Het bestlopende SC topic op Fok! moet open blijven hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:15 schreef mitt het volgende:
Deze was toch dicht?

SoK met z'n wijze verhalen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:27 schreef victorinox het volgende:
[..]
Het bestlopende SC topic op Fok! moet open blijven hoor.

Master Mike zei dat ik het terug moest openen.quote:

Qyrozquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:55 schreef QyRoZ het volgende:
The Force is strong in this topic.

quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Qyroz!
Je zakt steeds verder weg.

Dat krijg je als je geen internet hebt.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Qyroz!
Je zakt steeds verder weg.

Hoe komt deze post hier danquote:Op zondag 1 januari 2006 12:19 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat krijg je als je geen internet hebt.![]()

Ik vind je avatar leukerquote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
En? Wat vindt iedereen van mijn icoontje?

Ja, maar die was ik beu na 2 jaar (weliswaar met tussenperiodes waar ik even een andere had).quote:

Ik vind dat wel wat hebben, dat nooit wisselen van avatar.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar die was ik beu na 2 jaar (weliswaar met tussenperiodes waar ik even een andere had).

Omdat je niet weet hoe je een nieuwe moet uploadenquote:Op zondag 8 januari 2006 23:19 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik vind dat wel wat hebben, dat nooit wisselen van avatar.

Ik heb nog 9 andere icoontjes in m'n profiel.quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Omdat je niet weet hoe je een nieuwe moet uploaden.

Ja ik snap dat. Ik heb deze ook al bijna 3 maanden of zo met soms een paar dagen tijdelijk iets anders. Maar om eerlijk te zijn... als je deze weer twee jaar wil volhouden.. is ie niet waard. Maar das een persoonlijke meningquote:Op zondag 8 januari 2006 23:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar die was ik beu na 2 jaar (weliswaar met tussenperiodes waar ik even een andere had).

Dus?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:22 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik heb nog 9 andere icoontjes in m'n profiel.

heb je m ook in t groot?quote:Op zondag 8 januari 2006 23:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
En? Wat vindt iedereen van mijn icoontje?

Groot is juist lelijkquote:

Ja, het is eigenlijk een achtergrond die verkleind is. Hier is de bron.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |