quote:
Ik ga er maar vanuit dat je het tegen Duiveltja hebtquote:
Geen officielequote:Op woensdag 7 december 2005 13:24 schreef Duiveltja het volgende:
En al Kinkyqueentjes? Of nog steeds oefenen?
Ja, Mike die raar doet, het is ook altijd hetzelfde.quote:
Ga toch oude Japanse films kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, Mike die raar doet, het is ook altijd hetzelfde.
In de DVD-SC mocht het niet eens.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat een kutreeks, toch, dat Pauzeknop. Zelfs een lekkere rel zit er niet in.
Wat is dat? Wat hoor ik? Er is ergens een vergadering aan de gang!quote:
Pff...ik hoor bij die vergadering. Jij bent in dienst van de gemeente, dus doe eens wat voor je geld en bedien me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat is dat? Wat hoor ik? Er is ergens een vergadering aan de gang!
Hup,hup. Die mensen hebben koffie en koekjes nodig.
Ik ben enkel ondersteunend, niet uitvoerendquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Pff...ik hoor bij die vergadering. Jij bent in dienst van de gemeente, dus doe eens wat voor je geld en bedien me.
Ondersteun me dan 's ff mooi en haal eens een lekker bakkie koffie voor me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ben enkel ondersteunend, niet uitvoerend.
Nee, nee, je begrijpt me verkeerd. Ik zorg er enkel voor dat het koffiezetapparaat werktquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Ondersteun me dan 's ff mooi en haal eens een lekker bakkie koffie voor me.
Lul.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb net een vogeltje doodgereden.
Nee, kutvogel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:19 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Lul.![]()
Wat gebeurt hier eigenlijk allemaal?
Wat voor vogel was het? Toch geen musje he? Of zijn die in Belgenland niet zeldzaam?quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, kutvogel.
Beetje op 't laatste moment onder m'n wiel springen.
Ik denk dat het een merel was.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:26 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Wat voor vogel was het? Toch geen musje he? Of zijn die in Belgenland niet zeldzaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |