geen idee, hij is de underdog, hummie heeft een hekel aan hem, rob haat hem, veel meer heb je niet nodig om mijn held te worden in het BB huisquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:35 schreef Kokstra het volgende:
[..]
En Menno is een hele charmante eerlijke jongeman?
In vergelijking met Rob en Joost wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:35 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Met tanja zekerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef newsman het volgende:
Joost wil vanavond een groepsgesprek gaan houden
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:35 schreef Kokstra het volgende:
[..]
en Lieske poetst tandenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef newsman het volgende:
dat gebeurd toch elke donderdag avond??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef newsman het volgende:
Voor of na de liveuitzending?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef newsman het volgende:
ow dat is minder... ik las hier net dat menno op 4 stond en rob op 6... hoopte eik dat dat zo'n beetje overal wel zou gelden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik verschillende polls moet geloven gaat het heel spannend worden tussen Rob en Menno. Dus Menno loopt nog altijd net zoveel risico als Rob. Maar de polls kloppen natuurlijk niet altijd
nee, maar menno is ook niet al vanaf dag 1 met voorsprong de grootste droplul in het huis....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:35 schreef Kokstra het volgende:
[..]
dat is tegen mn principes, ik doe aan positief denkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:38 schreef Sassefras het volgende:
moet ik dan toch echt een smsje gaan sturen??
*ik wil niet, ik wil niet, ik wil niet...
Gelukkig nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik verschillende polls moet geloven gaat het heel spannend worden tussen Rob en Menno. Dus Menno loopt nog altijd net zoveel risico als Rob. Maar de polls kloppen natuurlijk niet altijd
Rot op Joost hou een groepsgesprek met je D66 vrienden.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:39 schreef newsman het volgende:
Ik normaal ook, maar Scanman steekt me aan..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:41 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat is tegen mn principes, ik doe aan positief denken![]()
Ja maar... ja maar... ja maar dan denkt Nathalie dat ze helemaal populair is enzo...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:41 schreef stil het volgende:
Menno moet blijven, hij heft het moeilijk omdat BB hen eerst als pispaaltje gebruikt, Ingrid hem laat vallen, omdat ze anders bang is zelf ook uit de groep te liggen.
Rob er uit, en volgende week Chantal op de bank en die eruit .
Sorryquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:43 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar Scanman steekt me aan..![]()
eerst nathalie nog ffquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:41 schreef stil het volgende:
Menno moet blijven, hij heft het moeilijk omdat BB hen eerst als pispaaltje gebruikt, Ingrid hem laat vallen, omdat ze anders bang is zelf ook uit de groep te liggen.
Rob er uit, en volgende week Chantal op de bank en die eruit .
Hij heeft de laatste dagen zijn maskertje al afgedaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:43 schreef teamlead het volgende:
wordt het nog niet tijd voor het maskertje van joost?
Er is een verschil tussen 'geen last hebben van' en 'draagt niets meer bij dan een vaas met bloemen'.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:31 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb niet veel last van hem, ook niet van nathalie
he!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:43 schreef teamlead het volgende:
wordt het nog niet tijd voor het maskertje van joost?
dat vind ik een belediging voor bloemenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 'geen last hebben van' en 'draagt niets meer bij dan een vaas met bloemen'.
Nathalie valt in de laatste categorie.
Precies, dan kun je nog twee weken tegen die zelfvoldane smoelwerken van Rob en Joost aankijken! Doe maar niet dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:47 schreef APK het volgende:
Menno weg zou wel een dikke anti-climax zijn, dan zijn de bewoners blij dat ze de twee meest gehate personen weggestemd hebben.
Als Brigit even de knop ingerdrukt houd en ze laat de mensen thuis weten dat het Rob of Natalie is die eruit gaat, dan weet Natalie genoeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... ja maar dan denkt Nathalie dat ze helemaal populair is enzo...
Ik kan echt haast niet kiezen wie er uit moeten vanavond...
[..]
Sorry
Plus dat de klap bij de andere bewoners enorm zal zijn, denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:45 schreef Anitra het volgende:
Ik vind Nathalie wel een leuke om er uit te mogen vanavond, ff geen piepstemmetje meer, geen liedjes met smurfenstem, lekker een rustige week op het gebied van hoge tonen.
waaropquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:46 schreef teamlead het volgende:
en waar blijven chantal en rob nu met hun grote muil? Komop.. spreek menno er eens op aan dan.... stellete lafbekken![]()
![]()
quote:
Thanks! De regie verveelde zich denk ik, want ze maakten een paar mooie shotsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:45 schreef Bluezz het volgende:
Scanman wat een mooie captures
Alsof je in de tuin erbij zit !
het feit dat hij niet wilde opgeven...alles waar ze gisteren zo'n grote mond over hadden...quote:
ik ga ff schietgebedje doen voor menno, kaarsjes branden enzo...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:47 schreef APK het volgende:
Menno weg zou wel een dikke anti-climax zijn, dan zijn de bewoners blij dat ze de twee meest gehate personen weggestemd hebben.
Dan nog zullen ze gaan denken dat het een hele zware groep was. Dat ze allemaal heel populair waren enzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:48 schreef stil het volgende:
[..]
Als Brigit even de knop ingerdrukt houd en ze laat de mensen thuis weten dat het Rob of Natalie is die eruit gaat, dan weet Natalie genoeg.
Zie ook liever dat rob vertrekt gewoon omdat de huisman weg is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:47 schreef APK het volgende:
Sterkte ermeequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ga ff schietgebedje doen voor menno, kaarsjes branden enzo...
BONG4002...quote:
kwestie van de percentages noemenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog zullen ze gaan denken dat het een hele zware groep was. Dat ze allemaal heel populair waren enzo
Deze kwam waarschijnlijk niet van het uitzendbureauquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Thanks! De regie verveelde zich denk ik, want ze maakten een paar mooie shots
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
BONG4002...
wij moeten eens ernstig gaan praten samen, kom maar even mee...
jongen, ik zit al niet zo lekker in mn vel, moet je dat nou nóg erger maken dan het al is?? kun je niet gewoon, groepsgevoel enzo, meedoen met positief denken?? gewoon meedoen met de groep en je zinet tonen door voor menno te denken??
ik heb het de dietistes gevraagd, maar het is best verantwoord om dat op deze manier te doen, dus hup, doe eens mee??
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
BONG4002...
wij moeten eens ernstig gaan praten samen, kom maar even mee...
jongen, ik zit al niet zo lekker in mn vel, moet je dat nou nóg erger maken dan het al is?? kun je niet gewoon, groepsgevoel enzo, meedoen met positief denken?? gewoon meedoen met de groep en je zinet tonen door voor menno te denken??
ik heb het de dietistes gevraagd, maar het is best verantwoord om dat op deze manier te doen, dus hup, doe eens mee??
Menno gaat dus wegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ga ff schietgebedje doen voor menno, kaarsjes branden enzo...
menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven
Dat denk ik ookquote:
haha, nou Lieske staat onder de douche dus wie weet;)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:55 schreef regenworm het volgende:
Deze kwam waarschijnlijk niet van het uitzendbureau![]()
quote:
Het is vast weer een onderdeel van een van zijn toneelstukjes...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:58 schreef Kokstra het volgende:
Het leek net of Joost stond te bellen... geheime opdracht?!!!!!!11111
Hij blijftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:57 schreef mamapan het volgende:
Rob MOET weg, anders....anders....anders word ik gek, en dan .... dan... dan .... mijn God ik ben al gek, dat ik me daar nu al druk om maak. Maar HIJ MOET WEG
Juist! En laat dan die beelden maar komen, ben bang dat het een hele lange nacht gaat worden danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Plus dat de klap bij de andere bewoners enorm zal zijn, denk ik.
wat dat betreft denk ik dat we van deze bewoners nog minder zullen horen dan het geval was bijd e vorige BB's, na het einde dus he.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog zullen ze gaan denken dat het een hele zware groep was. Dat ze allemaal heel populair waren enzo
echt waar?? ze lopen wel iedere keer te zeuren dat ie zo is afgevallen, maar vind dat ie nog steeds pafferig buikje heeft hoor... zeer duidelijk patatgeneratiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:02 schreef Falco het volgende:
Ik vind trouwens Joost er eng iel uit zien nu
Iel? Kijk eens op de foto die hier geplaatst is, daar zie je nog een vetkwabbel boven zijn broekquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:02 schreef Falco het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
kwestie van de percentages noemen
"Menno: 75% van de Nederlanders willen dat jij blijft
Nathalie: 12.75% van de Nederlanders willen dat jij blijft
Rob: helaas: slechts 12.25% van de Nederlanders willen dat jij blijft"
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:02 schreef Falco het volgende:
Niks mis mee natuurlijk... patat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
echt waar?? ze lopen wel iedere keer te zeuren dat ie zo is afgevallen, maar vind dat ie nog steeds pafferig buikje heeft hoor... zeer duidelijk patatgeneratie
Das los velquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:04 schreef style het volgende:
[..]
Iel? Kijk eens op de foto die hier geplaatst is, daar zie je nog een vetkwabbel boven zijn broek
Hij zit op zangles he, serieus... Waarom denk je dat ie zoveel zingt, hij hoopt op een doorbraak via BBquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef dragems het volgende:
hahahaha die rob kan nie zingen misschien zit hij volgende keer bij idols
Kunnen ze deze stand niet "per ongeluk" door de speakers omroepen?quote:1 joost 19%
1 Tanja 19%
2 Roel 11%
3 Lieske 10%
3 Menno 10%
4 Nathalie 9%
5 Dido 8%
6 Rob 7%
7 Chantal 4%
8 Ingrid 3%
Lekker patatjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:05 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Niks mis mee natuurlijk... patat.
Zijn schouders zaten wel heel raar naar beneden. Je ziet wel het verschil met een maand geleden vind ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:04 schreef style het volgende:
[..]
Iel? Kijk eens op de foto die hier geplaatst is, daar zie je nog een vetkwabbel boven zijn broek
Doe maar niet, dan krijgt Joost het nog meer in zijn bol.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:06 schreef teamlead het volgende:
nu op de talpa-poll:
[..]
Kunnen ze deze stand niet "per ongeluk" door de speakers omroepen?![]()
Snugger, heeft ie zich opgegeven bij het verkeerde programmaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:05 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Hij zit op zangles he, serieus... Waarom denk je dat ie zoveel zingt, hij hoopt op een doorbraak via BB
Hij zal best wat afgevallen zijn, maar kan nog best wat kwijt.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:06 schreef Falco het volgende:
[..]
Zijn schouders zaten wel heel raar naar beneden. Je ziet wel het verschil met een maand geleden vind ik.
idd... de Nix-factor was voor hem het ideale programma...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Snugger, heeft ie zich opgegeven bij het verkeerde programma![]()
.
Dat trek ik echt niet meer. Dat er een zelfvoldaan kliekje overblijftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Precies, dan kun je nog twee weken tegen die zelfvoldane smoelwerken van Rob en Joost aankijken! Doe maar niet dus
Yoehoe dat zijn de dertigers.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
echt waar?? ze lopen wel iedere keer te zeuren dat ie zo is afgevallen, maar vind dat ie nog steeds pafferig buikje heeft hoor... zeer duidelijk patatgeneratie
damn...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:06 schreef Sassefras het volgende:
wie mail bridget even met de suggestie dat ze de percentages moet vrijgeven vanavond?? Of het droomscenario van avonne??
bridget@talpa.nl (?)
quote:Op de volgende adressen kon het bericht niet worden afgeleverd:
ruud@talpa.nl
SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<ruud@talpa.nl>:
host mail.talpa.nl [193.173.108.51]: 550 <ruud@talpa.nl>:
Recipient address rejected: No such user (ruud@talpa.nl)
bridget@talpa.nl
SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<bridget@talpa.nl>:
host mail.talpa.nl [193.173.108.51]: 550 <bridget@talpa.nl>:
Recipient address rejected: No such user (bridget@talpa.nl)
heerlijk patat, vooral die dikke belgische frieten met veel zoete mayonaisequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:05 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Niks mis mee natuurlijk... patat.
Laat Bridget dan ook even zeggen: Trouwens, Menno, gefeliciteerd. Gisteren is het 10.000ste dekbed met jouw beeltenis via de Talpa website de deur uitgegaan.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:06 schreef Sassefras het volgende:
wie mail bridget even met de suggestie dat ze de percentages moet vrijgeven vanavond?? Of het droomscenario van avonne??
bridget@talpa.nl (?)
Probeer het een via ruud@endemol.nl of via hummie@endemol.nlquote:
Dat denk ík tenminstequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:11 schreef mamapan het volgende:
Joost is al helemaal down, door het as. vertrek van ROB Nathalie
[afbeelding]
gek zeg wil juist dat rob eruit gaat maar heb zn voorgevoel nathalie lolquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat denk ík tenminstemaargoed als ik heel serieus ben hoop ik stiekem ook dat Rob gaat maar op de een of andere manier gaat hij blijven, gewoon een soort van voorgevoel
dat klinkt me als muziek in de orenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:11 schreef mamapan het volgende:
Joost is al helemaal down, door het as. vertrek van ROB
[afbeelding]
helaasch:quote:
Ben bang dat we dus alleen maar kunnen hopen dat ze meelezenquote:Delivery to the following recipients failed.
bridget@big-brother.nl
Delivery to the following recipients failed.
bridget@endemol.nl
ruud@endemol.nl
zeg maar waar en wanneerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:10 schreef muizemeis het volgende:
[..]
heerlijk patat, vooral die dikke belgische frieten met veel zoete mayonaise![]()
![]()
oooowwww ik wil patat!! wie brengt me patat!!
dat had ik alweer van me af gegooid, zit nu in mn neglige met de afbeelding van chantal op mn rugquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:16 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Niet zolang je nog onder dat Menno-dekbed ligt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |