he!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:43 schreef teamlead het volgende:
wordt het nog niet tijd voor het maskertje van joost?
dat vind ik een belediging voor bloemenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:44 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen 'geen last hebben van' en 'draagt niets meer bij dan een vaas met bloemen'.
Nathalie valt in de laatste categorie.
Precies, dan kun je nog twee weken tegen die zelfvoldane smoelwerken van Rob en Joost aankijken! Doe maar niet dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:47 schreef APK het volgende:
Menno weg zou wel een dikke anti-climax zijn, dan zijn de bewoners blij dat ze de twee meest gehate personen weggestemd hebben.
Als Brigit even de knop ingerdrukt houd en ze laat de mensen thuis weten dat het Rob of Natalie is die eruit gaat, dan weet Natalie genoeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar... ja maar dan denkt Nathalie dat ze helemaal populair is enzo...
Ik kan echt haast niet kiezen wie er uit moeten vanavond...
[..]
Sorry
Plus dat de klap bij de andere bewoners enorm zal zijn, denk ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:45 schreef Anitra het volgende:
Ik vind Nathalie wel een leuke om er uit te mogen vanavond, ff geen piepstemmetje meer, geen liedjes met smurfenstem, lekker een rustige week op het gebied van hoge tonen.
waaropquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:46 schreef teamlead het volgende:
en waar blijven chantal en rob nu met hun grote muil? Komop.. spreek menno er eens op aan dan.... stellete lafbekken![]()
![]()
quote:
Thanks! De regie verveelde zich denk ik, want ze maakten een paar mooie shotsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:45 schreef Bluezz het volgende:
Scanman wat een mooie captures
Alsof je in de tuin erbij zit !
het feit dat hij niet wilde opgeven...alles waar ze gisteren zo'n grote mond over hadden...quote:
ik ga ff schietgebedje doen voor menno, kaarsjes branden enzo...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:47 schreef APK het volgende:
Menno weg zou wel een dikke anti-climax zijn, dan zijn de bewoners blij dat ze de twee meest gehate personen weggestemd hebben.
Dan nog zullen ze gaan denken dat het een hele zware groep was. Dat ze allemaal heel populair waren enzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:48 schreef stil het volgende:
[..]
Als Brigit even de knop ingerdrukt houd en ze laat de mensen thuis weten dat het Rob of Natalie is die eruit gaat, dan weet Natalie genoeg.
Zie ook liever dat rob vertrekt gewoon omdat de huisman weg is.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:47 schreef APK het volgende:
Sterkte ermeequote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ga ff schietgebedje doen voor menno, kaarsjes branden enzo...
BONG4002...quote:
kwestie van de percentages noemenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog zullen ze gaan denken dat het een hele zware groep was. Dat ze allemaal heel populair waren enzo
Deze kwam waarschijnlijk niet van het uitzendbureauquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Thanks! De regie verveelde zich denk ik, want ze maakten een paar mooie shots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |