quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
BONG4002...
wij moeten eens ernstig gaan praten samen, kom maar even mee...
jongen, ik zit al niet zo lekker in mn vel, moet je dat nou nóg erger maken dan het al is?? kun je niet gewoon, groepsgevoel enzo, meedoen met positief denken?? gewoon meedoen met de groep en je zinet tonen door voor menno te denken??
ik heb het de dietistes gevraagd, maar het is best verantwoord om dat op deze manier te doen, dus hup, doe eens mee??
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:53 schreef muizemeis het volgende:
[..]
BONG4002...
wij moeten eens ernstig gaan praten samen, kom maar even mee...
jongen, ik zit al niet zo lekker in mn vel, moet je dat nou nóg erger maken dan het al is?? kun je niet gewoon, groepsgevoel enzo, meedoen met positief denken?? gewoon meedoen met de groep en je zinet tonen door voor menno te denken??
ik heb het de dietistes gevraagd, maar het is best verantwoord om dat op deze manier te doen, dus hup, doe eens mee??
Menno gaat dus wegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ik ga ff schietgebedje doen voor menno, kaarsjes branden enzo...
menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven menno moet blijven
Dat denk ik ookquote:
haha, nou Lieske staat onder de douche dus wie weet;)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:55 schreef regenworm het volgende:
Deze kwam waarschijnlijk niet van het uitzendbureau![]()
quote:
Het is vast weer een onderdeel van een van zijn toneelstukjes...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:58 schreef Kokstra het volgende:
Het leek net of Joost stond te bellen... geheime opdracht?!!!!!!11111
Hij blijftquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:57 schreef mamapan het volgende:
Rob MOET weg, anders....anders....anders word ik gek, en dan .... dan... dan .... mijn God ik ben al gek, dat ik me daar nu al druk om maak. Maar HIJ MOET WEG
Juist! En laat dan die beelden maar komen, ben bang dat het een hele lange nacht gaat worden danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Plus dat de klap bij de andere bewoners enorm zal zijn, denk ik.
wat dat betreft denk ik dat we van deze bewoners nog minder zullen horen dan het geval was bijd e vorige BB's, na het einde dus he.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan nog zullen ze gaan denken dat het een hele zware groep was. Dat ze allemaal heel populair waren enzo
echt waar?? ze lopen wel iedere keer te zeuren dat ie zo is afgevallen, maar vind dat ie nog steeds pafferig buikje heeft hoor... zeer duidelijk patatgeneratiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:02 schreef Falco het volgende:
Ik vind trouwens Joost er eng iel uit zien nu
Iel? Kijk eens op de foto die hier geplaatst is, daar zie je nog een vetkwabbel boven zijn broekquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:02 schreef Falco het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:54 schreef teamlead het volgende:
[..]
kwestie van de percentages noemen
"Menno: 75% van de Nederlanders willen dat jij blijft
Nathalie: 12.75% van de Nederlanders willen dat jij blijft
Rob: helaas: slechts 12.25% van de Nederlanders willen dat jij blijft"
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:02 schreef Falco het volgende:
Niks mis mee natuurlijk... patat.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:04 schreef muizemeis het volgende:
[..]
echt waar?? ze lopen wel iedere keer te zeuren dat ie zo is afgevallen, maar vind dat ie nog steeds pafferig buikje heeft hoor... zeer duidelijk patatgeneratie
Das los velquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:04 schreef style het volgende:
[..]
Iel? Kijk eens op de foto die hier geplaatst is, daar zie je nog een vetkwabbel boven zijn broek
Hij zit op zangles he, serieus... Waarom denk je dat ie zoveel zingt, hij hoopt op een doorbraak via BBquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:12 schreef dragems het volgende:
hahahaha die rob kan nie zingen misschien zit hij volgende keer bij idols
Kunnen ze deze stand niet "per ongeluk" door de speakers omroepen?quote:1 joost 19%
1 Tanja 19%
2 Roel 11%
3 Lieske 10%
3 Menno 10%
4 Nathalie 9%
5 Dido 8%
6 Rob 7%
7 Chantal 4%
8 Ingrid 3%
Lekker patatjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:05 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Niks mis mee natuurlijk... patat.
Zijn schouders zaten wel heel raar naar beneden. Je ziet wel het verschil met een maand geleden vind ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:04 schreef style het volgende:
[..]
Iel? Kijk eens op de foto die hier geplaatst is, daar zie je nog een vetkwabbel boven zijn broek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |