ik denk dat ze misschien denken dat BB een spelletje met ze speeltquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef avonne het volgende:
Even een vraagje...
Toen menno gisteren zei "Nederland vindt ons een stelletje slapzwansen" had ik verwacht dat de bewoners daar erg mee bezig zouden zijn, aangezien ze altijd bezig zijn met hoe ze overkomen.
Maar ik heb er niks meer over gehoord. Heeft iemand gemerkt dat ze daarover gepraat hebben. Chantal bijvoorbeeld?
Toch wel onder je speciale Menno-dekbedquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*bibberend stemmetje*
maar... maar... waarom??!!
is rob niet het minst populair op de meeste polls??![]()
*vlag weer weg doet, onder dekbed kruipt*
hahahahahahahahahahahaha ja túúrlijk...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:06 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Toch wel onder je speciale Menno-dekbed
Ze waren het er niet mee eensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:58 schreef avonne het volgende:
Even een vraagje...
Toen menno gisteren zei "Nederland vindt ons een stelletje slapzwansen" had ik verwacht dat de bewoners daar erg mee bezig zouden zijn, aangezien ze altijd bezig zijn met hoe ze overkomen.
Maar ik heb er niks meer over gehoord. Heeft iemand gemerkt dat ze daarover gepraat hebben. Chantal bijvoorbeeld?
Jut & Jul...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:07 schreef GI het volgende:
[[url=http://img428.imageshack.us/img428/5245/ingridjoost6mg.th.jpg]afbeelding][/url]
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:07 schreef Marrije het volgende:
[..]
-knip-
-en sorry voor de dubbele topic
riepen ze erbij dat het een vrijwillige exit betreft?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:09 schreef Wup het volgende:
er is buiten het hek geroepen dat tanja er vanavond uitgaat
Er zit een boon onder haar shirtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:07 schreef GI het volgende:
[[url=http://img428.imageshack.us/img428/5245/ingridjoost6mg.th.jpg]afbeelding][/url]
wat kan dido daar nou van weten dan??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:09 schreef Kokstra het volgende:
Dido legt even uit wat we op tv zien qua peilingen. Dat heeft ze fout.
Riepen ze wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
riepen ze erbij dat het een vrijwillige exit betreft?
nee, vandaar dat ze gingen speculerenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:10 schreef muizemeis het volgende:
Die KRIBBET toch...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:09 schreef Wup het volgende:
er is buiten het hek geroepen dat tanja er vanavond uitgaat
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
en hebben de bewoners het ook gehoord?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
niXfactorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef dragems het volgende:
hahahaha die rob kan nie zingen misschien zit hij volgende keer bij idols
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:11 schreef Wup het volgende:
[..]
nee, vandaar dat ze gingen speculeren
Komt goed hoor muizemeis.. Rob vertrekt gewoon vanavond..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:01 schreef muizemeis het volgende:
[..]
*bibberend stemmetje*
maar... maar... waarom??!!
is rob niet het minst populair op de meeste polls??![]()
*vlag weer weg doet, onder dekbed kruipt*
ik heb al lief sorry gezegdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:13 schreef muizemeis het volgende:
maar wel bedankt voor de info hoor
snel vind ik groot woord, maar het is wel eens trager geweestquote:
Zelfs de stream bleef erin... dus bb zal het wel best vinden dat ze het roepen... het is toch waar.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
en hebben de bewoners het ook gehoord?
en waar blijft BB met Alle bewoners naar binnen! Alle bewoners naar binnen!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
Komt goed hoor muizemeis.. Rob vertrekt gewoon vanavond..
* champagne alvast koud zet, vlag klaar legt
Als het Rob is Nathalie is, is het in beide gevallen dik feest. Dan is vanavond de beste uitzending tot nu toequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
* champagne alvast koud zet, vlag klaar legt
echt?? *snuft nog beetje na*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
* ]champagne alvast koud zet, vlag klaar legt [/me]
Het is nu gewoon werkbaarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:14 schreef muizemeis het volgende:
[..]
snel vind ik groot woord, maar het is wel eens trager geweest
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het Rob is Nathalie is, is het in beide gevallen dik feest. Dan is vanavond de beste uitzending tot nu toe
De kinderen van Rob hopen dat ook (weer)...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:17 schreef Sassefras het volgende:
damnit, ik ben echt benieuwd wie eruit gaat...
hoopt op ROB
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als het Rob is Nathalie is, is het in beide gevallen dik feest. Dan is vanavond de beste uitzending tot nu toe
precies.. die champagne en vlag worden toch wel gebruikt.... zolang menno maar blijftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
liever rob, maar nathalie zie ik ondertussen ook wel graag gaan ja... keek net de uitzending van gisteren, dat ze daar met rob in de tuin ligt over menno te roddelen..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Welnee, was een grapje. Alleen gebruiken de bewoners tegen hem en doen alsof die dingen al te koop zijn in Nederlandquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:07 schreef muizemeis het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahaha ja túúrlijk...
heb ik nou goed begrepen dat menno zélf dekbedden heeft laten bedrukken ofzo??
Joost kwam het 10 minuten geleden vertellen aan Rob in de "bonenkamer" ,dus het lijkt me van wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
en hebben de bewoners het ook gehoord?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het moet Naat zijn, ik wil Joost zien janken!!!
Yesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:18 schreef Day het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het moet Naat zijn, ik wil Joost zien janken!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |