Oke, dat is verrot, die paar knaken per maand extra bleken dus ook nog een mannetje met hamer te bevattenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef Hugster het volgende:
Bojo ligt met koppijn op bed, heeft het MEGA druk op z'n werk, met heftige targets om te halen
Godverdekutquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:34 schreef Hugster het volgende:
Bojo ligt met koppijn op bed, heeft het MEGA druk op z'n werk, met heftige targets om te halen
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat las ik in eerste instantie wel.
Al een poosje geen vlees meer in je gehad?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat las ik in eerste instantie wel.
Ik eet elke dag een stukje vleesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Al een poosje geen vlees meer in je gehad?![]()
Ik bedoel stevig rauw vlees met een temp van ongeveer 37° Cquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik eet elke dag een stukje vlees.
Een ongebakken schnitzel waar ik per ongeluk op ben gaan zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik bedoel stevig rauw vlees met een temp van ongeveer 37° C![]()
Een halfrauwe schnitzel is meestal niet stevigquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een ongebakken schnitzel waar ik per ongeluk op ben gaan zitten.
oh ja?quote:
Gaat je geen bal aanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een halfrauwe schnitzel is meestal niet stevig![]()
Ik zal t anders noemen: recentelijk niet meer geneukt?
Cammen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef M5 het volgende:
[..]
oh ja?
moet je nog steeds uit kijken, maar op een andere manier want ik kan slecht tegen mannen die zie voor doen als meisjes
fout, ik las het niet zo.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat een plan
en M5, je leest wat je wil lezen natuurlijk
quote:je denkt wat je wilt doen natuurlijk
Ik ben morgen toch in Milsbeek en Cuijk, kan zo ff langskomen om je er vanaf te helpenquote:
Ik heb het te drukquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben morgen toch in Milsbeek en Cuijk, kan zo ff langskomen om je er vanaf te helpen
Doe je msn eens aan danquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:51 schreef M5 het volgende:
[..]
fout, ik las het niet zo.![]()
en het had dan moeten zijn:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:35 schreef Hugster het volgende:
Oh en Mark is een poentje qua drankgebruik in vergelijking met onze Hermtank
Ja eeuh, hij moet toch aan je auto sleutelen? Kan ik jou mooi ff een grote beurt gevenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb het te druk. Met mijn eigen vent
![]()
.
Mijn vader sleutelt eraanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja eeuh, hij moet toch aan je auto sleutelen? Kan ik jou mooi ff een grote beurt geven![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
waarheid onder ogen durven te zien schatje
Hij rekent arbeidsloon?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn vader sleutelt eraan.
Het hele blok ligt uit elkaar! Ik ben benieuwd wat het me gaat kosten
.
Ze zei poppedopjequote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet poppedopje.
Maar de onderdelen zijn voor mijn rekening, inclusief apk enzo.
Is goed, kom ik er zo bijquote:
Neen Peu, ik neuk geen anderen die al een vriendin hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 22:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is goed, kom ik er zo bijhoe ik morgen niet zo vroeg op, ben ik al in de buurt
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |