nope ...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:38 schreef ranja het volgende:
Dandy warhols - Black album
Hoeraaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:39 schreef Z het volgende:
Oh ja, Spinal Tap - This Is Spinal Tap!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:51 schreef Z het volgende:
Hè .. nieuwe doen of punten voor pino doen?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:53 schreef ranja het volgende:
Punten voor Pino...
Lijkt me terecht!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:53 schreef ranja het volgende:
Punten voor Pino...
quote:Nadat ze heel schattig zogenaamd afscheid hadden genomen kwamen ze terug,deed een nummer en begon zich uit te kleden, nou hadden we bij Jack al een heel eng gifgroen visnethemdje gezien dus wij dachten, mooi blote mannen bovenlichamen!!!! Maar toen begonnen de achtergrond zangeressen ook zich uit te kleden en wisten we niet meer waar we moesten kijken.....
schoenen vlogen uit, er werden parels omgehangen, kroontje in
haar, miss amsterdam sjerp om en rooie stilleto hakken aan maar 't allervieste geweldigste brilliantste was wel zijn blauwe glitterstring met witte sterretjes erop... en als ik zeg glitter bedoel ik dus pailletjes!!!! hele zaal werd gek toen iedereen daar ineens in een te ranzige string/strak onderbroekje op t podium stond, Jack in gifgroenhempdje, papegaai, snor ooglapje en piratenbandana, jeff in hoela rokje en hawaiizwembroek (ja zo'n strakke uit de jaren 80) en de keyboardspeler in een sm outfit.... compleet met zweep!!!
Die zouden dat ook wel kunnen doen inderdaad, maar nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:01 schreef Bosbeetle het volgende:
erm scissor sisters ?
Nope, het is eigenlijk een solo-artiest........die soms wel en soms geen band mee heeft. En erg extravertquote:
robby williams ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:05 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nope, het is eigenlijk een solo-artiest........die soms wel en soms geen band mee heeft. En erg extravert
Nee, ik had wel verwacht dat 1 van jullie ook wel bij het concert in Paradiso zou zijn geweest. Hij komt binnenkort weer trouwens.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:03 schreef peaceman het volgende:
Bij Sufjan Stevens was ook een verkleedpartij toch? Maar die zal je wel niet bedoelen...
Nick Cavequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:06 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nee, ik had wel verwacht dat 1 van jullie ook wel bij het concert in Paradiso zou zijn geweest. Hij komt binnenkort weer trouwens.
Nope, ze stonden ook in het voorprogramma van Keane vorig jaar in de HMH (toen waren ze heel beschaafd trouwens). Verder komt hij uit een zeer muzikale familie. Vader, moeder en zus......allemaal kunnen ze zingen.quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Dit moet Rufus Wainwright zijn..
Jawel hoorquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:15 schreef peaceman het volgende:
Mochten zeker geen foto's gemaakt worden die avond?
Dat begrijp ik....ze staan er toch opquote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:27 schreef dolle_hond het volgende:
draaikonten van koot en bie
op 1tje ja... die van Rufus waren wat mij betreft niet zo nodigquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:28 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Dat begrijp ik....ze staan er toch op
Hahaquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
op 1tje ja... die van Rufus waren wat mij betreft niet zo nodig![]()
middag heren (en dames)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:10 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nope, ze stonden ook in het voorprogramma van Keane vorig jaar in de HMH (toen waren ze heel beschaafd trouwens). Verder komt hij uit een zeer muzikale familie.Vader
, moeder en zus......allemaal kunnen ze zingen.
Ik vind die foto's wel leuk...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
op 1tje ja... die van Rufus waren wat mij betreft niet zo nodig![]()
Ik denk dat Diaan niet helemaal op de hoogte isquote:
Is hij homo? Dan maakt het toch nog niet uit? Een homo kan er ook leuk uitzien... of leuk zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat Diaan niet helemaal op de hoogte is![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
drukwerk - ik verveel me zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |