ik denk dat ze misschien denken dat BB een spelletje met ze speeltquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef avonne het volgende:
Even een vraagje...
Toen menno gisteren zei "Nederland vindt ons een stelletje slapzwansen" had ik verwacht dat de bewoners daar erg mee bezig zouden zijn, aangezien ze altijd bezig zijn met hoe ze overkomen.
Maar ik heb er niks meer over gehoord. Heeft iemand gemerkt dat ze daarover gepraat hebben. Chantal bijvoorbeeld?
Toch wel onder je speciale Menno-dekbedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*bibberend stemmetje*
maar... maar... waarom??!!
is rob niet het minst populair op de meeste polls??![]()
*vlag weer weg doet, onder dekbed kruipt*
hahahahahahahahahahahaha ja túúrlijk...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Toch wel onder je speciale Menno-dekbed
Ze waren het er niet mee eensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef avonne het volgende:
Even een vraagje...
Toen menno gisteren zei "Nederland vindt ons een stelletje slapzwansen" had ik verwacht dat de bewoners daar erg mee bezig zouden zijn, aangezien ze altijd bezig zijn met hoe ze overkomen.
Maar ik heb er niks meer over gehoord. Heeft iemand gemerkt dat ze daarover gepraat hebben. Chantal bijvoorbeeld?
Jut & Jul...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:07 schreef GI het volgende:
[[url=http://img428.imageshack.us/img428/5245/ingridjoost6mg.th.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
-knip-
-en sorry voor de dubbele topic
riepen ze erbij dat het een vrijwillige exit betreft?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:09 schreef Wup het volgende:
er is buiten het hek geroepen dat tanja er vanavond uitgaat
Er zit een boon onder haar shirtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:07 schreef GI het volgende:
[[url=http://img428.imageshack.us/img428/5245/ingridjoost6mg.th.jpg]afbeelding][/url]
wat kan dido daar nou van weten dan??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:09 schreef Kokstra het volgende:
Dido legt even uit wat we op tv zien qua peilingen. Dat heeft ze fout.
Riepen ze wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
riepen ze erbij dat het een vrijwillige exit betreft?
nee, vandaar dat ze gingen speculerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:10 schreef muizemeis het volgende:
Die KRIBBET toch...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:09 schreef Wup het volgende:
er is buiten het hek geroepen dat tanja er vanavond uitgaat
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en hebben de bewoners het ook gehoord?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
niXfactorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef dragems het volgende:
hahahaha die rob kan nie zingen misschien zit hij volgende keer bij idols
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:11 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, vandaar dat ze gingen speculeren
Komt goed hoor muizemeis.. Rob vertrekt gewoon vanavond..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*bibberend stemmetje*
maar... maar... waarom??!!
is rob niet het minst populair op de meeste polls??![]()
*vlag weer weg doet, onder dekbed kruipt*
ik heb al lief sorry gezegdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:13 schreef muizemeis het volgende:
maar wel bedankt voor de info hoor
snel vind ik groot woord, maar het is wel eens trager geweestquote:
Zelfs de stream bleef erin... dus bb zal het wel best vinden dat ze het roepen... het is toch waar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
en hebben de bewoners het ook gehoord?
en waar blijft BB met Alle bewoners naar binnen! Alle bewoners naar binnen!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Komt goed hoor muizemeis.. Rob vertrekt gewoon vanavond..
* champagne alvast koud zet, vlag klaar legt
Als het Rob is Nathalie is, is het in beide gevallen dik feest. Dan is vanavond de beste uitzending tot nu toequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
* champagne alvast koud zet, vlag klaar legt
echt?? *snuft nog beetje na*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
* ]champagne alvast koud zet, vlag klaar legt [/me]
Het is nu gewoon werkbaarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:14 schreef muizemeis het volgende:
[..]
snel vind ik groot woord, maar het is wel eens trager geweest
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het Rob is Nathalie is, is het in beide gevallen dik feest. Dan is vanavond de beste uitzending tot nu toe
De kinderen van Rob hopen dat ook (weer)...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:17 schreef Sassefras het volgende:
damnit, ik ben echt benieuwd wie eruit gaat...
hoopt op ROB
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het Rob is Nathalie is, is het in beide gevallen dik feest. Dan is vanavond de beste uitzending tot nu toe
precies.. die champagne en vlag worden toch wel gebruikt.... zolang menno maar blijftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
liever rob, maar nathalie zie ik ondertussen ook wel graag gaan ja... keek net de uitzending van gisteren, dat ze daar met rob in de tuin ligt over menno te roddelen..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welnee, was een grapje. Alleen gebruiken de bewoners tegen hem en doen alsof die dingen al te koop zijn in Nederlandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahaha ja túúrlijk...
heb ik nou goed begrepen dat menno zélf dekbedden heeft laten bedrukken ofzo??
Joost kwam het 10 minuten geleden vertellen aan Rob in de "bonenkamer" ,dus het lijkt me van wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
en hebben de bewoners het ook gehoord?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het moet Naat zijn, ik wil Joost zien janken!!!
Yesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
dat stukje vond ik ook echt tenen krommend! van mij mag er vanavond een Tripple exit.. Tanja, Rob en Nathalie...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
liever rob, maar nathalie zie ik ondertussen ook wel graag gaan ja... keek net de uitzending van gisteren, dat ze daar met rob in de tuin ligt over menno te roddelen..![]()
![]()
ik dacht in de uitzending gezien te hebben, gisteren of vandaag... euh eergisteren of gisteren dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:19 schreef style het volgende:
[..]
Welnee, was een grapje. Alleen gebruiken de bewoners tegen hem en doen alsof die dingen al te koop zijn in Nederland
LOLquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:20 schreef twentemeisje het volgende:
Kunnen die lui in Aalsmeer hun bek niet houden.... de verrassing moet groot blijven als Tanja vanavond vrijwillig exit gaat... Of gewoon al vertrokken blijkt te zijn via de babykamer zonder afscheid te nemen
En Roel antwoorde: "Ja hoor"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:24 schreef stormiot het volgende:
Wat zit Dido Roel weer lekker uit te dagen
Roel: Dan ga je naar bed
Dido: Wat wil je met me naar bed?
jaaaaa!!!! eerst bridget:quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:21 schreef Sassefras het volgende:
[..]
dat stukje vond ik ook echt tenen krommend! van mij mag er vanavond een Tripple exit.. Tanja, Rob en Nathalie...
Heel de bank, behalve menno!!![]()
Joost jankt toch wel,zelfs als Tanja vertrektquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat zou werkelijk fantastisch zijn!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
jaaaaa!!!! eerst bridget:
"menno.... van de genomineerden.... moet jij helaas.... blijven!! nederland heeft massaal op jouw gestemd!!
Tanja, jij mag het huis verlaten..."
dan na half uurtje,
"lieve bewoners, tanja was een vrijwillige exit, rob op jou heeft vrijwel niemand gestemd dus pak je koffers maar jongen...
en Tanja, jij bent zelf weggegaan, je mag de bewoners nog een afscheidscadeautje geven.. wie gaat er nog meer het huis uit??"
Tanja:
"euh ja volgens mn lijstje nathalie dus.."
![]()
![]()
![]()
LOLquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En Roel antwoorde: "Ja hoor"
Hij had nog moeten aanvullen: "Maar ik zou op dit moment nog wel een schaap neuken"
Van gelukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Joost jankt toch wel,zelfs als Tanja vertrekt![]()
Net als het verhaal dat Menno straks geld gaat vragen om mensen z'n kamer te laten bezichtigen...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik dacht in de uitzending gezien te hebben, gisteren of vandaag... euh eergisteren of gisteren dusdat joost en nog iemand
aan het roddelen waren over die dekbedden, naja dat doe je toch niet dan ben je echt niet wijs..
dus vandaar dat ik dat dacht.. maar vond het al wat typisch
Waarom moet Rob er toch zo nodig uit?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
"menno.... van de genomineerden.... moet jij helaas.... blijven!! nederland heeft massaal op jouw gestemd!!
dan na half uurtje,
"lieve bewoners, tanja was een vrijwillige exit, rob op jou heeft vrijwel niemand gestemd dus pak je koffers maar jongen...
en Tanja, jij bent zelf weggegaan, je mag de bewoners nog een afscheidscadeautje geven.. wie gaat er nog meer het huis uit??"
Tanja:
![]()
![]()
![]()
Omdat het een vies, naar mannetje is met een enorme eigendunk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom moet Rob er toch zo nodig uit?![]()
voor groot deel wel gebaseerd op de ideale droomsituatie van avonne he, mag niet alleen met de eer gaan strijkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef style het volgende:
[..]
Dat zou werkelijk fantastisch zijn!![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:25 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dan na half uurtje,
Tanja:
![]()
![]()
![]()
heb je BB wel gevolgd?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
We zullen zien zelf denk ik dat rob weg moet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
Als vanavond Menno eruit gaat... en Tanja dus, dan scheelt dat Rob wel even 2 nominaties
ik... euh... omdat... nouja rob...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als Rob kan blijven vanavond zal hij zeker tot de laatste 3 overblijven.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
Als vanavond Menno eruit gaat... en Tanja dus, dan scheelt dat Rob wel even 2 nominaties
ik heb niet veel last van hem, ook niet van nathaliequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:27 schreef Marrije het volgende:
niet eerlijk ,uitgekooktquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat het een vies, naar mannetje is met een enorme eigendunk.
Ja, om mee in 1 huis te wonen drie keer niks, maar als kijker kan ik het, vooral die eigendunk, wel waarderenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Scan, jij maakt altijd opmerkingen waar ik niet blij van word....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
Klinkt zeer positief.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
nou als dat meteen vanavond zou gebeuren denk ik dat ik het hele weekend mn huis niet uitkom, schop ik mn vent eruit en ga ik het hele weekend naar de streams zitten kijken!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:29 schreef teamlead het volgende:
[..]briljant.. en dan 2 grote negers voor chantal erin.... paar liter alcohol en genieten maar
in plaats van je vent eruit schoppen, kun je hem beter koffie en voedsel laten aanslepenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:32 schreef muizemeis het volgende:
[..]
nou als dat meteen vanavond zou gebeuren denk ik dat ik het hele weekend mn huis niet uitkom, schop ik mn vent eruit en ga ik het hele weekend naar de streams zitten kijken!!![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:26 schreef scanman01 het volgende:
En Menno is een hele charmante eerlijke jongeman?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
das toch dido?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
een hele hele mooie van lieske![]()
![]()
Als ik verschillende polls moet geloven gaat het heel spannend worden tussen Rob en Menno. Dus Menno loopt nog altijd net zoveel risico als Rob. Maar de polls kloppen natuurlijk niet altijdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:34 schreef muizemeis het volgende:
[..]
![]()
hier worden we niet blij van hoor...
Scan, doe positief, menno gaat er helemaal niet uit, nederland heeft massaal voor hem gestemd!!
niet wanhopen, niet hysterisch worden, rustig, kalm nou maar... adem in, adem uit, adem in, adem uit
dat doet die arme schat de hele week al voor zn kneuzerige vrouwtje... ik denk dat het van het weekend mijn beurt wel weer eens is....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
in plaats van je vent eruit schoppen, kun je hem beter koffie en voedsel laten aanslepen
Is Didoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
een hele hele mooie van lieske![]()
![]()
Ik vind Menno niet eerlijk en charmant nee. Maar ook niet een vieze, nare man met enorme eigendunk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:35 schreef Kokstra het volgende:
[..]
En Menno is een hele charmante eerlijke jongeman?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |