ik denk dat ze misschien denken dat BB een spelletje met ze speeltquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef avonne het volgende:
Even een vraagje...
Toen menno gisteren zei "Nederland vindt ons een stelletje slapzwansen" had ik verwacht dat de bewoners daar erg mee bezig zouden zijn, aangezien ze altijd bezig zijn met hoe ze overkomen.
Maar ik heb er niks meer over gehoord. Heeft iemand gemerkt dat ze daarover gepraat hebben. Chantal bijvoorbeeld?
Toch wel onder je speciale Menno-dekbedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*bibberend stemmetje*
maar... maar... waarom??!!
is rob niet het minst populair op de meeste polls??![]()
*vlag weer weg doet, onder dekbed kruipt*
hahahahahahahahahahahaha ja túúrlijk...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Toch wel onder je speciale Menno-dekbed
Ze waren het er niet mee eensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef avonne het volgende:
Even een vraagje...
Toen menno gisteren zei "Nederland vindt ons een stelletje slapzwansen" had ik verwacht dat de bewoners daar erg mee bezig zouden zijn, aangezien ze altijd bezig zijn met hoe ze overkomen.
Maar ik heb er niks meer over gehoord. Heeft iemand gemerkt dat ze daarover gepraat hebben. Chantal bijvoorbeeld?
Jut & Jul...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:07 schreef GI het volgende:
[[url=http://img428.imageshack.us/img428/5245/ingridjoost6mg.th.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
-knip-
-en sorry voor de dubbele topic
riepen ze erbij dat het een vrijwillige exit betreft?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:09 schreef Wup het volgende:
er is buiten het hek geroepen dat tanja er vanavond uitgaat
Er zit een boon onder haar shirtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:07 schreef GI het volgende:
[[url=http://img428.imageshack.us/img428/5245/ingridjoost6mg.th.jpg]afbeelding][/url]
wat kan dido daar nou van weten dan??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:09 schreef Kokstra het volgende:
Dido legt even uit wat we op tv zien qua peilingen. Dat heeft ze fout.
Riepen ze wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
riepen ze erbij dat het een vrijwillige exit betreft?
nee, vandaar dat ze gingen speculerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:10 schreef muizemeis het volgende:
Die KRIBBET toch...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:09 schreef Wup het volgende:
er is buiten het hek geroepen dat tanja er vanavond uitgaat
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en hebben de bewoners het ook gehoord?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
niXfactorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef dragems het volgende:
hahahaha die rob kan nie zingen misschien zit hij volgende keer bij idols
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:11 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, vandaar dat ze gingen speculeren
Komt goed hoor muizemeis.. Rob vertrekt gewoon vanavond..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*bibberend stemmetje*
maar... maar... waarom??!!
is rob niet het minst populair op de meeste polls??![]()
*vlag weer weg doet, onder dekbed kruipt*
ik heb al lief sorry gezegdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:13 schreef muizemeis het volgende:
maar wel bedankt voor de info hoor
snel vind ik groot woord, maar het is wel eens trager geweestquote:
Zelfs de stream bleef erin... dus bb zal het wel best vinden dat ze het roepen... het is toch waar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
en hebben de bewoners het ook gehoord?
en waar blijft BB met Alle bewoners naar binnen! Alle bewoners naar binnen!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Komt goed hoor muizemeis.. Rob vertrekt gewoon vanavond..
* champagne alvast koud zet, vlag klaar legt
Als het Rob is Nathalie is, is het in beide gevallen dik feest. Dan is vanavond de beste uitzending tot nu toequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
* champagne alvast koud zet, vlag klaar legt
echt?? *snuft nog beetje na*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
* ]champagne alvast koud zet, vlag klaar legt [/me]
Het is nu gewoon werkbaarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:14 schreef muizemeis het volgende:
[..]
snel vind ik groot woord, maar het is wel eens trager geweest
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het Rob is Nathalie is, is het in beide gevallen dik feest. Dan is vanavond de beste uitzending tot nu toe
De kinderen van Rob hopen dat ook (weer)...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:17 schreef Sassefras het volgende:
damnit, ik ben echt benieuwd wie eruit gaat...
hoopt op ROB
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het Rob is Nathalie is, is het in beide gevallen dik feest. Dan is vanavond de beste uitzending tot nu toe
precies.. die champagne en vlag worden toch wel gebruikt.... zolang menno maar blijftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
liever rob, maar nathalie zie ik ondertussen ook wel graag gaan ja... keek net de uitzending van gisteren, dat ze daar met rob in de tuin ligt over menno te roddelen..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welnee, was een grapje. Alleen gebruiken de bewoners tegen hem en doen alsof die dingen al te koop zijn in Nederlandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahaha ja túúrlijk...
heb ik nou goed begrepen dat menno zélf dekbedden heeft laten bedrukken ofzo??
Joost kwam het 10 minuten geleden vertellen aan Rob in de "bonenkamer" ,dus het lijkt me van wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
en hebben de bewoners het ook gehoord?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het moet Naat zijn, ik wil Joost zien janken!!!
Yesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat stukje vond ik ook echt tenen krommend! van mij mag er vanavond een Tripple exit.. Tanja, Rob en Nathalie...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
liever rob, maar nathalie zie ik ondertussen ook wel graag gaan ja... keek net de uitzending van gisteren, dat ze daar met rob in de tuin ligt over menno te roddelen..![]()
![]()
ik dacht in de uitzending gezien te hebben, gisteren of vandaag... euh eergisteren of gisteren dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:19 schreef style het volgende:
[..]
Welnee, was een grapje. Alleen gebruiken de bewoners tegen hem en doen alsof die dingen al te koop zijn in Nederland
LOLquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:20 schreef twentemeisje het volgende:
Kunnen die lui in Aalsmeer hun bek niet houden.... de verrassing moet groot blijven als Tanja vanavond vrijwillig exit gaat... Of gewoon al vertrokken blijkt te zijn via de babykamer zonder afscheid te nemen
En Roel antwoorde: "Ja hoor"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:24 schreef stormiot het volgende:
Wat zit Dido Roel weer lekker uit te dagen
Roel: Dan ga je naar bed
Dido: Wat wil je met me naar bed?
jaaaaa!!!! eerst bridget:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:21 schreef Sassefras het volgende:
[..]
dat stukje vond ik ook echt tenen krommend! van mij mag er vanavond een Tripple exit.. Tanja, Rob en Nathalie...
Heel de bank, behalve menno!!![]()
Joost jankt toch wel,zelfs als Tanja vertrektquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat zou werkelijk fantastisch zijn!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jaaaaa!!!! eerst bridget:
"menno.... van de genomineerden.... moet jij helaas.... blijven!! nederland heeft massaal op jouw gestemd!!
Tanja, jij mag het huis verlaten..."
dan na half uurtje,
"lieve bewoners, tanja was een vrijwillige exit, rob op jou heeft vrijwel niemand gestemd dus pak je koffers maar jongen...
en Tanja, jij bent zelf weggegaan, je mag de bewoners nog een afscheidscadeautje geven.. wie gaat er nog meer het huis uit??"
Tanja:
"euh ja volgens mn lijstje nathalie dus.."
![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Roel antwoorde: "Ja hoor"
Hij had nog moeten aanvullen: "Maar ik zou op dit moment nog wel een schaap neuken"
Van gelukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Joost jankt toch wel,zelfs als Tanja vertrekt![]()
Net als het verhaal dat Menno straks geld gaat vragen om mensen z'n kamer te laten bezichtigen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik dacht in de uitzending gezien te hebben, gisteren of vandaag... euh eergisteren of gisteren dusdat joost en nog iemand
aan het roddelen waren over die dekbedden, naja dat doe je toch niet dan ben je echt niet wijs..
dus vandaar dat ik dat dacht.. maar vond het al wat typisch
Waarom moet Rob er toch zo nodig uit?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
"menno.... van de genomineerden.... moet jij helaas.... blijven!! nederland heeft massaal op jouw gestemd!!
dan na half uurtje,
"lieve bewoners, tanja was een vrijwillige exit, rob op jou heeft vrijwel niemand gestemd dus pak je koffers maar jongen...
en Tanja, jij bent zelf weggegaan, je mag de bewoners nog een afscheidscadeautje geven.. wie gaat er nog meer het huis uit??"
Tanja:
![]()
![]()
![]()
Omdat het een vies, naar mannetje is met een enorme eigendunk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom moet Rob er toch zo nodig uit?![]()
voor groot deel wel gebaseerd op de ideale droomsituatie van avonne he, mag niet alleen met de eer gaan strijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef style het volgende:
[..]
Dat zou werkelijk fantastisch zijn!![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dan na half uurtje,
Tanja:
![]()
![]()
![]()
heb je BB wel gevolgd?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
We zullen zien zelf denk ik dat rob weg moet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
Als vanavond Menno eruit gaat... en Tanja dus, dan scheelt dat Rob wel even 2 nominaties
ik... euh... omdat... nouja rob...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als Rob kan blijven vanavond zal hij zeker tot de laatste 3 overblijven.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
Als vanavond Menno eruit gaat... en Tanja dus, dan scheelt dat Rob wel even 2 nominaties
ik heb niet veel last van hem, ook niet van nathaliequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:27 schreef Marrije het volgende:
niet eerlijk ,uitgekooktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat het een vies, naar mannetje is met een enorme eigendunk.
Ja, om mee in 1 huis te wonen drie keer niks, maar als kijker kan ik het, vooral die eigendunk, wel waarderenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Scan, jij maakt altijd opmerkingen waar ik niet blij van word....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
Klinkt zeer positief.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
nou als dat meteen vanavond zou gebeuren denk ik dat ik het hele weekend mn huis niet uitkom, schop ik mn vent eruit en ga ik het hele weekend naar de streams zitten kijken!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:29 schreef teamlead het volgende:
[..]briljant.. en dan 2 grote negers voor chantal erin.... paar liter alcohol en genieten maar
in plaats van je vent eruit schoppen, kun je hem beter koffie en voedsel laten aanslepenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou als dat meteen vanavond zou gebeuren denk ik dat ik het hele weekend mn huis niet uitkom, schop ik mn vent eruit en ga ik het hele weekend naar de streams zitten kijken!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
En Menno is een hele charmante eerlijke jongeman?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
das toch dido?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
een hele hele mooie van lieske![]()
![]()
Als ik verschillende polls moet geloven gaat het heel spannend worden tussen Rob en Menno. Dus Menno loopt nog altijd net zoveel risico als Rob. Maar de polls kloppen natuurlijk niet altijdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
hier worden we niet blij van hoor...
Scan, doe positief, menno gaat er helemaal niet uit, nederland heeft massaal voor hem gestemd!!
niet wanhopen, niet hysterisch worden, rustig, kalm nou maar... adem in, adem uit, adem in, adem uit
dat doet die arme schat de hele week al voor zn kneuzerige vrouwtje... ik denk dat het van het weekend mijn beurt wel weer eens is....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
in plaats van je vent eruit schoppen, kun je hem beter koffie en voedsel laten aanslepen
Is Didoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
een hele hele mooie van lieske![]()
![]()
Ik vind Menno niet eerlijk en charmant nee. Maar ook niet een vieze, nare man met enorme eigendunk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:35 schreef Kokstra het volgende:
[..]
En Menno is een hele charmante eerlijke jongeman?
geen idee, hij is de underdog, hummie heeft een hekel aan hem, rob haat hem, veel meer heb je niet nodig om mijn held te worden in het BB huisquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:35 schreef Kokstra het volgende:
[..]
In vergelijking met Rob en Joost wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:35 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Met tanja zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef newsman het volgende:
Joost wil vanavond een groepsgesprek gaan houden
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:35 schreef Kokstra het volgende:
[..]
en Lieske poetst tandenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef newsman het volgende:
dat gebeurd toch elke donderdag avond??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef newsman het volgende:
Voor of na de liveuitzending?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef newsman het volgende:
ow dat is minder... ik las hier net dat menno op 4 stond en rob op 6... hoopte eik dat dat zo'n beetje overal wel zou gelden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik verschillende polls moet geloven gaat het heel spannend worden tussen Rob en Menno. Dus Menno loopt nog altijd net zoveel risico als Rob. Maar de polls kloppen natuurlijk niet altijd
nee, maar menno is ook niet al vanaf dag 1 met voorsprong de grootste droplul in het huis....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:35 schreef Kokstra het volgende:
[..]
dat is tegen mn principes, ik doe aan positief denkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:38 schreef Sassefras het volgende:
moet ik dan toch echt een smsje gaan sturen??
*ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet...
Gelukkig nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik verschillende polls moet geloven gaat het heel spannend worden tussen Rob en Menno. Dus Menno loopt nog altijd net zoveel risico als Rob. Maar de polls kloppen natuurlijk niet altijd
Rot op Joost hou een groepsgesprek met je D66 vrienden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef newsman het volgende:
Ik normaal ook, maar Scanman steekt me aan..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is tegen mn principes, ik doe aan positief denken![]()
Ja maar... ja maar... ja maar dan denkt Nathalie dat ze helemaal populair is enzo...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:41 schreef stil het volgende:
Menno moet blijven, hij heft het moeilijk omdat BB hen eerst als pispaaltje gebruikt, Ingrid hem laat vallen, omdat ze anders bang is zelf ook uit de groep te liggen.
Rob er uit, en volgende week Chantal op de bank en die eruit .
Sorryquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:43 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar Scanman steekt me aan..![]()
eerst nathalie nog ffquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:41 schreef stil het volgende:
Menno moet blijven, hij heft het moeilijk omdat BB hen eerst als pispaaltje gebruikt, Ingrid hem laat vallen, omdat ze anders bang is zelf ook uit de groep te liggen.
Rob er uit, en volgende week Chantal op de bank en die eruit .
Hij heeft de laatste dagen zijn maskertje al afgedaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:43 schreef teamlead het volgende:
wordt het nog niet tijd voor het maskertje van joost?
Er is een verschil tussen 'geen last hebben van' en 'draagt niets meer bij dan een vaas met bloemen'.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:31 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb niet veel last van hem, ook niet van nathalie
he!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:43 schreef teamlead het volgende:
wordt het nog niet tijd voor het maskertje van joost?
dat vind ik een belediging voor bloemenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 'geen last hebben van' en 'draagt niets meer bij dan een vaas met bloemen'.
Nathalie valt in de laatste categorie.
Precies, dan kun je nog twee weken tegen die zelfvoldane smoelwerken van Rob en Joost aankijken! Doe maar niet dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:47 schreef APK het volgende:
Menno weg zou wel een dikke anti-climax zijn, dan zijn de bewoners blij dat ze de twee meest gehate personen weggestemd hebben.
Als Brigit even de knop ingerdrukt houd en ze laat de mensen thuis weten dat het Rob of Natalie is die eruit gaat, dan weet Natalie genoeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... ja maar dan denkt Nathalie dat ze helemaal populair is enzo...
Ik kan echt haast niet kiezen wie er uit moeten vanavond...
[..]
Sorry
Plus dat de klap bij de andere bewoners enorm zal zijn, denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:45 schreef Anitra het volgende:
Ik vind Nathalie wel een leuke om er uit te mogen vanavond, ff geen piepstemmetje meer, geen liedjes met smurfenstem, lekker een rustige week op het gebied van hoge tonen.
waaropquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:46 schreef teamlead het volgende:
en waar blijven chantal en rob nu met hun grote muil? Komop.. spreek menno er eens op aan dan.... stellete lafbekken![]()
![]()
quote:
Thanks! De regie verveelde zich denk ik, want ze maakten een paar mooie shotsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:45 schreef Bluezz het volgende:
Scanman wat een mooie captures
Alsof je in de tuin erbij zit !
het feit dat hij niet wilde opgeven...alles waar ze gisteren zo'n grote mond over hadden...quote:
ik ga ff schietgebedje doen voor menno, kaarsjes branden enzo...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:47 schreef APK het volgende:
Menno weg zou wel een dikke anti-climax zijn, dan zijn de bewoners blij dat ze de twee meest gehate personen weggestemd hebben.
Dan nog zullen ze gaan denken dat het een hele zware groep was. Dat ze allemaal heel populair waren enzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:48 schreef stil het volgende:
[..]
Als Brigit even de knop ingerdrukt houd en ze laat de mensen thuis weten dat het Rob of Natalie is die eruit gaat, dan weet Natalie genoeg.
Zie ook liever dat rob vertrekt gewoon omdat de huisman weg is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:47 schreef APK het volgende:
Sterkte ermeequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ga ff schietgebedje doen voor menno, kaarsjes branden enzo...
BONG4002...quote:
kwestie van de percentages noemenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog zullen ze gaan denken dat het een hele zware groep was. Dat ze allemaal heel populair waren enzo
Deze kwam waarschijnlijk niet van het uitzendbureauquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Thanks! De regie verveelde zich denk ik, want ze maakten een paar mooie shots
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
BONG4002...
wij moeten eens ernstig gaan praten samen, kom maar even mee...
jongen, ik zit al niet zo lekker in mn vel, moet je dat nou nóg erger maken dan het al is?? kun je niet gewoon, groepsgevoel enzo, meedoen met positief denken?? gewoon meedoen met de groep en je zinet tonen door voor menno te denken??
ik heb het de dietistes gevraagd, maar het is best verantwoord om dat op deze manier te doen, dus hup, doe eens mee??
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
BONG4002...
wij moeten eens ernstig gaan praten samen, kom maar even mee...
jongen, ik zit al niet zo lekker in mn vel, moet je dat nou nóg erger maken dan het al is?? kun je niet gewoon, groepsgevoel enzo, meedoen met positief denken?? gewoon meedoen met de groep en je zinet tonen door voor menno te denken??
ik heb het de dietistes gevraagd, maar het is best verantwoord om dat op deze manier te doen, dus hup, doe eens mee??
Menno gaat dus wegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ga ff schietgebedje doen voor menno, kaarsjes branden enzo...
menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven
Dat denk ik ookquote:
haha, nou Lieske staat onder de douche dus wie weet;)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:55 schreef regenworm het volgende:
Deze kwam waarschijnlijk niet van het uitzendbureau![]()
quote:
Het is vast weer een onderdeel van een van zijn toneelstukjes...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:58 schreef Kokstra het volgende:
Het leek net of Joost stond te bellen... geheime opdracht?!!!!!!11111
Hij blijftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:57 schreef mamapan het volgende:
Rob MOET weg, anders....anders....anders word ik gek, en dan .... dan... dan .... mijn God ik ben al gek, dat ik me daar nu al druk om maak. Maar HIJ MOET WEG
Juist! En laat dan die beelden maar komen, ben bang dat het een hele lange nacht gaat worden danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Plus dat de klap bij de andere bewoners enorm zal zijn, denk ik.
wat dat betreft denk ik dat we van deze bewoners nog minder zullen horen dan het geval was bijd e vorige BB's, na het einde dus he.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog zullen ze gaan denken dat het een hele zware groep was. Dat ze allemaal heel populair waren enzo
echt waar?? ze lopen wel iedere keer te zeuren dat ie zo is afgevallen, maar vind dat ie nog steeds pafferig buikje heeft hoor... zeer duidelijk patatgeneratiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:02 schreef Falco het volgende:
Ik vind trouwens Joost er eng iel uit zien nu
Iel? Kijk eens op de foto die hier geplaatst is, daar zie je nog een vetkwabbel boven zijn broekquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:02 schreef Falco het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
kwestie van de percentages noemen
"Menno: 75% van de Nederlanders willen dat jij blijft
Nathalie: 12.75% van de Nederlanders willen dat jij blijft
Rob: helaas: slechts 12.25% van de Nederlanders willen dat jij blijft"
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:02 schreef Falco het volgende:
Niks mis mee natuurlijk... patat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
echt waar?? ze lopen wel iedere keer te zeuren dat ie zo is afgevallen, maar vind dat ie nog steeds pafferig buikje heeft hoor... zeer duidelijk patatgeneratie
Das los velquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:04 schreef style het volgende:
[..]
Iel? Kijk eens op de foto die hier geplaatst is, daar zie je nog een vetkwabbel boven zijn broek
Hij zit op zangles he, serieus... Waarom denk je dat ie zoveel zingt, hij hoopt op een doorbraak via BBquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef dragems het volgende:
hahahaha die rob kan nie zingen misschien zit hij volgende keer bij idols
Kunnen ze deze stand niet "per ongeluk" door de speakers omroepen?quote:1 joost 19%
1 Tanja 19%
2 Roel 11%
3 Lieske 10%
3 Menno 10%
4 Nathalie 9%
5 Dido 8%
6 Rob 7%
7 Chantal 4%
8 Ingrid 3%
Lekker patatjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:05 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Niks mis mee natuurlijk... patat.
Zijn schouders zaten wel heel raar naar beneden. Je ziet wel het verschil met een maand geleden vind ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:04 schreef style het volgende:
[..]
Iel? Kijk eens op de foto die hier geplaatst is, daar zie je nog een vetkwabbel boven zijn broek
Doe maar niet, dan krijgt Joost het nog meer in zijn bol.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:06 schreef teamlead het volgende:
nu op de talpa-poll:
[..]
Kunnen ze deze stand niet "per ongeluk" door de speakers omroepen?![]()
Snugger, heeft ie zich opgegeven bij het verkeerde programmaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Hij zit op zangles he, serieus... Waarom denk je dat ie zoveel zingt, hij hoopt op een doorbraak via BB
Hij zal best wat afgevallen zijn, maar kan nog best wat kwijt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Zijn schouders zaten wel heel raar naar beneden. Je ziet wel het verschil met een maand geleden vind ik.
idd... de Nix-factor was voor hem het ideale programma...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Snugger, heeft ie zich opgegeven bij het verkeerde programma![]()
.
Dat trek ik echt niet meer. Dat er een zelfvoldaan kliekje overblijftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Precies, dan kun je nog twee weken tegen die zelfvoldane smoelwerken van Rob en Joost aankijken! Doe maar niet dus
Yoehoe dat zijn de dertigers.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
echt waar?? ze lopen wel iedere keer te zeuren dat ie zo is afgevallen, maar vind dat ie nog steeds pafferig buikje heeft hoor... zeer duidelijk patatgeneratie
damn...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:06 schreef Sassefras het volgende:
wie mail bridget even met de suggestie dat ze de percentages moet vrijgeven vanavond?? Of het droomscenario van avonne??
bridget@talpa.nl (?)
quote:Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:
ruud@talpa.nl
SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<ruud@talpa.nl>:
host mail.talpa.nl [193.173.108.51]: 550 <ruud@talpa.nl>:
Recipient address rejected: No such user (ruud@talpa.nl)
bridget@talpa.nl
SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<bridget@talpa.nl>:
host mail.talpa.nl [193.173.108.51]: 550 <bridget@talpa.nl>:
Recipient address rejected: No such user (bridget@talpa.nl)
heerlijk patat, vooral die dikke belgische frieten met veel zoete mayonaisequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:05 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Niks mis mee natuurlijk... patat.
Laat Bridget dan ook even zeggen: Trouwens, Menno, gefeliciteerd. Gisteren is het 10.000ste dekbed met jouw beeltenis via de Talpa website de deur uitgegaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:06 schreef Sassefras het volgende:
wie mail bridget even met de suggestie dat ze de percentages moet vrijgeven vanavond?? Of het droomscenario van avonne??
bridget@talpa.nl (?)
Probeer het een via ruud@endemol.nl of via hummie@endemol.nlquote:
Dat denk ík tenminstequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:11 schreef mamapan het volgende:
Joost is al helemaal down, door het as. vertrek van ROB Nathalie
[afbeelding]
gek zeg wil juist dat rob eruit gaat maar heb zn voorgevoel nathalie lolquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat denk ík tenminstemaargoed als ik heel serieus ben hoop ik stiekem ook dat Rob gaat maar op de een of andere manier gaat hij blijven, gewoon een soort van voorgevoel
dat klinkt me als muziek in de orenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:11 schreef mamapan het volgende:
Joost is al helemaal down, door het as. vertrek van ROB
[afbeelding]
helaasch:quote:
Ben bang dat we dus alleen maar kunnen hopen dat ze meelezenquote:Delivery to the following recipients failed.
bridget@big-brother.nl
Delivery to the following recipients failed.
bridget@endemol.nl
ruud@endemol.nl
zeg maar waar en wanneerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heerlijk patat, vooral die dikke belgische frieten met veel zoete mayonaise![]()
![]()
oooowwww ik wil patat!! wie brengt me patat!!
dat had ik alweer van me af gegooid, zit nu in mn neglige met de afbeelding van chantal op mn rugquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:16 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Niet zolang je nog onder dat Menno-dekbed ligt![]()
* BONG4002 geeft je even een hele dikke knuf voor straks als het echt spannend wordquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat klinkt me als muziek in de oren![]()
ik heb dan ook de streams niet aan
het is @talpamedia.nl net ff opgezocht op de talpa site!! ja of je bridget ervoor kan zetten weet ik niet natuurlijk...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
helaasch:
[..]
Ben bang dat we dus alleen maar kunnen hopen dat ze meelezen
Ik wil zijn huilbui zien, vanavond om 20.15!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:11 schreef mamapan het volgende:
Joost is al helemaal down, door het as. vertrek van ROB
[afbeelding]
dat vind ik wel weer erg lief van je...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 geeft je even een hele dikke knuf voor straks als het echt spannend word![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAA dat zou wel een stunt zijn..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het is @talpamedia.nl net ff opgezocht op de talpa site!! ja of je bridget ervoor kan zetten weet ik niet natuurlijk...
kunnen we ruud niet ff bellen,. die heeft nu toch radio uitzending???
ow!!
*radio aandoet*
Nee, nee, dat is de wintertijd!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:20 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik wil zijn huilbui zien, vanavond om 20.15!!
uit beleefdheid zeg ik veel succes met je verplichtingen en tot ziensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:21 schreef BONG4002 het volgende:
*afmeldbericht*
Helaas heb ik nog een aantal verplichtingen op stapel liggen dus ik knal hem zo tijdelijk ff af, maar ben er nog wel voordat de live begint en ik begin alvast te duimen dat Menno of Nathalie moet gaan maarja je weet het niet natuurlijk![]()
![]()
Ik ook, maar ik zit dan in amsterdam of in de trein terug naar huis... Ik hoop dat ik voor het einde van de uitzending thuis ben... Maar mijn moeder zou me via de sms op de hoogte houden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:21 schreef muizemeis het volgende:
ik vind het zo spannend!! wilde dat het al half negen was!!
Helaas heeft Nederland niet massaal voor Menno gestemd, maar misschien moet je zelf eens massaal voor Menno gaan stemmenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:34 schreef muizemeis het volgende:
![]()
hier worden we niet blij van hoor...
Scan, doe positief, menno gaat er helemaal niet uit, nederland heeft massaal voor hem gestemd!!
niet wanhopen, niet hysterisch worden, rustig, kalm nou maar... adem in, adem uit, adem in, adem uit
ownee zonde!! laat het haar opnemen, niets zeggen en dan als je thuis bent kijken, veel leuker!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:23 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit dan in amsterdam of in de trein terug naar huis... Ik hoop dat ik voor het einde van de uitzending thuis ben... Maar mijn moeder zou me via de sms op de hoogte houden...
Ik niet!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:20 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik wil zijn huilbui zien, vanavond om 20.15!!
Zo heb ik de vorige keer ook zitten kijken, ervan overtuigd dat Rob weg moest en toen...ging Linda. En ik zat in mijn uppie en kon mijn frustratie bij niemend kwijtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
ownee zonde!! laat het haar opnemen, niets zeggen en dan als je thuis bent kijken, veel leuker!!
alhoewel.. ik zou ook wel meteen willen weten wie er uit is gegaan
Ze kan natuurlijk ook de telefoon voor de tv neerleggen zodat je kan meeluisteren...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:23 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit dan in amsterdam of in de trein terug naar huis... Ik hoop dat ik voor het einde van de uitzending thuis ben... Maar mijn moeder zou me via de sms op de hoogte houden...
Zo is Joost nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet!
Want daar doét hij het juist om.
"Kijk mij eens begaan zijn met mijn medebewoners, alleen het idéé al dat ik ze ga missen straks, doet mij, gevoelige tere ziel, in tranen uitbarsten."
Dat er direct rondom een exit even wat emoties zijn: logisch. Maar om nou de middag ervoor al te beginnen met grienen...Hij zit het gewoon aan te dikken omdat ie denkt dat het scoort.
Ik ook.... en mijn zus was er wel, maar die vind BB stom.... Ik kon mijn frustratie niet kwijt... dus mamma maar ff gebeld...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo heb ik de vorige keer ook zitten kijken, ervan overtuigd dat Rob weg moest en toen...ging Linda. En ik zat in mijn uppie en kon mijn frustratie bij niemend kwijt![]()
In het big brother huis wel te verstaan... thuis gaat ze er niet minder om rokenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:25 schreef Kokstra het volgende:
Tanja steekt één van dr laatste peuken op. Een klein hoogtepuntje.
zelfs op de talpa site staat hij wat betreft de genomineerden als hoogste in de poll, dan heeft nederland toch redelijk massaal op hem gestemd... of je kan het iig zo in het huis gooien, de vorige keer hebben we toch ook niet massaal op tanja gestemd??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas heeft Nederland niet massaal voor Menno gestemd, maar misschien moet je zelf eens massaal voor Menno gaan stemmen![]()
Ook goed idee!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ze kan natuurlijk ook de telefoon voor de tv neerleggen zodat je kan meeluisteren...
Ik kon het pas na 12 uur 's nachts zien en dan bel je niet meerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:28 schreef Sassefras het volgende:
Ik ook.... en mijn zus was er wel, maar die vind BB stom.... Ik kon mijn frustratie niet kwijt... dus mamma maar ff gebeld...![]()
Maar Gert, dat hebben wij toch allang door dat die Joost niet meer dan een clown is. k wil gewoon dat Rob gaat. Dat gooit m.i. de hele boel op zijn kop.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet!
Want daar doét hij het juist om.
"Kijk mij eens begaan zijn met mijn medebewoners, alleen het idéé al dat ik ze ga missen straks, doet mij, gevoelige tere ziel, in tranen uitbarsten."
Dat er direct rondom een exit even wat emoties zijn: logisch. Maar om nou de middag ervoor al te beginnen met grienen...Hij zit het gewoon aan te dikken omdat ie denkt dat het scoort.
De Talpasite en de werkelijke stemmen zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:29 schreef muizemeis het volgende:
zelfs op de talpa site staat hij wat betreft de genomineerden als hoogste in de poll, dan heeft nederland toch redelijk massaal op hem gestemd... of je kan het iig zo in het huis gooien, de vorige keer hebben we toch ook niet massaal op tanja gestemd??
en ja ik weet het, heb grote bek maar weiger uit principe te nomineren
Doe het nou maar... en als je belt geeft ie je zelfs persoonlijk een bedankje. Is dat even leukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zelfs op de talpa site staat hij wat betreft de genomineerden als hoogste in de poll, dan heeft nederland toch redelijk massaal op hem gestemd... of je kan het iig zo in het huis gooien, de vorige keer hebben we toch ook niet massaal op tanja gestemd??
en ja ik weet het, heb grote bek maar weiger uit principe te nomineren
ik kijk de live-uitzendingen traditioneel bij een paar vrienden die ook BB volgen... (en neem natuurlijk meteen de computer in beslag om Fok te kunnen bijhoudenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo heb ik de vorige keer ook zitten kijken, ervan overtuigd dat Rob weg moest en toen...ging Linda. En ik zat in mijn uppie en kon mijn frustratie bij niemend kwijt![]()
Ik zei zonet niet voor niets tegen iemand 'laat die vlag voor Rob nog maar ff liggen'quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan het ook nog steeds niet geloven. Nu maar hopen dat bb zich aan zijn eigen regels houd als ze zegt dat ze toch niet wil gaan. 24 uur bedenktijd gehad en toen nog eens gezegd dat ze weg wilde.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:29 schreef teamlead het volgende:
ik krijg opeens het akelige voorgevoel dat tanja toch maar niet vertrekt...
tot ziens, ik zal voor je duimen dat je snel thuis bent!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:29 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ook goed idee!!!
Nou mensen allemaal veel plezier vanavond.. Ik hoop dat mijn mannetje snel een jas in amsterdam vind, misschien ben ik dan voor het einde van de aflevering thuis....
Enjoy!!!!
arme isabeauquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
dat kan niet meer, dat kan bb zowiezo niet toestaan, we kunnen namelijk ook niet meer op haar stemmen dus dat zou niet echt eerlijk zijn..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:29 schreef teamlead het volgende:
ik krijg opeens het akelige voorgevoel dat tanja toch maar niet vertrekt...
ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat kan niet meer, dat kan bb zowiezo niet toestaan, we kunnen namelijk ook niet meer op haar stemmen dus dat zou niet echt eerlijk zijn..
Nee JIJ GAATquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:32 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
"Ik kan natuurlijk ook gewoon blijven"
ik hoop dat je haar morgen bij de drie gezusters kunt bewonderenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:35 schreef Kokstra het volgende:
Ik hoop niet dat ik Tanja eens in het echte leven in Groningen tegenkom. Brrrrrrr...
ja maar ik begreep hier ergens dat op de meeste polls menno hoger staat dan zijn mede genomineerden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Talpasite en de werkelijke stemmen zijn twee totaal verschillende dingen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop dat je haar morgen bij de drie gezusters kunt bewonderen
*naar hartstreek grijpt, wankelt, neerploft in stoel*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop dat je gelijk hebtIk zou het echt niet trekken als tanja en rob toch allebei blijven....
* naar whiskey grijpt
van mij mag ze het startgeld krijgen.. en het mag nog verdubbelt worden ook... als ze maar gaatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Tanja gaat heus wel weg, maar mijn grote vraag is: met startgeld of niet??
Normaal als je vrijwillig opstapt ben je het startgeld kwijt! (als stok achter de deur dat je blijft tot je wordt weggestemd)
Ik wil dat ook zo graag, ik wil die kop van hem wel eens zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar ik begreep hier ergens dat op de meeste polls menno hoger staat dan zijn mede genomineerden...IK WIL DAT ROB VERTREKT VANAVOND!!!!
ik ga meteen de vlag weer uithangen, ik blijf poditief denken
ik las op de talpasite dat ze wel daggeld krijgt, over het startgeld stond niets bij...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Tanja gaat heus wel weg, maar mijn grote vraag is: met startgeld of niet??
Normaal als je vrijwillig opstapt ben je het startgeld kwijt! (als stok achter de deur dat je blijft tot je wordt weggestemd)
Rob gaat gewoon vanavondquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar ik begreep hier ergens dat op de meeste polls menno hoger staat dan zijn mede genomineerden...IK WIL DAT ROB VERTREKT VANAVOND!!!!
ik ga meteen de vlag weer uithangen, ik blijf poditief denken
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:40 schreef Utwodublin het volgende:
Volgens mij is het loeiend druk op de lijn van Menno, je krijgt m zelf niet eens meer te horen... dat is vreemd.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat Rob onderaan staat in de eerste polls en dan gaan de Robfans massaal op Rob stemmen en vliegt Menno eruitZo gaat het al de hele tijd.
Laten we hopen dat de lijn is afgesloten en de stemmen niet meer meetellenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:40 schreef Utwodublin het volgende:
Volgens mij is het loeiend druk op de lijn van Menno, je krijgt m zelf niet eens meer te horen... dat is vreemd.
op de streams bedoel je?? nee kijk helaas bijna nooit streamsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:39 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik wil dat ook zo graag, ik wil die kop van hem wel eens zien.
Heb je gisteren rond een uur of 10 zijn antiMenno en wat is Robleukshow nog gezien. Ze hingen aan zijn lippen. Gatver, kon het niet meer aanhoren na tien minuten en heb m uitgezet.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
op de streams bedoel je?? nee kijk helaas bijna nooit streams
alhoewel helaas, als ik jou zo hoor heb ik weinig gemist... ik kan rob meestal niet aanhoren, tenenkrommend, haar-in-nek-omhoog-gaat-staan, smerige, huichelachtige intrigant
Dit is mijn geestelijke voorbereiding. De vorige keer was ik er zo van overtuigd dat Rob moest vertrekken....dat wil ik niet nog een keer meemaken. Ik hoop nu gewoon dat hij weg gaat, maar ik vrees van niet. Hij en Menno...het kan alletwee, maar ik vrees dat Rob meer aanhang heeft ten koste van Menno. (Nathalie en Tanja stonden zo hoog dat ik me geen zorgen maak om Nathalie)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef teamlead het volgende:
Isabeau... wat heb je tegen ons? Waarom wil je ons zo graag pesten?
![]()
Isabeau, ik vind niet dat je je erg collegaiaal opstelt naar je medefokkers toe, doe eens mee met positief denken??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat Rob onderaan staat in de eerste polls en dan gaan de Robfans massaal op Rob stemmen en vliegt Menno eruitZo gaat het al de hele tijd.
Isabeau...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Isabeau... wat heb je tegen ons? Waarom wil je ons zo graag pesten?
![]()
Er glinstert wel iets tussen d'r tandenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Heeft Tanja een tongpiercing?
Of loop ik nou helemaal hopeloos achter ?
navelpiercing weet ik wel... die zag je bij die bevalling. Tongpiercing nooit op gelet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
ja heeft ze net laten zetten... hoezo??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
ja ze heeft een tongpiercingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Je wilt Ron, Robbie en Rob eruit hebben? Zo'n enorme persoonlijkheidsstoornis had die man toch ook weer niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef muizemeis het volgende:
ron er dan uit, rob er dan uit,
robbie robbie rot er maar uit
Zolang je weet dat ze al gestopt zijn met fietsen loop je niet hopeloos achter...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de lijn is afgesloten en de stemmen niet meer meetellen![]()
gestopt met fietsen??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:47 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Zolang je weet dat ze al gestopt zijn met fietsen loop je niet hopeloos achter...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:48 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
gestopt met fietsen??
waarom?!
ja oke snap ik, had ik ook... maar daarom ben ik juist heel positief aan het denken wordt ondertussen wel een beetje moe van mezelf, hebben jullie zeker nog geen last van??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is mijn geestelijke voorbereiding. De vorige keer was ik er zo van overtuigd dat Rob moest vertrekken....dat wil ik niet nog een keer meemaken. Ik hoop nu gewoon dat hij weg gaat, maar ik vrees van niet. Hij en Menno...het kan alletwee, maar ik vrees dat Rob meer aanhang heeft ten koste van Menno. (Nathalie en Tanja stonden zo hoog dat ik me geen zorgen maak om Nathalie)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:48 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
gestopt met fietsen??
waarom?!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:48 schreef teamlead het volgende:
[..]jij....jij....jij...
Ik hoop dat tanja je gaat stalken
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wilt Ron, Robbie en Rob eruit hebben? Zo'n enorme persoonlijkheidsstoornis had die man toch ook weer niet.
wilde ze misschien toch iets loslaten tegen dido??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:50 schreef teamlead het volgende:
waarom moet tanja nu weer naar de dbkHummie.. .je gaat haar toch niet tegen houden he?
Hummie heeft als verassing dat ze nu het huis al uit mag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:50 schreef teamlead het volgende:
waarom moet tanja nu weer naar de dbkHummie.. .je gaat haar toch niet tegen houden he?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:52 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Lieske heeft een shirt van Ingrid gepikt.
ja en dat de baby moet blijven, die hebben ze geboekt en betaald tot aan het eindquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:53 schreef stil het volgende:
[..]
Hummie heeft als verassing dat ze nu het huis al uit mag.
Hoe durft-ie! Nog een smet op Tanja's kraamtijd! Je wilt toch in de tuin kunnen genieten van die ooievaar die daar speciaal voor jou is neergezet. Dat je al weken loopt te roepen dat je weg wilt is vol-sla-gen irrelevant. Nu wordt ze weer op haar naderende exit gewezen, wat natuurlijk die kraamtijd weer extra kut maaktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:38 schreef Foreverblue het volgende:
Joost wil heel graag Tanja weg hebben en ruimt de ooievaar maar alvast op...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:55 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Hoe durft-ie! Nog een smet op Tanja's kraamtijd! Je wilt toch in de tuin kunnen genieten van die ooievaar die daar speciaal voor jou is neergezet. Dat je al weken loopt te roepen dat je weg wilt is vol-sla-gen irrelevant. Nu wordt ze weer op haar naderende exit gewezen, wat natuurlijk die kraamtijd weer extra kut maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |