* BONG4002 geeft je even een hele dikke knuf voor straks als het echt spannend wordquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:16 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat klinkt me als muziek in de oren![]()
ik heb dan ook de streams niet aan
het is @talpamedia.nl net ff opgezocht op de talpa site!! ja of je bridget ervoor kan zetten weet ik niet natuurlijk...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
helaasch:
[..]
Ben bang dat we dus alleen maar kunnen hopen dat ze meelezen
Ik wil zijn huilbui zien, vanavond om 20.15!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:11 schreef mamapan het volgende:
Joost is al helemaal down, door het as. vertrek van ROB
[afbeelding]
dat vind ik wel weer erg lief van je...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 geeft je even een hele dikke knuf voor straks als het echt spannend word![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAA dat zou wel een stunt zijn..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:19 schreef muizemeis het volgende:
[..]
het is @talpamedia.nl net ff opgezocht op de talpa site!! ja of je bridget ervoor kan zetten weet ik niet natuurlijk...
kunnen we ruud niet ff bellen,. die heeft nu toch radio uitzending???
ow!!
*radio aandoet*
Nee, nee, dat is de wintertijd!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:20 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik wil zijn huilbui zien, vanavond om 20.15!!
uit beleefdheid zeg ik veel succes met je verplichtingen en tot ziensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:21 schreef BONG4002 het volgende:
*afmeldbericht*
Helaas heb ik nog een aantal verplichtingen op stapel liggen dus ik knal hem zo tijdelijk ff af, maar ben er nog wel voordat de live begint en ik begin alvast te duimen dat Menno of Nathalie moet gaan maarja je weet het niet natuurlijk![]()
![]()
Ik ook, maar ik zit dan in amsterdam of in de trein terug naar huis... Ik hoop dat ik voor het einde van de uitzending thuis ben... Maar mijn moeder zou me via de sms op de hoogte houden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:21 schreef muizemeis het volgende:
ik vind het zo spannend!! wilde dat het al half negen was!!
Helaas heeft Nederland niet massaal voor Menno gestemd, maar misschien moet je zelf eens massaal voor Menno gaan stemmenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 15:34 schreef muizemeis het volgende:
![]()
hier worden we niet blij van hoor...
Scan, doe positief, menno gaat er helemaal niet uit, nederland heeft massaal voor hem gestemd!!
niet wanhopen, niet hysterisch worden, rustig, kalm nou maar... adem in, adem uit, adem in, adem uit
ownee zonde!! laat het haar opnemen, niets zeggen en dan als je thuis bent kijken, veel leuker!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:23 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit dan in amsterdam of in de trein terug naar huis... Ik hoop dat ik voor het einde van de uitzending thuis ben... Maar mijn moeder zou me via de sms op de hoogte houden...
Ik niet!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:20 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik wil zijn huilbui zien, vanavond om 20.15!!
Zo heb ik de vorige keer ook zitten kijken, ervan overtuigd dat Rob weg moest en toen...ging Linda. En ik zat in mijn uppie en kon mijn frustratie bij niemend kwijtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:25 schreef muizemeis het volgende:
ownee zonde!! laat het haar opnemen, niets zeggen en dan als je thuis bent kijken, veel leuker!!
alhoewel.. ik zou ook wel meteen willen weten wie er uit is gegaan
Ze kan natuurlijk ook de telefoon voor de tv neerleggen zodat je kan meeluisteren...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:23 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik zit dan in amsterdam of in de trein terug naar huis... Ik hoop dat ik voor het einde van de uitzending thuis ben... Maar mijn moeder zou me via de sms op de hoogte houden...
Zo is Joost nietquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet!
Want daar doét hij het juist om.
"Kijk mij eens begaan zijn met mijn medebewoners, alleen het idéé al dat ik ze ga missen straks, doet mij, gevoelige tere ziel, in tranen uitbarsten."
Dat er direct rondom een exit even wat emoties zijn: logisch. Maar om nou de middag ervoor al te beginnen met grienen...Hij zit het gewoon aan te dikken omdat ie denkt dat het scoort.
Ik ook.... en mijn zus was er wel, maar die vind BB stom.... Ik kon mijn frustratie niet kwijt... dus mamma maar ff gebeld...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo heb ik de vorige keer ook zitten kijken, ervan overtuigd dat Rob weg moest en toen...ging Linda. En ik zat in mijn uppie en kon mijn frustratie bij niemend kwijt![]()
In het big brother huis wel te verstaan... thuis gaat ze er niet minder om rokenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:25 schreef Kokstra het volgende:
Tanja steekt één van dr laatste peuken op. Een klein hoogtepuntje.
zelfs op de talpa site staat hij wat betreft de genomineerden als hoogste in de poll, dan heeft nederland toch redelijk massaal op hem gestemd... of je kan het iig zo in het huis gooien, de vorige keer hebben we toch ook niet massaal op tanja gestemd??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas heeft Nederland niet massaal voor Menno gestemd, maar misschien moet je zelf eens massaal voor Menno gaan stemmen![]()
Ook goed idee!!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ze kan natuurlijk ook de telefoon voor de tv neerleggen zodat je kan meeluisteren...
Ik kon het pas na 12 uur 's nachts zien en dan bel je niet meerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:28 schreef Sassefras het volgende:
Ik ook.... en mijn zus was er wel, maar die vind BB stom.... Ik kon mijn frustratie niet kwijt... dus mamma maar ff gebeld...![]()
Maar Gert, dat hebben wij toch allang door dat die Joost niet meer dan een clown is. k wil gewoon dat Rob gaat. Dat gooit m.i. de hele boel op zijn kop.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet!
Want daar doét hij het juist om.
"Kijk mij eens begaan zijn met mijn medebewoners, alleen het idéé al dat ik ze ga missen straks, doet mij, gevoelige tere ziel, in tranen uitbarsten."
Dat er direct rondom een exit even wat emoties zijn: logisch. Maar om nou de middag ervoor al te beginnen met grienen...Hij zit het gewoon aan te dikken omdat ie denkt dat het scoort.
De Talpasite en de werkelijke stemmen zijn twee totaal verschillende dingen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:29 schreef muizemeis het volgende:
zelfs op de talpa site staat hij wat betreft de genomineerden als hoogste in de poll, dan heeft nederland toch redelijk massaal op hem gestemd... of je kan het iig zo in het huis gooien, de vorige keer hebben we toch ook niet massaal op tanja gestemd??
en ja ik weet het, heb grote bek maar weiger uit principe te nomineren
Doe het nou maar... en als je belt geeft ie je zelfs persoonlijk een bedankje. Is dat even leukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:29 schreef muizemeis het volgende:
[..]
zelfs op de talpa site staat hij wat betreft de genomineerden als hoogste in de poll, dan heeft nederland toch redelijk massaal op hem gestemd... of je kan het iig zo in het huis gooien, de vorige keer hebben we toch ook niet massaal op tanja gestemd??
en ja ik weet het, heb grote bek maar weiger uit principe te nomineren
ik kijk de live-uitzendingen traditioneel bij een paar vrienden die ook BB volgen... (en neem natuurlijk meteen de computer in beslag om Fok te kunnen bijhoudenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo heb ik de vorige keer ook zitten kijken, ervan overtuigd dat Rob weg moest en toen...ging Linda. En ik zat in mijn uppie en kon mijn frustratie bij niemend kwijt![]()
Ik zei zonet niet voor niets tegen iemand 'laat die vlag voor Rob nog maar ff liggen'quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan het ook nog steeds niet geloven. Nu maar hopen dat bb zich aan zijn eigen regels houd als ze zegt dat ze toch niet wil gaan. 24 uur bedenktijd gehad en toen nog eens gezegd dat ze weg wilde.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:29 schreef teamlead het volgende:
ik krijg opeens het akelige voorgevoel dat tanja toch maar niet vertrekt...
tot ziens, ik zal voor je duimen dat je snel thuis bent!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:29 schreef Sassefras het volgende:
[..]
Ook goed idee!!!
Nou mensen allemaal veel plezier vanavond.. Ik hoop dat mijn mannetje snel een jas in amsterdam vind, misschien ben ik dan voor het einde van de aflevering thuis....
Enjoy!!!!
arme isabeauquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
dat kan niet meer, dat kan bb zowiezo niet toestaan, we kunnen namelijk ook niet meer op haar stemmen dus dat zou niet echt eerlijk zijn..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:29 schreef teamlead het volgende:
ik krijg opeens het akelige voorgevoel dat tanja toch maar niet vertrekt...
ik hoop dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:33 schreef muizemeis het volgende:
[..]
dat kan niet meer, dat kan bb zowiezo niet toestaan, we kunnen namelijk ook niet meer op haar stemmen dus dat zou niet echt eerlijk zijn..
Nee JIJ GAATquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:32 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
"Ik kan natuurlijk ook gewoon blijven"
ik hoop dat je haar morgen bij de drie gezusters kunt bewonderenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:35 schreef Kokstra het volgende:
Ik hoop niet dat ik Tanja eens in het echte leven in Groningen tegenkom. Brrrrrrr...
ja maar ik begreep hier ergens dat op de meeste polls menno hoger staat dan zijn mede genomineerden...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Talpasite en de werkelijke stemmen zijn twee totaal verschillende dingen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop dat je haar morgen bij de drie gezusters kunt bewonderen
*naar hartstreek grijpt, wankelt, neerploft in stoel*quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik hoop dat je gelijk hebtIk zou het echt niet trekken als tanja en rob toch allebei blijven....
* naar whiskey grijpt
van mij mag ze het startgeld krijgen.. en het mag nog verdubbelt worden ook... als ze maar gaatquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Tanja gaat heus wel weg, maar mijn grote vraag is: met startgeld of niet??
Normaal als je vrijwillig opstapt ben je het startgeld kwijt! (als stok achter de deur dat je blijft tot je wordt weggestemd)
Ik wil dat ook zo graag, ik wil die kop van hem wel eens zien.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar ik begreep hier ergens dat op de meeste polls menno hoger staat dan zijn mede genomineerden...IK WIL DAT ROB VERTREKT VANAVOND!!!!
ik ga meteen de vlag weer uithangen, ik blijf poditief denken
ik las op de talpasite dat ze wel daggeld krijgt, over het startgeld stond niets bij...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:37 schreef Isabeau het volgende:
Tanja gaat heus wel weg, maar mijn grote vraag is: met startgeld of niet??
Normaal als je vrijwillig opstapt ben je het startgeld kwijt! (als stok achter de deur dat je blijft tot je wordt weggestemd)
Rob gaat gewoon vanavondquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:36 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja maar ik begreep hier ergens dat op de meeste polls menno hoger staat dan zijn mede genomineerden...IK WIL DAT ROB VERTREKT VANAVOND!!!!
ik ga meteen de vlag weer uithangen, ik blijf poditief denken
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:40 schreef Utwodublin het volgende:
Volgens mij is het loeiend druk op de lijn van Menno, je krijgt m zelf niet eens meer te horen... dat is vreemd.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat Rob onderaan staat in de eerste polls en dan gaan de Robfans massaal op Rob stemmen en vliegt Menno eruitZo gaat het al de hele tijd.
Laten we hopen dat de lijn is afgesloten en de stemmen niet meer meetellenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:40 schreef Utwodublin het volgende:
Volgens mij is het loeiend druk op de lijn van Menno, je krijgt m zelf niet eens meer te horen... dat is vreemd.
op de streams bedoel je?? nee kijk helaas bijna nooit streamsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:39 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik wil dat ook zo graag, ik wil die kop van hem wel eens zien.
Heb je gisteren rond een uur of 10 zijn antiMenno en wat is Robleukshow nog gezien. Ze hingen aan zijn lippen. Gatver, kon het niet meer aanhoren na tien minuten en heb m uitgezet.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef muizemeis het volgende:
[..]
op de streams bedoel je?? nee kijk helaas bijna nooit streams
alhoewel helaas, als ik jou zo hoor heb ik weinig gemist... ik kan rob meestal niet aanhoren, tenenkrommend, haar-in-nek-omhoog-gaat-staan, smerige, huichelachtige intrigant
Dit is mijn geestelijke voorbereiding. De vorige keer was ik er zo van overtuigd dat Rob moest vertrekken....dat wil ik niet nog een keer meemaken. Ik hoop nu gewoon dat hij weg gaat, maar ik vrees van niet. Hij en Menno...het kan alletwee, maar ik vrees dat Rob meer aanhang heeft ten koste van Menno. (Nathalie en Tanja stonden zo hoog dat ik me geen zorgen maak om Nathalie)quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef teamlead het volgende:
Isabeau... wat heb je tegen ons? Waarom wil je ons zo graag pesten?
![]()
Isabeau, ik vind niet dat je je erg collegaiaal opstelt naar je medefokkers toe, doe eens mee met positief denken??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat Rob onderaan staat in de eerste polls en dan gaan de Robfans massaal op Rob stemmen en vliegt Menno eruitZo gaat het al de hele tijd.
Isabeau...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Isabeau... wat heb je tegen ons? Waarom wil je ons zo graag pesten?
![]()
Er glinstert wel iets tussen d'r tandenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Heeft Tanja een tongpiercing?
Of loop ik nou helemaal hopeloos achter ?
navelpiercing weet ik wel... die zag je bij die bevalling. Tongpiercing nooit op gelet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
ja heeft ze net laten zetten... hoezo??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
ja ze heeft een tongpiercingquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
Je wilt Ron, Robbie en Rob eruit hebben? Zo'n enorme persoonlijkheidsstoornis had die man toch ook weer niet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef muizemeis het volgende:
ron er dan uit, rob er dan uit,
robbie robbie rot er maar uit
Zolang je weet dat ze al gestopt zijn met fietsen loop je niet hopeloos achter...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:45 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:42 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Laten we hopen dat de lijn is afgesloten en de stemmen niet meer meetellen![]()
gestopt met fietsen??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:47 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Zolang je weet dat ze al gestopt zijn met fietsen loop je niet hopeloos achter...
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:48 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
gestopt met fietsen??
waarom?!
ja oke snap ik, had ik ook... maar daarom ben ik juist heel positief aan het denken wordt ondertussen wel een beetje moe van mezelf, hebben jullie zeker nog geen last van??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is mijn geestelijke voorbereiding. De vorige keer was ik er zo van overtuigd dat Rob moest vertrekken....dat wil ik niet nog een keer meemaken. Ik hoop nu gewoon dat hij weg gaat, maar ik vrees van niet. Hij en Menno...het kan alletwee, maar ik vrees dat Rob meer aanhang heeft ten koste van Menno. (Nathalie en Tanja stonden zo hoog dat ik me geen zorgen maak om Nathalie)
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:48 schreef NeoDweezil het volgende:
[..]
gestopt met fietsen??
waarom?!
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:48 schreef teamlead het volgende:
[..]jij....jij....jij...
Ik hoop dat tanja je gaat stalken
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je wilt Ron, Robbie en Rob eruit hebben? Zo'n enorme persoonlijkheidsstoornis had die man toch ook weer niet.
wilde ze misschien toch iets loslaten tegen dido??quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:50 schreef teamlead het volgende:
waarom moet tanja nu weer naar de dbkHummie.. .je gaat haar toch niet tegen houden he?
Hummie heeft als verassing dat ze nu het huis al uit mag.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:50 schreef teamlead het volgende:
waarom moet tanja nu weer naar de dbkHummie.. .je gaat haar toch niet tegen houden he?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:52 schreef Art_Core het volgende:
[afbeelding]
Lieske heeft een shirt van Ingrid gepikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |