Ik hoef er pas om 3 uur te zijnquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:11 schreef M5 het volgende:
[..]
ga 'ns vlug naar school joh![]()
maar ga je wel met de auto?
3 uur pas? wat een school heb jij? en dan ben je zeker om 4 uur al weer klaar?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoef er pas om 3 uur te zijn. Dus om 13:00 ben ik weg
.
Nee. Hij is nog niet klaar
.
Ik denk dat ie volgende week klaar is.
Nee, om kwart over 5 helaasquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:15 schreef M5 het volgende:
[..]
3 uur pas? wat een school heb jij? en dan ben je zeker om 4 uur al weer klaar?
lekkerquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, om kwart over 5 helaas!
*telt* Hmm, dan ben ik rond 7 uur thuis!
Nou..quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:20 schreef M5 het volgende:
[..]
lekker
maar ja, je moet er wat voor over hebben he
ik was ook altijd achter met huiswerk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou...
! Ik lig ook alweer wat achter met huiswerk
. *zucht*
Ik heb nooit tentamensquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:23 schreef M5 het volgende:
[..]
ik was ook altijd achter met huistwerk.maar dat hoefde ik dan ook niet in te leveren.
gewoon ff wat zelfstudie voor een tentamen was genoeg. meestal voor het hertentamen nog een keer wehehehe
wees blij. ik lever liever een paar opdrachten in die thuis op je gemak kunt maken.quote:
Ja, maar het zijn er geen paarquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:25 schreef M5 het volgende:
[..]
wees blij. ik lever liever een paar opdrachten in die thuis op je gemak kunt maken.
maar dan moet er wel zin in hebben natuurlijk
maar voorlopig voor mij geen school meer. ben er mee klaar
andere opleiding zoeken danquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn er geen paar!
Het zijn allemaal van die grote projecten. En dan een stuk of 3 per week en dan nog een aantal werkstukjes.
Dan heb ik liever een tentamenweek ofzo.
Over anderhalf jaar jaquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:30 schreef M5 het volgende:
[..]
andere opleiding zoeken dan [afbeelding]
lijkt mij wel leuk, maar dan niet de commerciële kant, ik zou voor de technische kant kiezen.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu zit HTS autotechniek -> commerciële kant in mijn hoofd.
fotoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is het nou een foto of een schilderij?!
nieuwe kleurtjes?quote:
dit kleurenschema zit sinds dit jaar op de Demo F-16 van de Luchtmacht ja:Yquote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:46 schreef lipje het volgende:
[..]
nieuwe kleurtjes?geile foto hoor
![]()
Heeft ie voor nu ook rook (net als aan de vleugeltips) , of is dat wel condens?
Helaas kan ik dat niet zeggenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:58 schreef Xtreem het volgende:
Ik ook. Terwijl ik geen druppel gedronken heb
Ik ben dinsdag de kroeg uitgeveegdquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Helaas kan ik dat niet zeggen.
Da's vroeg voor een kroegquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ben dinsdag de kroeg uitgeveegda) dat is voor mij best lang geleden b) de kroeg sloot om 2.00
![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu zit HTS autotechniek -> commerciële kant in mijn hoofd.
Verslaafdequote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:19 schreef Hugster het volgende:
Heb inmiddels al weer nieuwe ja
En X, een kroeg --> sluitingstijd 02:00![]()
Herm!!![]()
minibikehoesverkoperquote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
je moet wat
lekker druk en brak jochie? [afbeelding]
door de week is dat logisch in de kleinere steden toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:19 schreef Hugster het volgende:
Heb inmiddels al weer nieuwe ja
En X, een kroeg --> sluitingstijd 02:00![]()
Herm!!![]()
Tilburg is de 6e stadquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
door de week is dat logisch in de kleinere steden toch?
TFquote:
en daarmee wil je wat exact zeggen?quote:
altijd goed natuurlijkquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:56 schreef Xtreem het volgende:
[..]
TF
GoedMet jou?
Missen jullie me al een beetje?
grotere steden ook hoorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
door de week is dat logisch in de kleinere steden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |