Freins is op zich leuk, alleen hjammer dat het styomme acteurs zijn, en er nog nooit een grappig iet sin is geweest.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:25 schreef M5 het volgende:
[..]
jaartje of 10 minstens gok ik. maar d'r zitten wel leuke afleveringen tussen.
en nu 'ns in het nederlands?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Freins is op zich leuk, alleen hjammer dat het styomme acteurs zijn, en er nog nooit een grappig iet sin is geweest.
'k zag laatst een volledig nike outfit, inclusief de air max classicsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:34 schreef Hugster het volgende:
op de een of andere manier heb ik nu ook al zijn om mijn kind van top tot teen in de merkkleding te hangen
Gelukkig duurt dat nog wel ff
goede instelling, maar maak er niet een verwent ventje/meisje vanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:29 schreef PeuRac het volgende:
geloof mij, als ik een kind krijg, gaat die echt niet in kringloop zooi liggen![]()
al moet ik ervoor op de grond slapen, maar mijn kind krijgt alleen het beste
(dus niet zo'n hippe 3wieler want die zijn erg slecht voor een baby).
friends is het niet waard om het aantal tikfouten in een post over dat gedrocht te reduceren.quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
friends is het niet waard om het aantal tikfouten in een post over dat gedrocht te reduceren.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
'k zag laatst een volledig nike outfit, inclusief de air max classics
RHICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARDO KAAAAANKERJOCH, KOMMIE KANUH?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Het laatste wat wil is dan weer mijn kind van top tot teen in Nike
Echt z'n sjonnenkind danGoud kettinkje met Ricardo om ook zeker
Zij een zwaar doorrookte vrouwenstem, afkomstig uit een groepje geblondeerde bijstandsmoeders die staan te roddelen op een pleintje in Zuilenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
RHICAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARDO KAAAAANKERJOCH, KOMMIE KANUH?.
Zolang je het kind dan maar bij brengt dat het niet altijd vanzelf sprekend is dat er luxe is e.d.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:04 schreef PeuRac het volgende:
@M5, mijn kind wordt wel verwend denk ik, niet te erg, maar ik hou zelf ook wel van luxe, dus waaorm niet.
't jochie, 6 jaar oud, uitgedost met de broodnodige gouden kettingen, ringen, armbanden en oorbellen, voorzien van een flinke mat in de nek met als blikvanger een "Duits dun staartje" schreeuwt terug naar haar: "Hou je bek kankerwijf, die gehakballe van je zijn toch niet te kaneh, stik er maar inr, ik ga wel een kroketjuh scoruh bij de Mek"quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zij een zwaar doorrookte vrouwenstem, afkomstig uit een groepje geblondeerde bijstandsmoeders die staan te roddelen op een pleintje in Zuilen
Johquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:08 schreef Hugster het volgende:
Verwennen is![]()
Ik ben er alleen zelf wel een beetje mee verpest
"Godverdomme! Je moe wel trainuh eh jochie om 7 uur !!!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:10 schreef hermandeperman het volgende:
't jochie, 6 jaar oud, uitgedost met de broodnodige gouden kettingen, ringen, armbanden en oorbellen, voorzien van een flinke mat in de nek met als blikvanger een "Duits dun staartje" schreeuwt terug naar haar: "Hou je bek kankerwijf, die gehakballe van je zijn toch niet te kaneh, stik er maar inr, ik ga wel een kroketjuh scoruh bij de Mek"
Ja, op vrijdag beginnen we om zes uurquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:52 schreef M5 het volgende:
[..]
zo vroeg?
gelukkig hoef ik dat niet.. maar 't zou wel eens kunnen komen binnen kort.
ja, snor er helemala of, baard gemillimeterd, zodat ik toch nog stoppels hebquote:Op donderdag 27 oktober 2005 21:59 schreef Hugster het volgende:
en al geschoren rare aap?
Fotoooooo!!!!![]()
Als of ik zo een groot drank probleem hebquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan een maxicosi met blingblingvelgenzo'n hippe driewlier die ook op het strands kan, kun je naar ook_gek op visite, die kan PeuJunior mooi alcohol leren drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |