Dat ik die icon gemaakt heb.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:35 schreef Dizer het volgende:
Wat is er Sven?
Gaat snel he.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:37 schreef BVO het volgende:
Joh, alweer een nieuwe.
maar nu aan t begin van de TTquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:37 schreef Svensational het volgende:
De eerste Pauzeknop zonder hoofdletter!
Daar hoeft het niet, want het staat midden in een zin.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:38 schreef Svensational het volgende:
Oh nee: Marcia Gay Harden's pauzeknop XIX.
Kijk iedereen, Pauzeknop XXXV is terug!quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 10:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daar hoeft het niet, want het staat midden in een zin..
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 11:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vies vuil kuttopic. Slotje.
Dat zou een reden kunnen zijn... jahquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 12:59 schreef mitt het volgende:
de vorige topics zijn van mei en augustus
Je moet je sig nog aanpassen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil me ook aanmelden!
nick : Tom_Tom-
leeftijd : 18
lievelings-genre : thriller/griezel
Ik weet nog niet of ik ben aangenomen, ik wacht nog maar eventjes, stel je voor.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je moet je sig nog aanpassen.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
dolle_hond, je sig loopt nog een topic achter.
En?????????????????quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 21:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik ben aangenomen, ik wacht nog maar eventjes, stel je voor..
Ik bespeur enige vijandigheid terwijl ik jouw initiatief ten volle ondersteun.quote:Op donderdag 3 november 2005 16:49 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ga toch allemaal keutels eten.
Vijandigheid, hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op donderdag 3 november 2005 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik bespeur enige vijandigheid terwijl ik jouw initiatief ten volle ondersteun.
Sorry, maar dat is kwetsend.
Dat van die keutels.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Vijandigheid, hoe kom je daar nu weer bij?
Zo ervaar ik het niet. Die druk om jou te entertainen kan ik niet meer aan. Kan niemand anders dat doen?quote:
Iemand die het wél kan, bij voorkeur.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Zo ervaar ik het niet. Die druk om jou te entertainen kan ik niet meer aan. Kan niemand anders dat doen?
Yeah, right.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:28 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Iemand die het wél kan, bij voorkeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |