Dan moet ik m'n PowerBook ook aan hem geven, en gezien zijn staat op sommige avonden in het weekend...quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:07 schreef Fugie het volgende:
die peu, jij bent toch ook best kansloos is het niet
he hugo, wat zal er gebeuren als je bo die camera van jou geeft op een zaterdagavond ?
dan plakt je powerbook opeens de volgende dagquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Dan moet ik m'n PowerBook ook aan hem geven, en gezien zijn staat op sommige avonden in het weekend...![]()
![]()
Details detailsquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:07 schreef Fugie het volgende:
die peu, jij bent toch ook best kansloos is het niet
he hugo, wat zal er gebeuren als je bo die camera van jou geeft op een zaterdagavond ?
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
dan plakt je powerbook opeens de volgende dag![]()
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:02 schreef PeuRac het volgende:
Ik neuk al een paar weken niks meermet mn domme kop heb ik de verkeerde gedumpt. Dus als ik geen vader meer wordt (misschien ook wel als ik het wel wordt), ga ik weer terug naar die andere, waarmee ik dus vreemd ging. Al heeft ze ondertussen ook weer een vriend
![]()
Dus blijft ijsmeis over![]()
Jij bent niet veel slimmer dan Peu of wel?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:15 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik wou eerst stellen dat hij erger dan een zekere herman was, maar dat was te direct
mwa duidelijk wel, ik heb nog geen zwangere vriendin rondlopenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent niet veel slimmer dan Peu of wel?.
Maak er maar grappen overquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef PeuRac het volgende:
Toch leuk jullie reacties
Geloof mij, voorlopig steek ik mn leuter nergens anders meer in als in mijn handik heb genoeg gezeik aan mn kop nu en kan daar echt geen andere dingen bij gebruiken.
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef PeuRac het volgende:
Geloof mij, voorlopig steek ik mn leuter nergens anders meer in als in mijn handik heb genoeg gezeik aan mn kop nu en kan daar echt geen andere dingen bij gebruiken.
Je bent nog maagd zeker?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa duidelijk wel, ik heb nog geen zwangere vriendin rondlopen
Echt supertof om op een internetforum te gaan roepen dat je alles neukt wat los en vast zit!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:22 schreef PeuRac het volgende:
ja vet ouwe zon kind ach, heb je tenminste je pensioen al klaar he!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:26 schreef PeuRac het volgende:
tering man, what's life without a joke?
Dan hebben wij kennelijk een ander gevoel voor humorquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:26 schreef PeuRac het volgende:
tering man, what's life without a joke?
No shitquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan hebben wij kennelijk een ander gevoel voor humor![]()
Ken je de mop van de mummie?quote:
Ingewikkeld he?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
.
Ik moet weer denken aan Ber.
En wat kom jij doenquote:
Slik je wel je pil, anders krijg je mijn kindquote:
Post ze anders even ofzoquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:49 schreef Sjoewe het volgende:
D'r zijn nu ook Boemerang kaarten van
Dan arborteer ik mezelfquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:53 schreef lipje het volgende:
[..]
Slik je wel je pil, anders krijg je mijn kind![]()
Bij Ber valt iedereen in het nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die is er helegaar niet.
[..]
![]()
.
Je knapt er wel van op.
Nee, maar ik ga nu wel een poging ondernemen...quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 00:03 schreef ook_gek het volgende:
slapen jullie al?
ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |