Mwah. Matige verantwoordingquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:47 schreef lipje het volgende:
hij is zodat ie best 2 keer in een OP mag
Ferrari 652 Daytonaquote:
Volgensmij was dit er een van het analoge typequote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 00:35 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Volgensmij was dit er een van het analoge type
jupsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 01:19 schreef Hugster het volgende:
weer de hele avond filmpjes gekeken?
welteruste dan maar
alweer?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:37 schreef Alfisti het volgende:
Is het peurac bash uurtje al begonnen?![]()
ow ja, morgen enzo
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:37 schreef Alfisti het volgende:
Is het pappie-in-spé bash uurtje al begonnen?![]()
Watskebuuuuuuuurt?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:00 schreef Hugster het volgende:
pfffft.... scholieren van tegenwoordig
Jezusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik kwam net een grietje tegen dat al 3 weken niet naar school is geweest
Ik hoef er pas om 3 uur te zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:11 schreef M5 het volgende:
[..]
ga 'ns vlug naar school joh![]()
maar ga je wel met de auto?
3 uur pas? wat een school heb jij? en dan ben je zeker om 4 uur al weer klaar?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoef er pas om 3 uur te zijn. Dus om 13:00 ben ik weg
.
Nee. Hij is nog niet klaar
.
Ik denk dat ie volgende week klaar is.
Nee, om kwart over 5 helaasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:15 schreef M5 het volgende:
[..]
3 uur pas? wat een school heb jij? en dan ben je zeker om 4 uur al weer klaar?
lekkerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, om kwart over 5 helaas!
*telt* Hmm, dan ben ik rond 7 uur thuis!
Nou..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:20 schreef M5 het volgende:
[..]
lekker
maar ja, je moet er wat voor over hebben he
ik was ook altijd achter met huiswerk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou...
! Ik lig ook alweer wat achter met huiswerk
. *zucht*
Ik heb nooit tentamensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:23 schreef M5 het volgende:
[..]
ik was ook altijd achter met huistwerk.maar dat hoefde ik dan ook niet in te leveren.
gewoon ff wat zelfstudie voor een tentamen was genoeg. meestal voor het hertentamen nog een keer wehehehe
wees blij. ik lever liever een paar opdrachten in die thuis op je gemak kunt maken.quote:
Ja, maar het zijn er geen paarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:25 schreef M5 het volgende:
[..]
wees blij. ik lever liever een paar opdrachten in die thuis op je gemak kunt maken.
maar dan moet er wel zin in hebben natuurlijk
maar voorlopig voor mij geen school meer. ben er mee klaar
andere opleiding zoeken danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn er geen paar!
Het zijn allemaal van die grote projecten. En dan een stuk of 3 per week en dan nog een aantal werkstukjes.
Dan heb ik liever een tentamenweek ofzo.
Over anderhalf jaar jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:30 schreef M5 het volgende:
[..]
andere opleiding zoeken dan [afbeelding]
lijkt mij wel leuk, maar dan niet de commerciële kant, ik zou voor de technische kant kiezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu zit HTS autotechniek -> commerciële kant in mijn hoofd.
fotoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is het nou een foto of een schilderij?!
nieuwe kleurtjes?quote:
dit kleurenschema zit sinds dit jaar op de Demo F-16 van de Luchtmacht ja:Yquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:46 schreef lipje het volgende:
[..]
nieuwe kleurtjes?geile foto hoor
![]()
Heeft ie voor nu ook rook (net als aan de vleugeltips) , of is dat wel condens?
Helaas kan ik dat niet zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:58 schreef Xtreem het volgende:
Ik ook. Terwijl ik geen druppel gedronken heb
Ik ben dinsdag de kroeg uitgeveegdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Helaas kan ik dat niet zeggen.
Da's vroeg voor een kroegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag de kroeg uitgeveegda) dat is voor mij best lang geleden b) de kroeg sloot om 2.00
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu zit HTS autotechniek -> commerciële kant in mijn hoofd.
Verslaafdequote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:19 schreef Hugster het volgende:
Heb inmiddels al weer nieuwe ja
En X, een kroeg --> sluitingstijd 02:00![]()
Herm!!![]()
minibikehoesverkoperquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
je moet wat
lekker druk en brak jochie? [afbeelding]
door de week is dat logisch in de kleinere steden toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:19 schreef Hugster het volgende:
Heb inmiddels al weer nieuwe ja
En X, een kroeg --> sluitingstijd 02:00![]()
Herm!!![]()
Tilburg is de 6e stadquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
door de week is dat logisch in de kleinere steden toch?
TFquote:
en daarmee wil je wat exact zeggen?quote:
altijd goed natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
TF
GoedMet jou?
Missen jullie me al een beetje?
grotere steden ook hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
door de week is dat logisch in de kleinere steden toch?
Dat Tilburg niet echt onder de kleinere steden valtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
en daarmee wil je wat exact zeggen?
Dat t een uit de kluiten gewassen DORP isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
en daarmee wil je wat exact zeggen?
In Maastricht heb je ook nog een tent die tot 7u 's morgens open is...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:04 schreef lipje het volgende:
[..]
grotere steden ook hoorAlleen zijn daar wel kroegen te vinden die de hele nacht openblijven
![]()
Blijkbaar wel of je zoekt niet goed genoegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat Tilburg niet echt onder de kleinere steden valt
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
altijd goed natuurlijk![]()
nou missen is een groot woord......
stiekum missen we je wel![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat t een uit de kluiten gewassen DORP is![]()
undercover modsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar die momenten dat ik hier nog ben, zie ik jou niet?! Hoe kan dat?? Tjabs is er ook al zo weinig?
Zeg, lees nou nog 'ns... Ik was ook niet in een stap kroegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel of je zoekt niet goed genoeg
STASI dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
undercover mods![]()
je ziet ons niet maar we zijn der wel......
Ik zal wel naief zijn, maar werkt hard werken niet beter dan tot je ellebogen in iemands anus?quote:druk met werk, omhoog aan het likken enz enz.....![]()
gewoon undercover, niet gelijk met van die enge namen gaan gooien jijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
STASI dus
[..]
Ik zal wel naief zijn, maar werkt hard werken niet beter dan tot je ellebogen in iemands anus?
He, ik ben nog steeds van de NSB knob als we het toch over enge namen hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gewoon undercover, niet gelijk met van die enge namen gaan gooien jij![]()
![]()
quote:omhoog likken gaat tot nu toe stuk beter hoor![]()
nsb'r 4 lifequote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, ik ben nog steeds van de NSB knob als we het toch over enge namen hebben
[..]
Waar zit je nu? tot hoever? en wat heeft het je opgeleverd?
Da's nog erger dan 'Hardcore 4 life'quote:
quote:bijna in leusden![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar die momenten dat ik hier nog ben, zie ik jou niet?! Hoe kan dat?? Tjabs is er ook al zo weinig?
neej blijf zowiezo in enschede......en dat is dan gelijk mijn grootste struikelblok.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's nog erger dan 'Hardcore 4 life'
[..]
Ga je dan ook eindelijk verhuizen naar de bewoonde wereld??
Wat ga je (misschien?) doen?
Makkiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:27 schreef Xtreem het volgende:
120 km heen en 120 km. terug.... Tijdens spitstijden. 1,5 a 2 uur dus.![]()
Sterkte
zeg maar min 2 uur, ben der eerder geweest en het verkeer daar is echt een bitchass hoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:27 schreef Xtreem het volgende:
120 km heen en 120 km. terug.... Tijdens spitstijden. 1,5 a 2 uur dus.![]()
Sterkte
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wel als ik het in het twents vertel
Nog prima in de lak.quote:
dus je gaat hem kopen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nog prima in de lak.
Orginele bekleding en stuur en voor leer ziet het er echt nog prima uit![]()
Motor mooi droog, geen lekken niets.
Rijdt prima, maar de koppeling moet ws wel vervangen worden, krijg ik zo een kostenberekening voor.
En de strips aan de zijkanten zien er niet uit, maar goed dat is snel verholpen.
alsof je anders niet dood bentquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
amerikaanse kuttrailers, zonder onderrijbeveiliging
laat ik het zo zeggen: in Europa kun je met een hogere snelheid achterop een vrachtwagen rijden zonder dood te gaan.quote:
denk het ws wel jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:12 schreef M5 het volgende:
Hoi.
* terug van sporten is..
[..]
dus je gaat hem kopen?
hoezoquote:
beter een niet afgeragde 205 1.6 dan een 1.9 met elke maand wat draanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:27 schreef M5 het volgende:
[..]
hoezo?
niets mis mit een 205 GTI. ook al is het een 1.6
best leuke karretjes.
Middag Sjoewe
ik heb hem gezienquote:
preciesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
beter een niet afgeragde 205 1.6 dan een 1.9 met elke maand wat draan
Freins is op zich leuk, alleen hjammer dat het styomme acteurs zijn, en er nog nooit een grappig iet sin is geweest.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:25 schreef M5 het volgende:
[..]
jaartje of 10 minstens gok ik. maar d'r zitten wel leuke afleveringen tussen.
en nu 'ns in het nederlands?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Freins is op zich leuk, alleen hjammer dat het styomme acteurs zijn, en er nog nooit een grappig iet sin is geweest.
'k zag laatst een volledig nike outfit, inclusief de air max classicsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:34 schreef Hugster het volgende:
op de een of andere manier heb ik nu ook al zijn om mijn kind van top tot teen in de merkkleding te hangen
Gelukkig duurt dat nog wel ff
goede instelling, maar maak er niet een verwent ventje/meisje vanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:29 schreef PeuRac het volgende:
geloof mij, als ik een kind krijg, gaat die echt niet in kringloop zooi liggen![]()
al moet ik ervoor op de grond slapen, maar mijn kind krijgt alleen het beste
(dus niet zo'n hippe 3wieler want die zijn erg slecht voor een baby).
friends is het niet waard om het aantal tikfouten in een post over dat gedrocht te reduceren.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
friends is het niet waard om het aantal tikfouten in een post over dat gedrocht te reduceren.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
'k zag laatst een volledig nike outfit, inclusief de air max classics
RHICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARDO KAAAAANKERJOCH, KOMMIE KANUH?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het laatste wat wil is dan weer mijn kind van top tot teen in Nike
Echt z'n sjonnenkind danGoud kettinkje met Ricardo om ook zeker
Zij een zwaar doorrookte vrouwenstem, afkomstig uit een groepje geblondeerde bijstandsmoeders die staan te roddelen op een pleintje in Zuilenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
RHICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARDO KAAAAANKERJOCH, KOMMIE KANUH?.
Zolang je het kind dan maar bij brengt dat het niet altijd vanzelf sprekend is dat er luxe is e.d.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:04 schreef PeuRac het volgende:
@M5, mijn kind wordt wel verwend denk ik, niet te erg, maar ik hou zelf ook wel van luxe, dus waaorm niet.
't jochie, 6 jaar oud, uitgedost met de broodnodige gouden kettingen, ringen, armbanden en oorbellen, voorzien van een flinke mat in de nek met als blikvanger een "Duits dun staartje" schreeuwt terug naar haar: "Hou je bek kankerwijf, die gehakballe van je zijn toch niet te kaneh, stik er maar inr, ik ga wel een kroketjuh scoruh bij de Mek"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zij een zwaar doorrookte vrouwenstem, afkomstig uit een groepje geblondeerde bijstandsmoeders die staan te roddelen op een pleintje in Zuilen
Johquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:08 schreef Hugster het volgende:
Verwennen is![]()
Ik ben er alleen zelf wel een beetje mee verpest
"Godverdomme! Je moe wel trainuh eh jochie om 7 uur !!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
't jochie, 6 jaar oud, uitgedost met de broodnodige gouden kettingen, ringen, armbanden en oorbellen, voorzien van een flinke mat in de nek met als blikvanger een "Duits dun staartje" schreeuwt terug naar haar: "Hou je bek kankerwijf, die gehakballe van je zijn toch niet te kaneh, stik er maar inr, ik ga wel een kroketjuh scoruh bij de Mek"
Ja, op vrijdag beginnen we om zes uurquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:52 schreef M5 het volgende:
[..]
zo vroeg?
gelukkig hoef ik dat niet.. maar 't zou wel eens kunnen komen binnen kort.
ja, snor er helemala of, baard gemillimeterd, zodat ik toch nog stoppels hebquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:59 schreef Hugster het volgende:
en al geschoren rare aap?
Fotoooooo!!!!![]()
Als of ik zo een groot drank probleem hebquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan een maxicosi met blingblingvelgenzo'n hippe driewlier die ook op het strands kan, kun je naar ook_gek op visite, die kan PeuJunior mooi alcohol leren drinken
Oke, dat is verrot, die paar knaken per maand extra bleken dus ook nog een mannetje met hamer te bevattenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef Hugster het volgende:
Bojo ligt met koppijn op bed, heeft het MEGA druk op z'n werk, met heftige targets om te halen
Godverdekutquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef Hugster het volgende:
Bojo ligt met koppijn op bed, heeft het MEGA druk op z'n werk, met heftige targets om te halen
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat las ik in eerste instantie wel.
Al een poosje geen vlees meer in je gehad?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat las ik in eerste instantie wel.
Ik eet elke dag een stukje vleesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al een poosje geen vlees meer in je gehad?![]()
Ik bedoel stevig rauw vlees met een temp van ongeveer 37° Cquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik eet elke dag een stukje vlees.
Een ongebakken schnitzel waar ik per ongeluk op ben gaan zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedoel stevig rauw vlees met een temp van ongeveer 37° C![]()
Een halfrauwe schnitzel is meestal niet stevigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een ongebakken schnitzel waar ik per ongeluk op ben gaan zitten.
oh ja?quote:
Gaat je geen bal aanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een halfrauwe schnitzel is meestal niet stevig![]()
Ik zal t anders noemen: recentelijk niet meer geneukt?
Cammen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef M5 het volgende:
[..]
oh ja?
moet je nog steeds uit kijken, maar op een andere manier want ik kan slecht tegen mannen die zie voor doen als meisjes
fout, ik las het niet zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een plan
en M5, je leest wat je wil lezen natuurlijk
quote:je denkt wat je wilt doen natuurlijk
Ik ben morgen toch in Milsbeek en Cuijk, kan zo ff langskomen om je er vanaf te helpenquote:
Ik heb het te drukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben morgen toch in Milsbeek en Cuijk, kan zo ff langskomen om je er vanaf te helpen
Doe je msn eens aan danquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:51 schreef M5 het volgende:
[..]
fout, ik las het niet zo.![]()
en het had dan moeten zijn:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:35 schreef Hugster het volgende:
Oh en Mark is een poentje qua drankgebruik in vergelijking met onze Hermtank
Ja eeuh, hij moet toch aan je auto sleutelen? Kan ik jou mooi ff een grote beurt gevenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het te druk. Met mijn eigen vent
![]()
.
Mijn vader sleutelt eraanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja eeuh, hij moet toch aan je auto sleutelen? Kan ik jou mooi ff een grote beurt geven![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
waarheid onder ogen durven te zien schatje
Hij rekent arbeidsloon?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vader sleutelt eraan.
Het hele blok ligt uit elkaar! Ik ben benieuwd wat het me gaat kosten
.
Ze zei poppedopjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet poppedopje.
Maar de onderdelen zijn voor mijn rekening, inclusief apk enzo.
Is goed, kom ik er zo bijquote:
Neen Peu, ik neuk geen anderen die al een vriendin hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed, kom ik er zo bijhoe ik morgen niet zo vroeg op, ben ik al in de buurt
![]()
Dan moet ik m'n PowerBook ook aan hem geven, en gezien zijn staat op sommige avonden in het weekend...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:07 schreef Fugie het volgende:
die peu, jij bent toch ook best kansloos is het niet
he hugo, wat zal er gebeuren als je bo die camera van jou geeft op een zaterdagavond ?
dan plakt je powerbook opeens de volgende dagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan moet ik m'n PowerBook ook aan hem geven, en gezien zijn staat op sommige avonden in het weekend...![]()
![]()
Details detailsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:07 schreef Fugie het volgende:
die peu, jij bent toch ook best kansloos is het niet
he hugo, wat zal er gebeuren als je bo die camera van jou geeft op een zaterdagavond ?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan plakt je powerbook opeens de volgende dag![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:02 schreef PeuRac het volgende:
Ik neuk al een paar weken niks meermet mn domme kop heb ik de verkeerde gedumpt. Dus als ik geen vader meer wordt (misschien ook wel als ik het wel wordt), ga ik weer terug naar die andere, waarmee ik dus vreemd ging. Al heeft ze ondertussen ook weer een vriend
![]()
Dus blijft ijsmeis over![]()
Jij bent niet veel slimmer dan Peu of wel?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik wou eerst stellen dat hij erger dan een zekere herman was, maar dat was te direct
mwa duidelijk wel, ik heb nog geen zwangere vriendin rondlopenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent niet veel slimmer dan Peu of wel?.
Maak er maar grappen overquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef PeuRac het volgende:
Toch leuk jullie reacties
Geloof mij, voorlopig steek ik mn leuter nergens anders meer in als in mijn handik heb genoeg gezeik aan mn kop nu en kan daar echt geen andere dingen bij gebruiken.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef PeuRac het volgende:
Geloof mij, voorlopig steek ik mn leuter nergens anders meer in als in mijn handik heb genoeg gezeik aan mn kop nu en kan daar echt geen andere dingen bij gebruiken.
Je bent nog maagd zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa duidelijk wel, ik heb nog geen zwangere vriendin rondlopen
Echt supertof om op een internetforum te gaan roepen dat je alles neukt wat los en vast zit!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef PeuRac het volgende:
ja vet ouwe zon kind ach, heb je tenminste je pensioen al klaar he!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:26 schreef PeuRac het volgende:
tering man, what's life without a joke?
Dan hebben wij kennelijk een ander gevoel voor humorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:26 schreef PeuRac het volgende:
tering man, what's life without a joke?
No shitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan hebben wij kennelijk een ander gevoel voor humor![]()
Ken je de mop van de mummie?quote:
Ingewikkeld he?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
.
Ik moet weer denken aan Ber.
En wat kom jij doenquote:
Slik je wel je pil, anders krijg je mijn kindquote:
Post ze anders even ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:49 schreef Sjoewe het volgende:
D'r zijn nu ook Boemerang kaarten van
Dan arborteer ik mezelfquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:53 schreef lipje het volgende:
[..]
Slik je wel je pil, anders krijg je mijn kind![]()
Bij Ber valt iedereen in het nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die is er helegaar niet.
[..]
![]()
.
Je knapt er wel van op.
Nee, maar ik ga nu wel een poging ondernemen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:03 schreef ook_gek het volgende:
slapen jullie al?
ik ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |