navelpiercing weet ik wel... die zag je bij die bevalling. Tongpiercing nooit op gelet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Heeft Tanja een tongpiercing?
Of loop ik nou helemaal hopeloos achter ?
ja heeft ze net laten zetten... hoezo??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
ja ze heeft een tongpiercingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Je wilt Ron, Robbie en Rob eruit hebben? Zo'n enorme persoonlijkheidsstoornis had die man toch ook weer niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef muizemeis het volgende:
ron er dan uit, rob er dan uit,
robbie robbie rot er maar uit
Zolang je weet dat ze al gestopt zijn met fietsen loop je niet hopeloos achter...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de lijn is afgesloten en de stemmen niet meer meetellen![]()
gestopt met fietsen??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:47 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Zolang je weet dat ze al gestopt zijn met fietsen loop je niet hopeloos achter...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:48 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
gestopt met fietsen??
waarom?!
ja oke snap ik, had ik ook... maar daarom ben ik juist heel positief aan het denken wordt ondertussen wel een beetje moe van mezelf, hebben jullie zeker nog geen last van??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is mijn geestelijke voorbereiding. De vorige keer was ik er zo van overtuigd dat Rob moest vertrekken....dat wil ik niet nog een keer meemaken. Ik hoop nu gewoon dat hij weg gaat, maar ik vrees van niet. Hij en Menno...het kan alletwee, maar ik vrees dat Rob meer aanhang heeft ten koste van Menno. (Nathalie en Tanja stonden zo hoog dat ik me geen zorgen maak om Nathalie)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:48 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
gestopt met fietsen??
waarom?!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:48 schreef teamlead het volgende:
[..]jij....jij....jij...
Ik hoop dat tanja je gaat stalken
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wilt Ron, Robbie en Rob eruit hebben? Zo'n enorme persoonlijkheidsstoornis had die man toch ook weer niet.
wilde ze misschien toch iets loslaten tegen dido??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:50 schreef teamlead het volgende:
waarom moet tanja nu weer naar de dbkHummie.. .je gaat haar toch niet tegen houden he?
Hummie heeft als verassing dat ze nu het huis al uit mag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:50 schreef teamlead het volgende:
waarom moet tanja nu weer naar de dbkHummie.. .je gaat haar toch niet tegen houden he?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:52 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Lieske heeft een shirt van Ingrid gepikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |