Ik ga er maar vanuit dat je het tegen Duiveltja hebtquote:

Geen officielequote:Op woensdag 7 december 2005 13:24 schreef Duiveltja het volgende:
En al Kinkyqueentjes? Of nog steeds oefenen?

Ja, Mike die raar doet, het is ook altijd hetzelfde.quote:

Ga toch oude Japanse films kijken.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, Mike die raar doet, het is ook altijd hetzelfde.

In de DVD-SC mocht het niet eens.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat een kutreeks, toch, dat Pauzeknop. Zelfs een lekkere rel zit er niet in.

Wat is dat? Wat hoor ik? Er is ergens een vergadering aan de gang!quote:

Pff...ik hoor bij die vergadering. Jij bent in dienst van de gemeente, dus doe eens wat voor je geld en bedien me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Wat is dat? Wat hoor ik? Er is ergens een vergadering aan de gang!
Hup,hup. Die mensen hebben koffie en koekjes nodig.

Ik ben enkel ondersteunend, niet uitvoerendquote:Op zaterdag 10 december 2005 12:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Pff...ik hoor bij die vergadering. Jij bent in dienst van de gemeente, dus doe eens wat voor je geld en bedien me.

Ondersteun me dan 's ff mooi en haal eens een lekker bakkie koffie voor me.quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ben enkel ondersteunend, niet uitvoerend.

Nee, nee, je begrijpt me verkeerd. Ik zorg er enkel voor dat het koffiezetapparaat werktquote:Op zaterdag 10 december 2005 13:18 schreef Mike het volgende:
[..]
Ondersteun me dan 's ff mooi en haal eens een lekker bakkie koffie voor me.

Lul.quote:Op zaterdag 10 december 2005 15:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb net een vogeltje doodgereden.

Nee, kutvogel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:19 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Lul.![]()
Wat gebeurt hier eigenlijk allemaal?

Wat voor vogel was het? Toch geen musje he? Of zijn die in Belgenland niet zeldzaam?quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nee, kutvogel.
Beetje op 't laatste moment onder m'n wiel springen.

Ik denk dat het een merel was.quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:26 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Wat voor vogel was het? Toch geen musje he? Of zijn die in Belgenland niet zeldzaam?

Zo heet m'n nichtje. Wat een toeval, ofzo. Merels, zijn die zeldzaam?quote:Op zaterdag 10 december 2005 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat het een merel was.

Alleen op plaatsen waar ik ben gepasseerdquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:57 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Zo heet m'n nichtje. Wat een toeval, ofzo. Merels, zijn die zeldzaam?

Ben je nog gestopt om te kijken of het beestje nog in leven was? Of ben je gewoon doorgereden?quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alleen op plaatsen waar ik ben gepasseerd.

Gedaan!quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:29 schreef kinky_queen het volgende:
ik kreeg m net terug, stuur mij maar ff een meeltje

Op IRC gebeurt toch nooit iets.quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:29 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ja, gaaf, dank!Ik kan om een of andere vreemde reden niet op IRC komen.
![]()

alleen als t forum down isquote:Op zaterdag 10 december 2005 17:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Op IRC gebeurt toch nooit iets.

Wie zich in het openbaar wenst te vertonen met een talentloze nobody als Josh Hartnett heeft bij afgedaanquote:

`quote:Op zaterdag 10 december 2005 17:29 schreef kinky_queen het volgende:
ik kreeg m net terug, stuur mij maar ff een meeltje

Komaan zeg.quote:

Die laatste gaat wel erg ver, hoor.quote:Op zondag 11 december 2005 22:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Komaan zeg.Josh Hartnett
. Dat is nog erger dan Katie Holmes met Chris Klein.

Chris Klein hoort voor mij in de Seann William Scott-school thuis van de talentloze idioot die ook niet meer pretendeert te zijn dan een talentloze idioot.quote:

Nou en, Josh Harnett heeft niets te maken met hoe geweldig Scarlett is. Ik moet nog steeds m'n liefdesbrief op de post doen.quote:Op zondag 11 december 2005 22:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Komaan zeg.Josh Hartnett
. Dat is nog erger dan Katie Holmes met Chris Klein.

Ze heeft nog steeds een betere smaak dan Evangeline Lily natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2005 22:26 schreef RuneRose het volgende:
edit: Wat? Heeft scarlett een relatie met Josh!?!?!?Slet.

Gaat die met zo'n nare hobbit? Scarlett heeft er trouwens wel veel versleten! Benicio, Jared en nu Josh. Bah, zo'n afgelikte boterham hoef ik niet meer.quote:Op zondag 11 december 2005 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds een betere smaak dan Evangeline Lily natuurlijk.

Is dat een sneer naar BS toe?quote:Op zondag 11 december 2005 22:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze heeft nog steeds een betere smaak dan Evangeline Lily natuurlijk.

Valt Evangeline voor BS? Dat wist ik niet. Vertel.quote:

Rare SoK.quote:Op zondag 11 december 2005 22:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Valt Evangeline voor BS? Dat wist ik niet. Vertel.

Nee, die kruising tussen een hobbit en dumbo. Een hombo.quote:Op woensdag 14 december 2005 14:59 schreef kinky_queen het volgende:
Is dat niet DM in G I JANE?

Dat wordt stil gehouden om hysterische taferelen te vermijden.quote:Op donderdag 15 december 2005 20:47 schreef dolle_hond het volgende:
waar draait die?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |