Dat Tilburg niet echt onder de kleinere steden valtquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
en daarmee wil je wat exact zeggen?
Dat t een uit de kluiten gewassen DORP isquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
en daarmee wil je wat exact zeggen?
In Maastricht heb je ook nog een tent die tot 7u 's morgens open is...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:04 schreef lipje het volgende:
[..]
grotere steden ook hoorAlleen zijn daar wel kroegen te vinden die de hele nacht openblijven
![]()
Blijkbaar wel of je zoekt niet goed genoegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat Tilburg niet echt onder de kleinere steden valt
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
altijd goed natuurlijk![]()
nou missen is een groot woord......
stiekum missen we je wel![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:06 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat t een uit de kluiten gewassen DORP is![]()
undercover modsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar die momenten dat ik hier nog ben, zie ik jou niet?! Hoe kan dat?? Tjabs is er ook al zo weinig?
Zeg, lees nou nog 'ns... Ik was ook niet in een stap kroegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Blijkbaar wel of je zoekt niet goed genoeg
STASI dusquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:08 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
undercover mods![]()
je ziet ons niet maar we zijn der wel......
Ik zal wel naief zijn, maar werkt hard werken niet beter dan tot je ellebogen in iemands anus?quote:druk met werk, omhoog aan het likken enz enz.....![]()
gewoon undercover, niet gelijk met van die enge namen gaan gooien jijquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
STASI dus
[..]
Ik zal wel naief zijn, maar werkt hard werken niet beter dan tot je ellebogen in iemands anus?
He, ik ben nog steeds van de NSB knob als we het toch over enge namen hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gewoon undercover, niet gelijk met van die enge namen gaan gooien jij![]()
![]()
quote:omhoog likken gaat tot nu toe stuk beter hoor![]()
nsb'r 4 lifequote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:14 schreef Xtreem het volgende:
[..]
He, ik ben nog steeds van de NSB knob als we het toch over enge namen hebben
[..]
Waar zit je nu? tot hoever? en wat heeft het je opgeleverd?
Da's nog erger dan 'Hardcore 4 life'quote:
quote:bijna in leusden![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:06 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Maar die momenten dat ik hier nog ben, zie ik jou niet?! Hoe kan dat?? Tjabs is er ook al zo weinig?
neej blijf zowiezo in enschede......en dat is dan gelijk mijn grootste struikelblok.....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Da's nog erger dan 'Hardcore 4 life'
[..]
Ga je dan ook eindelijk verhuizen naar de bewoonde wereld??
Wat ga je (misschien?) doen?
Makkiequote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:27 schreef Xtreem het volgende:
120 km heen en 120 km. terug.... Tijdens spitstijden. 1,5 a 2 uur dus.![]()
Sterkte
zeg maar min 2 uur, ben der eerder geweest en het verkeer daar is echt een bitchass hoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:27 schreef Xtreem het volgende:
120 km heen en 120 km. terug.... Tijdens spitstijden. 1,5 a 2 uur dus.![]()
Sterkte
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wel als ik het in het twents vertel
Nog prima in de lak.quote:
dus je gaat hem kopen?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:10 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nog prima in de lak.
Orginele bekleding en stuur en voor leer ziet het er echt nog prima uit![]()
Motor mooi droog, geen lekken niets.
Rijdt prima, maar de koppeling moet ws wel vervangen worden, krijg ik zo een kostenberekening voor.
En de strips aan de zijkanten zien er niet uit, maar goed dat is snel verholpen.
alsof je anders niet dood bentquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:12 schreef Alexxxxx het volgende:
amerikaanse kuttrailers, zonder onderrijbeveiliging
laat ik het zo zeggen: in Europa kun je met een hogere snelheid achterop een vrachtwagen rijden zonder dood te gaan.quote:
denk het ws wel jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:12 schreef M5 het volgende:
Hoi.
* terug van sporten is..
[..]
dus je gaat hem kopen?
hoezoquote:
beter een niet afgeragde 205 1.6 dan een 1.9 met elke maand wat draanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:27 schreef M5 het volgende:
[..]
hoezo?
niets mis mit een 205 GTI. ook al is het een 1.6
best leuke karretjes.
Middag Sjoewe
ik heb hem gezienquote:
preciesquote:Op donderdag 27 oktober 2005 17:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
beter een niet afgeragde 205 1.6 dan een 1.9 met elke maand wat draan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |