, met een van zijn leukste liedjes: Love you.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:34 schreef bartrid het volgende:
Syd Barrett?
je link WAS er niet.. inmiddels wel..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:37 schreef belsen het volgende:
Dat is lastig voor een muziekliefhebber.
Je hebt bij de Free Record Shop en Van Leest een geweldige BBC-documentaire over Syd en Pink Floyd liggen voor 5 euro.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:38 schreef bartrid het volgende:
Ik heb zojuist een biografie van Syd uitgelezen, nu toch maar eens de platen checken (zoveel zijn het er niet)
hah maar toevallig ben ik vanaf vrijdag een weekendje in Nederland dus die ga ik maar eens halen denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Je hebt bij de Free Record Shop en Van Leest een geweldige BBC-documentaire over Syd en Pink Floyd liggen voor 5 euro.
Alleen heb je daar weinig aan in Engeland.
[afbeelding]
Ergo: bartrid +2quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:44 schreef bartrid het volgende:
[..]
hah maar toevallig ben ik vanaf vrijdag een weekendje in Nederland dus die ga ik maar eens halen denk ikBedankt voor de tip!
nee die had ik eerst klaarstaan maar dat lag wat voor de hand. Wel prog.quote:
zij dus. berkery +2quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:52 schreef Berkery het volgende:
King Crimson
Ik ken ze ook alleen van naamquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:53 schreef belsen het volgende:
Ik ken de band niet, maar de foto wel - hij is al veel vaker gevraagd en het was zo'n soort band...
Nee, ik weet ook wel dat de muziek vreselijk is...quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook wel dat de muziek vreselijk is...
Ook nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:10 schreef peaceman het volgende:
of is dit dan Jethro Tull?
quote:The first and most important folkrockgroep of the Netherlands seventy rack cherry roles play within the national volksmuziek in the middle of years. Althoughanglophone starts (and this way also finishes) lies the interest of the group in its modern vertolkingen of historical liedjesrepertoire from the The Netherlands, what
records produce international recognition.
quote:
Sigur Rós idd, maar welke....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:40 schreef Ascaroth het volgende:
Volgens mij is 'ie van Sigùr Ros, maar ik weet geen titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |