Dat ik die icon gemaakt heb.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:35 schreef Dizer het volgende:
Wat is er Sven?
Gaat snel he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:37 schreef BVO het volgende:
Joh, alweer een nieuwe.
maar nu aan t begin van de TTquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:37 schreef Svensational het volgende:
De eerste Pauzeknop zonder hoofdletter!
Daar hoeft het niet, want het staat midden in een zin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:38 schreef Svensational het volgende:
Oh nee: Marcia Gay Harden's pauzeknop XIX.
Kijk iedereen, Pauzeknop XXXV is terug!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daar hoeft het niet, want het staat midden in een zin..
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vies vuil kuttopic. Slotje.
Dat zou een reden kunnen zijn... jahquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:59 schreef mitt het volgende:
de vorige topics zijn van mei en augustus
Je moet je sig nog aanpassen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil me ook aanmelden!
nick : Tom_Tom-
leeftijd : 18
lievelings-genre : thriller/griezel
Ik weet nog niet of ik ben aangenomen, ik wacht nog maar eventjes, stel je voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je moet je sig nog aanpassen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
dolle_hond, je sig loopt nog een topic achter.
En?????????????????quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik ben aangenomen, ik wacht nog maar eventjes, stel je voor..
Ik bespeur enige vijandigheid terwijl ik jouw initiatief ten volle ondersteun.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ga toch allemaal keutels eten.
Vijandigheid, hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bespeur enige vijandigheid terwijl ik jouw initiatief ten volle ondersteun.
Sorry, maar dat is kwetsend.
Dat van die keutels.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Vijandigheid, hoe kom je daar nu weer bij?
Zo ervaar ik het niet. Die druk om jou te entertainen kan ik niet meer aan. Kan niemand anders dat doen?quote:
Iemand die het wél kan, bij voorkeur.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zo ervaar ik het niet. Die druk om jou te entertainen kan ik niet meer aan. Kan niemand anders dat doen?
Yeah, right.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Iemand die het wél kan, bij voorkeur.
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 12 november 2005 18:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig is het SHO-tuig ondertussen uit het topic verdwenen.
Je houdt van een uitdaging of niet?quote:Op zondag 13 november 2005 17:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
[afbeelding]
Nog homo en asexueel ook. Onweerstaanbaar.
Dat wordt wel op een plaatje danquote:Op woensdag 16 november 2005 20:00 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil graag 2 liter ongecensureerde melk bestellen
Ze heeft twee tieten jaquote:Op woensdag 16 november 2005 20:18 schreef dolle_hond het volgende:
ziet er behoorlijk gecensureerd uit
en tis maar 1 liter
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 12:10 schreef BlaatschaaP het volgende:
Je bent slimmer dan ik dacht.
quote:Op zaterdag 12 november 2005 18:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Gelukkig is het SHO-tuig ondertussen uit het topic verdwenen.
kenjedieniedan?quote:Op zondag 20 november 2005 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die ziet er uit als iemand die ik zou moeten kennen.
quote:Op zondag 20 november 2005 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die ziet er uit als iemand die ik zou moeten kennen.
Ik ben blij dat 't je eindelijk opvaltquote:Op zondag 20 november 2005 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mensen die een puntje achter een smilie zetten.
En altijd een PI hebben.
quote:Op zondag 20 november 2005 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mensen die een puntje achter een smilie zetten soms.
En altijd een PI hebben.
je ne pi jamaisquote:Op zondag 20 november 2005 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Mensen die een puntje achter een smilie zetten.
En altijd een PI hebben.
Dat is ook goed. Het zijn die mensen die het soms doen waar ik van walg.quote:
ik heb t wel eens gedaanquote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat is ook goed. Het zijn die mensen die het soms doen waar ik van walg.
Walgelijkquote:
jammerquote:Op dinsdag 22 november 2005 18:38 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik wist 't gister..
Maar nu ben ik 't vergeten.
Helemaal niks.quote:Op dinsdag 22 november 2005 18:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Weet er al iemand wat er "anders" is aan Mike en waarom?
Ontkenningsfasequote:
Een anger-managementcursus misschien?quote:Op dinsdag 22 november 2005 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
En woede in de PI.
bahquote:Op dinsdag 22 november 2005 20:19 schreef ScarlettJohansson het volgende:
Jarig. Vandaag. Ik.
iddquote:Op zaterdag 3 december 2005 19:02 schreef mitt het volgende:
Die van dolle hond is sowieso al lelijk.![]()
quote:
Ik ga er maar vanuit dat je het tegen Duiveltja hebtquote:
Geen officielequote:Op woensdag 7 december 2005 13:24 schreef Duiveltja het volgende:
En al Kinkyqueentjes? Of nog steeds oefenen?
Ja, Mike die raar doet, het is ook altijd hetzelfde.quote:
Ga toch oude Japanse films kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, Mike die raar doet, het is ook altijd hetzelfde.
In de DVD-SC mocht het niet eens.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat een kutreeks, toch, dat Pauzeknop. Zelfs een lekkere rel zit er niet in.
Wat is dat? Wat hoor ik? Er is ergens een vergadering aan de gang!quote:
Pff...ik hoor bij die vergadering. Jij bent in dienst van de gemeente, dus doe eens wat voor je geld en bedien me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat is dat? Wat hoor ik? Er is ergens een vergadering aan de gang!
Hup,hup. Die mensen hebben koffie en koekjes nodig.
Ik ben enkel ondersteunend, niet uitvoerendquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Pff...ik hoor bij die vergadering. Jij bent in dienst van de gemeente, dus doe eens wat voor je geld en bedien me.
Ondersteun me dan 's ff mooi en haal eens een lekker bakkie koffie voor me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ben enkel ondersteunend, niet uitvoerend.
Nee, nee, je begrijpt me verkeerd. Ik zorg er enkel voor dat het koffiezetapparaat werktquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Ondersteun me dan 's ff mooi en haal eens een lekker bakkie koffie voor me.
Lul.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb net een vogeltje doodgereden.
Nee, kutvogel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:19 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Lul.![]()
Wat gebeurt hier eigenlijk allemaal?
Wat voor vogel was het? Toch geen musje he? Of zijn die in Belgenland niet zeldzaam?quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, kutvogel.
Beetje op 't laatste moment onder m'n wiel springen.
Ik denk dat het een merel was.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:26 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Wat voor vogel was het? Toch geen musje he? Of zijn die in Belgenland niet zeldzaam?
Zo heet m'n nichtje. Wat een toeval, ofzo. Merels, zijn die zeldzaam?quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat het een merel was.
Alleen op plaatsen waar ik ben gepasseerdquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:57 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Zo heet m'n nichtje. Wat een toeval, ofzo. Merels, zijn die zeldzaam?
Ben je nog gestopt om te kijken of het beestje nog in leven was? Of ben je gewoon doorgereden?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alleen op plaatsen waar ik ben gepasseerd.
Gedaan!quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:29 schreef kinky_queen het volgende:
ik kreeg m net terug, stuur mij maar ff een meeltje
Op IRC gebeurt toch nooit iets.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:29 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ja, gaaf, dank!Ik kan om een of andere vreemde reden niet op IRC komen.
![]()
alleen als t forum down isquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op IRC gebeurt toch nooit iets.
Wie zich in het openbaar wenst te vertonen met een talentloze nobody als Josh Hartnett heeft bij afgedaanquote:
`quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:29 schreef kinky_queen het volgende:
ik kreeg m net terug, stuur mij maar ff een meeltje
Komaan zeg.quote:
Die laatste gaat wel erg ver, hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 22:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Komaan zeg.Josh Hartnett
. Dat is nog erger dan Katie Holmes met Chris Klein.
Chris Klein hoort voor mij in de Seann William Scott-school thuis van de talentloze idioot die ook niet meer pretendeert te zijn dan een talentloze idioot.quote:
Nou en, Josh Harnett heeft niets te maken met hoe geweldig Scarlett is. Ik moet nog steeds m'n liefdesbrief op de post doen.quote:Op zondag 11 december 2005 22:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Komaan zeg.Josh Hartnett
. Dat is nog erger dan Katie Holmes met Chris Klein.
Ze heeft nog steeds een betere smaak dan Evangeline Lily natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2005 22:26 schreef RuneRose het volgende:
edit: Wat? Heeft scarlett een relatie met Josh!?!?!?Slet.
Gaat die met zo'n nare hobbit? Scarlett heeft er trouwens wel veel versleten! Benicio, Jared en nu Josh. Bah, zo'n afgelikte boterham hoef ik niet meer.quote:Op zondag 11 december 2005 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds een betere smaak dan Evangeline Lily natuurlijk.
Is dat een sneer naar BS toe?quote:Op zondag 11 december 2005 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds een betere smaak dan Evangeline Lily natuurlijk.
Valt Evangeline voor BS? Dat wist ik niet. Vertel.quote:
Rare SoK.quote:Op zondag 11 december 2005 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Valt Evangeline voor BS? Dat wist ik niet. Vertel.
Nee, die kruising tussen een hobbit en dumbo. Een hombo.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:59 schreef kinky_queen het volgende:
Is dat niet DM in G I JANE?
Dat wordt stil gehouden om hysterische taferelen te vermijden.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
waar draait die?
Hoe bedoel je, "weer"?quote:Op donderdag 15 december 2005 22:48 schreef Mike het volgende:
Lijkt me weer een flop.
Die is nooit uitgebracht omwille van die naaktscene met BS. Enorme rel. KQ heeft wel de limited edition tin uit Zimbabwe.quote:Op donderdag 15 december 2005 22:55 schreef Duiveltja het volgende:
Mike doet raar #1
Ik schrok me de tyfusquote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef kinky_queen het volgende:
Hidden message in Jingle Bells?
Ze mogen ook niks meer uitzenden zeg...quote:
Hoer?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:39 schreef Duiveltja het volgende:
Ik bedoel die blonde hoer, wat kan mij FW schelen![]()
Je zou d'r graag willen kierenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:11 schreef Duiveltja het volgende:
Wie is dat?
Whitaker is okay!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:39 schreef Duiveltja het volgende:
Ik bedoel die blonde hoer, wat kan mij FW schelen![]()
Hier heb je nog wat DVD'squote:Op donderdag 29 december 2005 21:03 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb geen .avi's meer op m'n pc staan om te kijken!
[afbeelding]
Het bestlopende SC topic op Fok! moet open blijven hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef mitt het volgende:
Deze was toch dicht?
SoK met z'n wijze verhalen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het bestlopende SC topic op Fok! moet open blijven hoor.
Master Mike zei dat ik het terug moest openen.quote:
Qyrozquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:55 schreef QyRoZ het volgende:
The Force is strong in this topic.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Qyroz!
Je zakt steeds verder weg.
Dat krijg je als je geen internet hebt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Qyroz!
Je zakt steeds verder weg.
Hoe komt deze post hier danquote:Op zondag 1 januari 2006 12:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen internet hebt.![]()
Ik vind je avatar leukerquote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
En? Wat vindt iedereen van mijn icoontje?
Ja, maar die was ik beu na 2 jaar (weliswaar met tussenperiodes waar ik even een andere had).quote:
Ik vind dat wel wat hebben, dat nooit wisselen van avatar.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar die was ik beu na 2 jaar (weliswaar met tussenperiodes waar ik even een andere had).
Omdat je niet weet hoe je een nieuwe moet uploadenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat hebben, dat nooit wisselen van avatar.
Ik heb nog 9 andere icoontjes in m'n profiel.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat je niet weet hoe je een nieuwe moet uploaden.
Ja ik snap dat. Ik heb deze ook al bijna 3 maanden of zo met soms een paar dagen tijdelijk iets anders. Maar om eerlijk te zijn... als je deze weer twee jaar wil volhouden.. is ie niet waard. Maar das een persoonlijke meningquote:Op zondag 8 januari 2006 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar die was ik beu na 2 jaar (weliswaar met tussenperiodes waar ik even een andere had).
Dus?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb nog 9 andere icoontjes in m'n profiel.
heb je m ook in t groot?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
En? Wat vindt iedereen van mijn icoontje?
Groot is juist lelijkquote:
Ja, het is eigenlijk een achtergrond die verkleind is. Hier is de bron.quote:
ik had het niet herkend, terwijl ik wel het nodige van de dame met die mannen hebquote:Op maandag 9 januari 2006 08:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk een achtergrond die verkleind is. Hier is de bron.
Zeker met nog meer aktie en bloed.quote:
En Steve Zahn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Zeker met nog meer aktie en bloed.![]()
![]()
Je bent al 18 he....kleine BlaatschaaPjes worden grootquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo lieve filmliefhebbertjes van me.
Nog even en ik ben oud.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je bent al 18 he....kleine BlaatschaaPjes worden groot![]()
Ja, ik word al weer kleiner.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij vrouwen begint de aftakeling idd snel.
De smerige handelaar.quote:
Gluiperige handelaar!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:50 schreef Lucille het volgende:
kinky_queen heeft een permanente V&A ban. Handelaren zijn niet welkom in V&A.
Ach, dat ene weekjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:23 schreef Duiveltja het volgende:
Gluiperige handelaar!!!
We weten allemaal bij wie er nu gedweild kan worden.![]()
Newbie.quote:
nee, kijk die knakker een post boven je.quote:
knakkerquote:Op maandag 23 januari 2006 15:57 schreef mitt het volgende:
[..]
nee, kijk die knakker een post boven je.
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://images.google.be/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=saintofkillers
7de plaatje..
.
.
Het 3de plaatje is leuker:quote:Op maandag 23 januari 2006 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://images.google.be/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=saintofkillers
7de plaatje..
.
.
Die zat jarig te zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:54 schreef dolle_hond het volgende:
en waar zat het feestvarken op zijn verjaardagsavond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |