middag heren (en dames)quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:10 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Nope, ze stonden ook in het voorprogramma van Keane vorig jaar in de HMH (toen waren ze heel beschaafd trouwens). Verder komt hij uit een zeer muzikale familie.Vader
, moeder en zus......allemaal kunnen ze zingen.
Ik vind die foto's wel leuk...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
op 1tje ja... die van Rufus waren wat mij betreft niet zo nodig![]()
Ik denk dat Diaan niet helemaal op de hoogte isquote:
Is hij homo? Dan maakt het toch nog niet uit? Een homo kan er ook leuk uitzien... of leuk zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat Diaan niet helemaal op de hoogte is![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 14:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
drukwerk - ik verveel me zo
wes ?quote:
Nope het is vrij makkelijk als je mijn smaak een beetje kentquote:
Je zit in de buurtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:21 schreef DaisyDuke het volgende:
Mr. Bungle?
1. paul van dykquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef DaisyDuke het volgende:
De "Beste DJ ter wereld" verkiezing is weer geweest. Noem de top-3 volgens DJ Magazine.
Op je antwoord is niets aan te merken, op de uitslag van de verkiezing des te meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
1. paul van dyk
2. tiesto
3. armin van buuren
nopequote:
Geen idee......albumtitel ook niet.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Het komt van het album .. uiteraard ook vertaald... "wederom A61"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |