Ik schrok me de tyfusquote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef kinky_queen het volgende:
Hidden message in Jingle Bells?
Ze mogen ook niks meer uitzenden zeg...quote:
Hoer?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:39 schreef Duiveltja het volgende:
Ik bedoel die blonde hoer, wat kan mij FW schelen![]()
Je zou d'r graag willen kierenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:11 schreef Duiveltja het volgende:
Wie is dat?
Whitaker is okay!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:39 schreef Duiveltja het volgende:
Ik bedoel die blonde hoer, wat kan mij FW schelen![]()
Hier heb je nog wat DVD'squote:Op donderdag 29 december 2005 21:03 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb geen .avi's meer op m'n pc staan om te kijken!
[afbeelding]
Het bestlopende SC topic op Fok! moet open blijven hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef mitt het volgende:
Deze was toch dicht?
SoK met z'n wijze verhalen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het bestlopende SC topic op Fok! moet open blijven hoor.
Master Mike zei dat ik het terug moest openen.quote:
Qyrozquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:55 schreef QyRoZ het volgende:
The Force is strong in this topic.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Qyroz!
Je zakt steeds verder weg.
Dat krijg je als je geen internet hebt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Qyroz!
Je zakt steeds verder weg.
Hoe komt deze post hier danquote:Op zondag 1 januari 2006 12:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen internet hebt.![]()
Ik vind je avatar leukerquote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
En? Wat vindt iedereen van mijn icoontje?
Ja, maar die was ik beu na 2 jaar (weliswaar met tussenperiodes waar ik even een andere had).quote:
Ik vind dat wel wat hebben, dat nooit wisselen van avatar.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar die was ik beu na 2 jaar (weliswaar met tussenperiodes waar ik even een andere had).
Omdat je niet weet hoe je een nieuwe moet uploadenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat hebben, dat nooit wisselen van avatar.
Ik heb nog 9 andere icoontjes in m'n profiel.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat je niet weet hoe je een nieuwe moet uploaden.
Ja ik snap dat. Ik heb deze ook al bijna 3 maanden of zo met soms een paar dagen tijdelijk iets anders. Maar om eerlijk te zijn... als je deze weer twee jaar wil volhouden.. is ie niet waard. Maar das een persoonlijke meningquote:Op zondag 8 januari 2006 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar die was ik beu na 2 jaar (weliswaar met tussenperiodes waar ik even een andere had).
Dus?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb nog 9 andere icoontjes in m'n profiel.
heb je m ook in t groot?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
En? Wat vindt iedereen van mijn icoontje?
Groot is juist lelijkquote:
Ja, het is eigenlijk een achtergrond die verkleind is. Hier is de bron.quote:
ik had het niet herkend, terwijl ik wel het nodige van de dame met die mannen hebquote:Op maandag 9 januari 2006 08:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, het is eigenlijk een achtergrond die verkleind is. Hier is de bron.
Zeker met nog meer aktie en bloed.quote:
En Steve Zahn.quote:Op donderdag 12 januari 2006 19:40 schreef victorinox het volgende:
[..]
Zeker met nog meer aktie en bloed.![]()
![]()
Je bent al 18 he....kleine BlaatschaaPjes worden grootquote:Op donderdag 12 januari 2006 20:09 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hallo lieve filmliefhebbertjes van me.
Nog even en ik ben oud.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:15 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je bent al 18 he....kleine BlaatschaaPjes worden groot![]()
Ja, ik word al weer kleiner.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:27 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bij vrouwen begint de aftakeling idd snel.
De smerige handelaar.quote:
Gluiperige handelaar!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:50 schreef Lucille het volgende:
kinky_queen heeft een permanente V&A ban. Handelaren zijn niet welkom in V&A.
Ach, dat ene weekjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:23 schreef Duiveltja het volgende:
Gluiperige handelaar!!!
We weten allemaal bij wie er nu gedweild kan worden.![]()
Newbie.quote:
nee, kijk die knakker een post boven je.quote:
knakkerquote:Op maandag 23 januari 2006 15:57 schreef mitt het volgende:
[..]
nee, kijk die knakker een post boven je.
quote:Op maandag 23 januari 2006 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://images.google.be/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=saintofkillers
7de plaatje..
.
.
Het 3de plaatje is leuker:quote:Op maandag 23 januari 2006 21:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://images.google.be/images?svnum=10&hl=nl&lr=&q=saintofkillers
7de plaatje..
.
.
Die zat jarig te zijn.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 11:54 schreef dolle_hond het volgende:
en waar zat het feestvarken op zijn verjaardagsavond![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |