wes ?quote:

Nope het is vrij makkelijk als je mijn smaak een beetje kentquote:

Je zit in de buurtquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:21 schreef DaisyDuke het volgende:
Mr. Bungle?

1. paul van dykquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef DaisyDuke het volgende:
De "Beste DJ ter wereld" verkiezing is weer geweest. Noem de top-3 volgens DJ Magazine.

Op je antwoord is niets aan te merken, op de uitslag van de verkiezing des te meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 15:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
1. paul van dyk
2. tiesto
3. armin van buuren

nopequote:

Geen idee......albumtitel ook niet.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:01 schreef Bosbeetle het volgende:
Het komt van het album .. uiteraard ook vertaald... "wederom A61"

opgezocht en die is goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:20 schreef peaceman het volgende:
en ballad of a thin man... geloof ik, maar dan houdt het ook wel op.. met mijn kennis van dat album...

Okay die reken ik goedquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:20 schreef peaceman het volgende:
en ballad of a thin man... geloof ik, maar dan houdt het ook wel op.. met mijn kennis van dat album...

Serieus?? Sjeez... ik ken echt maar 3 titels van die plaat uit mijn hoofd... de titeltrack, Like a rolling stone en de oplossing dus...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:25 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
opgezocht en die is goed

Aangezien ik verzuimd heb te zeggen dat het in de juiste volgorde moest, reken ik dit goed.quote:

quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Noem van iedere bovenstaande componist een werk (dus van de lijst van peaceman). Alleen complete lijstjes graag.

wacht effequote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:46 schreef ranja het volgende:
1. Mozart - Eine kleine nachtmusik
2. Bach - Toccata & fugue ofzo
3. Beethoven - 5e symfonie
4. Tsjaikovsky - Die Zauberfleute
5. Mahler- 9e symfonieiets met 9e dacht ik in elk geval

en dit is wel helemaal goed Bosbeetle +2quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 16:52 schreef Bosbeetle het volgende:
Mozart - für elise (wat overigens niet de originele titel is)
Bach - bouree
Beethoven - de 9e symfonie
Tsjaikovsky - zwanenmeer
Mahler - de 9e symfonie

quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 17:22 schreef Jimmy het volgende:
Aaargh, het komt me zo bekend voor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |