Wromniequote:

quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:22 schreef Charmian het volgende:
De kleinste van het stel, hoe heetie nou?
Mark Owen dacht ik.

Nee, nu even te druk. Ga het volgende week zeker even doen!quote:

hehe ik heb geen idee die vraag is beantwoord door mijn collega die even de honeurs waar namquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 10:59 schreef Neleos het volgende:
[..]
[..]
Eehmmmm. Fur Elise is van Beethoven....

Ik denk dat iedereen die in Nederland woont d'r wel kent.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:36 schreef bartrid het volgende:
sheryl tweedy van girls aloud?

ben benieuwd waarvan.. is er vast weer eentje waarvan ik de naam wel ken, maar het plaatje nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:45 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nahja, ze is niet super bekend, maar jij kent d'r wel...

Nee, maar qua muziek had het zo maar gekund.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken dr ook niet volgens mij... heeft ze meegedaan aan Idols?

quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, maar qua muziek had het zo maar gekund.
Haar eerste 2 singles werden allebei Dance Smash op Radio 538![]()

Zegt me helegaar nietsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:54 schreef bartrid het volgende:
oh, Elize of zo?

alleen vanwege het tietenlied en het feit dat ze al eens eerder langsgekomen is...quote:

jaja... stiekem ben je superfanquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:02 schreef bartrid het volgende:
[..]
alleen vanwege het tietenlied en het feit dat ze al eens eerder langsgekomen is...

quote:Lime and limpid green the second scene
the fights between the blue you once knew
floating down the sound resounds
around the icy waters underground

Vaker naar 538 luisteren dusquote:

Juist nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:05 schreef Neleos het volgende:
[..]
Vaker naar 538 luisteren dus![]()
Har nummer Automatic ken je wel, denk ik, maar anders heb je d'r weinig aan gemist..

de band is in ieder geval goed...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:13 schreef peaceman het volgende:
Iets van Pink Floyd? Hmm dat was volgens mij iets later...

Volgens mij niets van Pipers at the gates of dawn, en daar houdt mijn Pink Floyd kennis op.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:14 schreef bartrid het volgende:
[..]
de band is in ieder geval goed...

nope. Denk meer `space'....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:16 schreef Neleos het volgende:
See Emily Play van Pink Floyd?

jawel dus.... Het eerste nummer zelfs.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:16 schreef belsen het volgende:
[..]
Volgens mij niets van Pipers at the gates of dawn, en daar houdt mijn Pink Floyd kennis op.

Het andere oude Pink Floyd nummer dat ik ken is Arnold Layne. Die is wel spacy toch...quote:

Ja dusquote:

Ik ook......quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:23 schreef peaceman het volgende:
opgezocht en was nooit opgekomen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |