oeh dat zou goed kunnen. Het is in ieder geval een nummer van Syd Barrett.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:35 schreef peaceman het volgende:
The Kinks?
Dat is lastig voor een muziekliefhebber.quote:
Dat is hem, met een van zijn leukste liedjes: Love you.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:34 schreef bartrid het volgende:
Syd Barrett?
je link WAS er niet.. inmiddels wel..quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:37 schreef belsen het volgende:
Dat is lastig voor een muziekliefhebber.
Je hebt bij de Free Record Shop en Van Leest een geweldige BBC-documentaire over Syd en Pink Floyd liggen voor 5 euro.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:38 schreef bartrid het volgende:
Ik heb zojuist een biografie van Syd uitgelezen, nu toch maar eens de platen checken (zoveel zijn het er niet)
hah maar toevallig ben ik vanaf vrijdag een weekendje in Nederland dus die ga ik maar eens halen denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:42 schreef belsen het volgende:
[..]
Je hebt bij de Free Record Shop en Van Leest een geweldige BBC-documentaire over Syd en Pink Floyd liggen voor 5 euro.
Alleen heb je daar weinig aan in Engeland.
[afbeelding]
Ergo: bartrid +2quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:44 schreef bartrid het volgende:
[..]
hah maar toevallig ben ik vanaf vrijdag een weekendje in Nederland dus die ga ik maar eens halen denk ikBedankt voor de tip!
nee die had ik eerst klaarstaan maar dat lag wat voor de hand. Wel prog.quote:
zij dus. berkery +2quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:52 schreef Berkery het volgende:
King Crimson
Ik ken ze ook alleen van naamquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:53 schreef belsen het volgende:
Ik ken de band niet, maar de foto wel - hij is al veel vaker gevraagd en het was zo'n soort band...
Nee, ik weet ook wel dat de muziek vreselijk is...quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:55 schreef belsen het volgende:
[..]
Nee, ik weet ook wel dat de muziek vreselijk is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |