Chantal was volgens mij "even vergeten" Tanja hierover in te lichtenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, en die tijdens weekopdracht Rookverbod gewoon weer een sigaret opsteekt en te beroerd is daarover Chantal tijdig te informeren, die heeft het geld verdiend met haar Kermis de Kikker![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Je kan beter al lachend en lol makend de opdracht niet halen dan serieus sachrijnig keihard doorwerkend met hetzelfde resultaat![]()
Ja precies... en daarom kan zij het zeggen... als Nathalie of ingrid het had gezegd had de mailbox van Talpa al volgezetenquote:
Dat Dido zo veranderd is sinds ze zustertje is gaan spelen voor Tanja. En dat ze te politiek correct is etc. En Joost zei nog dat ze gewoon een kakker uit Heemstede is.quote:
Ja, dat is ook zoals ik er tegenaan kijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:56 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
De weekopdrachten zijn natuurlijk wel een onderdeel van 'in BB zitten'.
Anders kunnen ze natuurlijk net zo goed lekker apathisch 100 dagen in bed gaan liggen, leven van brood pindakaas en uien en afwachten wie er met de prijs naar huis mag.
Heeeeeel BB is saai! Stelletje zeikerds zijn die bewoners zeg... Als je bij een werkgever zulk gedrag zou vertonen, lag je er zo uit...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:00 schreef srblackbird het volgende:
De groep die buiten zit is echt saai
Ook al zo'n achterlijke dooddoener. Waarom eigenlijk niet? Wat móeten ze dan? Ze moeten proberen te winnen en ondertussen opdrachten doen voor eten en extra's. Daarnaast de regels opvolgen (niet fluisteren, geen tentje bouwen, geen geweld gebruiken jegens andere bewoners). Méér hoeven ze niet. Dat het geen vakantiehuis zou zijn vind ik dus bullshit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:57 schreef flugeltje het volgende:
En ik zeg het nogmaals. Het is daar verdomme geen vakantiehuis!!!
Dat was tijdens de live uitzending al gezegd door Bridget, dus Tanja was ervan op de hoogte.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:59 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Chantal was volgens mij "even vergeten" Tanja hierover in te lichten
jaaaaaa my first fipo!!!![]()
Ja die andere groep is veel te serieus en heeft geen gevoel voor humor.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind ik ook! Ik vind deze opdracht ook ridicuul en niet haalbaar, dus ik begrijp hun reactie wel.
En de Bonengroep is veel leuker dan die groep in de tuin
dat hoor ik roel net buiten ook zeggen... ze snappen het echt niet...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zoals ik er tegenaan kijk.
Ingrid (en de anderen ook) verzetten zich nu tegen de aangedragen methode. Het is helemaal niet handig om de gele er eerst tussenuit te halen.
Begrijpen die gasten nu echt helemaal NIKS!?!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:03 schreef Kleintje het volgende:
hahaha... de kop van Tanja toen ze vertelden hoe ze het moesten doen. Niets zeggen, alleen maar lachen...
Heb het idee dat ze dat van BB ingefluisterd krijgt, om op tv beter over te komen..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:04 schreef stormiot het volgende:
Tanja zit vergenoegzaam te kijken
(zie je wel ik had "weer" gelijk)
Had ze ook
Chantal: Ik dacht dat Balkenende binnen kwam. "De koningin is dood"quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze dat van BB ingefluisterd krijgt, om op tv beter over te komen..
? wat een rare vergelijking....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heeeeeel BB is saai! Stelletje zeikerds zijn die bewoners zeg... Als je bij een werkgever zulk gedrag zou vertonen, lag je er zo uit...
Ze hebben haar eerder om advies gevraagd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe kan Tanja nu weten hoe het moet, die is niet eens binnen in de bonenkamer geweest.
De beste stuurlui staan aan wal![]()
Volgens mij wist Tanja dat echt niet hoor, dat Chantal het van haar over mocht nemen als zij het niet meer zou redden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was tijdens de live uitzending al gezegd door Bridget, dus Tanja was ervan op de hoogte.
Wat is fipo??
vreemd hoorquote:
Kijk jij liever naar een stel sjagerijnige zeiksnorrenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zó ontzettend genoeg van die club die nu bezig is
Ik heb er gewoon géén woorden voor....
Maak ik me nét ff een blunder.... Zet ik deze post dus per ongeluk in het Traagheidtopicquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
Net als dat ze ineens zo kon zeggen hoe de winnie de pooh's beter konden. Die kan nog niet eens zelf verzinnen hoe laat de bus naar de boerderij gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze dat van BB ingefluisterd krijgt, om op tv beter over te komen..
bij het voorlezen van de opdracht stond Tanja wel mee te luisteren toch?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe kan Tanja nu weten hoe het moet, die is niet eens binnen in de bonenkamer geweest.
De beste stuurlui staan aan wal![]()
Idd. Bonengroepquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:00 schreef srblackbird het volgende:
De groep die buiten zit is echt saai
ze zin idd supertriest bezigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik kijk liever naar mensen die een beetje spirit tonen en ergens voor gaan, dan naarmensen die verwachten dat alles maar op een presenteerblaadje aangeleverd wordt. En ALS dat dan gebeurt, gaan lopen mekkeren dat het presenteerblaadje niet mooi genoeg is.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Kijk jij liever naar een stel sjagerijnige zeiksnorren![]()
Ik vind ze nu tamelijk komisch trouwens.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:09 schreef Rica het volgende:
De groep van Chantal, Joost, Ingrid en Lieske gewoon op rantsoen volgende week en de anderen niet
Het zijn de grootste zeikers, zelfgenoegzamen, klagers, het-ligt-altijd-aan-een-ander, demotiveerders, enz.
nee, maar op dit moment zitten chantal en joost in het hok.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:08 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Kijk jij liever naar een stel sjagerijnige zeiksnorren![]()
yup, toen stond ze bij de deur te luisteren...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
bij het voorlezen van de opdracht stond Tanja wel mee te luisteren toch?
Nee joh, lachen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
een peukie rokenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:10 schreef Isabeau het volgende:
Wat is roel aan het doen?
Ik moest nu ook lachen om Chantalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:11 schreef riri het volgende:
Chantal heeft wel humor hoor
Dat kun jij wel vinden, maar Bridget heeft toch echt duidelijk tijdens de live uitzending al gezegd dat Chantal het van Tanja over moest (!) nemen als ze weer wilde roken. Geen stress was op dat moment namelijk prio 1 voor Tanja.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:06 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Volgens mij wist Tanja dat echt niet hoor, dat Chantal het van haar over mocht nemen als zij het niet meer zou redden.
fipo = first post, eerste reactie in een topic.![]()
idd moet ze wel bij de juiste mensen zitten, dan kan ze best grappig zijn...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:11 schreef riri het volgende:
Chantal heeft wel humor hoor
Tcoh wel punten in mindering???quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:13 schreef Kokstra het volgende:
Roel vindt Tanja achterlijk omdat ze nog geen seconde een boon in haar handen heeft gehad. Rob stemt ermee in. Punten voor die twee!
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:12 schreef Giggio het volgende:
nu heeft Tanja het zeker gedaan....
ROB SHUT UP!!! ja kan er niet tegen dat jjij niet zo gemotiveerd was...
MENNO RULES!
ROB NU pas ECHT vervelend.. al 64 dagen ofzo toch al?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:13 schreef srblackbird het volgende:
[..]
idd moet ze wel bij de juiste mensen zitten, dan kan ze best grappig zijn...
Rob is nu echt vervelend....
Jij hebt gisternacht toch ook naar de streams gekeken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:09 schreef Rica het volgende:
De groep van Chantal, Joost, Ingrid en Lieske....
Ook de groep die continu een van de anderen zwart zit te maken.
ja stel je voor dat iemand anders een beter indruk maaktquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:13 schreef Jane het volgende:
Rob (voorspelbaar) neemt het Menno kwalijk dat hij is gaan werken terwijl Rob lag te slapen.
Menno snapt het spel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:15 schreef Kinga het volgende:
Bah Menno doet lekker politiek correct.
en die stuurlui zitten nu buiten de beppen???? haha GNA GNA GNAquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:14 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Zeker niet. De beste stuurlui staan aan wal enzo![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:15 schreef Kinga het volgende:
Bah Menno doet lekker politiek correct.
Die opdrachten (en het fucken zoals addertjes onder het gras) zijn karaktertests. Wat voor kunst is er aan 3 maanden vakantie houden?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:08 schreef Remzz het volgende:
Ik snap niet waar ze zich zo druk over maken, je bent het huis toch niet ingegaan om te werken? En wat wil BB doen ze eruit halen als ze niet werken
Hoe kan Chantal dan vanuit een andere kamer aanvoelen dat Tanja recht op een sigaret afgaat, binnen 2 seconden een aansteker had gevonden, en een peukie ging roken?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kun jij wel vinden, maar Bridget heeft toch echt duidelijk tijdens de live uitzending al gezegd dat Chantal het van Tanja over moest (!) nemen als ze weer wilde roken. Geen stress was op dat moment namelijk prio 1 voor Tanja.![]()
hij denkt dat ie 't snapt.quote:
Ja, daar mochten ze het niet meer over hebben van BB.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:10 schreef Jane het volgende:
"Bart heeft toch ook gewonnen..." zegt Lieske, en de streams schakelen naar de huiskamer....
Dat doet hij nooit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:15 schreef stormiot het volgende:
Joost zeg dan nu ook eerlijk w at je vindt![]()
quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook al zo'n achterlijke dooddoener. Waarom eigenlijk niet? Wat móeten ze dan? Ze moeten proberen te winnen en ondertussen opdrachten doen voor eten en extra's. Daarnaast de regels opvolgen (niet fluisteren, geen tentje bouwen, geen geweld gebruiken jegens andere bewoners). Méér hoeven ze niet. Dat het geen vakantiehuis zou zijn vind ik dus bullshit.
Ik zie liever mensen die zich gedragen alsof ze op vakantie zijn (drank, lol, roddel & achterklap, seks) dan mensen die serieus keihard werkend bonen sorteren.
Tanja heeft even in die kamer gestaan verzint nu iets (wat goed is) maar heeft verder niets gedaan voor de weekopdracht, dan heb je ook geen recht van spreken en zoals Roel zegt, ben je behoorlijk achterlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:17 schreef Giggio het volgende:
[..]
en die stuurlui zitten nu buiten de beppen???? haha GNA GNA GNA
meteen de klik hebben om het goed te doen en die klik hebben ze gewoon niet
Tanja blijkbaar wel![]()
![]()
Nu Pas? met zijn principe... vervelende lul die Robquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
ROB NU pas ECHT vervelend.. al 64 dagen ofzo toch al?
De tranen liepen over mijn wangenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest nu ook lachen om ChantalVoor het eerst
Rob heeft het gewoon bij het rechte eindquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:19 schreef Kimske het volgende:
Rob lat zich weer kennen, door Menno zo naar beneden te halen. Als Roel het was geweest was het van 'das karakter tonen, respect'
blehg
heb ik ook, maar dan al sinds zijn gezeik over het rantsoen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:20 schreef ChantalC het volgende:
Joost was populair bij mij, maar door zijn kinderlijke gedrag in de bonenkamer is dat drastisch gedaald.
hier ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
De tranen liepen over mijn wangen![]()
vast niet veel goeds over Mennoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:18 schreef Cuaderno het volgende:
ben benieuwd wat joost zometeen tegen zijn groep zegt als hij weer terug is
Ik heb juist om hem zitten lachen, met zijn polonaise!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:20 schreef ChantalC het volgende:
Joost was populair bij mij, maar door zijn kinderlijke gedrag in de bonenkamer is dat drastisch gedaald.
Tanja 50%quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:22 schreef Bocaj het volgende:
Is er al een sms tussenstand?
Ik denk dat hij beter snapt hoe het werkt dan de anderen, ja. Het spel dus. Misschien begrijpt hij ook wel (als enige?) dat dit soort dingen ook uitgezonden worden. De rest lijkt wel te denken dat ze per dag alleen 's avonds een uurtje gefilmd worden. Anders blijven ze ook niet de hele dag in die badjas lopen. Als ze wéten dat ze gefilmd worden, dan tutten ze zich namelijk allemaal enorm op.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:18 schreef srblackbird het volgende:
[..]
hij denkt dat ie 't snapt.
of denk jij dat jij het snapt ??
Rob je bent een lul, snap je? Rob; Dat is toch logischequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:20 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Nu Pas? met zijn principe... vervelende lul die Rob
Nee, maar als we allemaal SMS-je sturen voor Menno, Tanja en Natte Lie zijn we de grootste Jan L*L kwijt morgenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:22 schreef Bocaj het volgende:
Is er al een sms tussenstand?
Menno is een misselijk kwalletje.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:22 schreef riri het volgende:
Menno is een slijmerd die alls doet voor geld
daar is het spel toch ook op gebaseerdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:22 schreef riri het volgende:
Menno is een slijmerd die alls doet voor geld
Een polonaise is ok, maar niet tijdens een opdracht die ze al weken achter elkaar niet halen. Of door domme fouten, maar vooral door omdat ze er geen zin in hebben. Eerst werken en daarna is er tijd voor een polonaise...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:22 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb juist om hem zitten lachen, met zijn polonaise!![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:21 schreef riri het volgende:
[..]
Rob heeft het gewoon bij het rechte eind
Zo.... zeg maar dag met het handje naar Naatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:23 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Tanja 50%
Nat 3%
Rob -23,34 %
menno? de rest %
Engerd héquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:24 schreef Kokstra het volgende:
Menno: "Ik zou ook niet trots zijn op een paar ton die ik in mijn schoot geworpen krijg."
Wat een onzin kraamt die gast toch uit, helemaal beïnvloed door BB![]()
Hij denk dat je hard moet werken voor je geld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter snapt hoe het werkt dan de anderen, ja. Het spel dus. Misschien begrijpt hij ook wel (als enige?) dat dit soort dingen ook uitgezonden worden. De rest lijkt wel te denken dat ze per dag alleen 's avonds een uurtje gefilmd worden. Anders blijven ze ook niet de hele dag in die badjas lopen. Als ze wéten dat ze gefilmd worden, dan tutten ze zich namelijk allemaal enorm op.
IDD Rob eist weer de credits op dat hij het door had dat het fout ging!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:26 schreef Kimske het volgende:
[..]
![]()
Rob nu dan: ik zag meteen wta jullie bedoelden! hallo.. DIDO zag dat!!
nou hoe verteld hij de boodschap door?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:28 schreef Cuaderno het volgende:
joost heeft een pepje gehad van menno![]()
kijken hoe hij de boodschap doorgeeft
Dat is wat wij 'wishfull thinking' noemenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:23 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Tanja 50%
Nat 3%
Rob -23,34 %
menno? de rest %
ik niet blijquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zo.... zeg maar dag met het handje naar Naat![]()
Scanman blij, iedereen blij!
Joost is het lulletje in dit hele verhaal en niet Menno. k Denk dat ze maar een deel van het gedrag van Joost in die bonenkamer hebben laten zien. Als er iemand geen flikker heeft gedaan is hij het. Beetje lullig om het op Menno de boodschapper af te schuiven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:25 schreef riri het volgende:
Joost laat zich zelfs ompraten door die griezel
Joost geeft hiermee zo zijn eigen indentiteit weg
Niet doen Joost,gewoon zeggen ik volg jou niet Menno,ik zit niet zo gluiperig in elkaar als jij
het waren meer random getallenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is wat wij 'wishfull thinking' noemen.
er staan geen streams op de bonenkamer...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:30 schreef Sassefras het volgende:
[..]
nou hoe verteld hij de boodschap door?
(geen streams heeft, en dus op de SC topic leeft en de streamverslagen)
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:29 schreef Cuaderno het volgende:
stream in de bonenkamer zou leuk zijn..
Ja volgens mij zei Menno daar net iets over, dat BB hem heeft laten zien/ verteld dat ze weer aant kloten waren, dat ie daarom dagboekkamer in werk geroepen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Joost is het lulletje in dit hele verhaal en niet Menno. k Denk dat ze maar een deel van het gedrag van Joost in die bonenkamer hebben laten zien. Als er iemand geen flikker heeft gedaan is hij het. Beetje lullig om het op Menno de boodschapper af te schuiven.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:33 schreef Jane het volgende:
Hoe vaker ze Menno schijnheilig noemen, hoe sympathieker ik hem ga vinden.
Straks ga ik nog hopen dat hij wint!![]()
Idem dito.. Hij heeft nb zitten werken in de 2 uur van die andere groep. En nu weten die drie, Rob, dido en natte lie, zeker dat ze nog wel even doorgegaan waren. WEdden dat als ie gevraagd had, ze alle drie nee hadden gezegd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:33 schreef Jane het volgende:
Hoe vaker ze Menno schijnheilig noemen, hoe sympathieker ik hem ga vinden.
Straks ga ik nog hopen dat hij wint!![]()
Nee man, die zorgt voor heerlijke frustraties. Erin laten!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:37 schreef MissHobje het volgende:
Hoop echt dat Tanja eruit gaat /...
Voor Rob mag je er wel 3 gebruikenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef Jane het volgende:
Rob, lul!!! (mag ik hier voor 1 keer desmiley gebruiken?)
Logisch toch van al de slechte is zij toch de bestequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:26 schreef Kinga het volgende:
Hoe kan Nathalie in godsnaam bovenaan staan in de poll??!?!?!?!
[POLL] Welke genomineerde moet er blijven?
Nou, heerlijk zijn ze niet. Heb laatst zelfs de tv uitgezet toen zij erop was. Tegenwoordig doe ik alleen nog het geluid uit, dat scheelt zo in de energiekosten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee man, die zorgt voor heerlijke frustraties. Erin laten!!!
Ik vrees dat de boodschapper ze krijgt en niet de dader.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef Kinga het volgende:
Joost kan wel wat nominaties verwachten volgende week, heb ik het idee
Hoop echt wel dat Rob er uit gaat. Maar als je denkt aan de irritatie & spanningen is het voor BB het beste als Nathalie er uit gaat. Die voegt het minste toe imo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef Falco het volgende:
Rob, laat hem vertrekken aanstaande donderdag AUB!
Nou, ik haat ze allemaal evenveelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Logisch toch van al de slechte is zij toch de beste![]()
Nou niet voor mij dan, ik heb 3 streepschermen en 1 groenequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef Bocaj het volgende:
Queen Dido maakt zich weer op voor het bonensorteren....
Ow nee ze doet het voor de streamers (buitenwereld...)
Menno?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik vrees dat de boodschapper ze krijgt en niet de dader.
Nee joh.. sinds ze in die babykamer ondergedoken is.. is dat wel overquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee man, die zorgt voor heerlijke frustraties. Erin laten!!!
Begrijp niet wat de meeste mensen zien in deze grijze muis! Nathalie is echt saai!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Logisch toch van al de slechte is zij toch de beste![]()
Haha, die opdracht is SOWIESO al mislukt...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:40 schreef Cuaderno het volgende:
opdracht mislukt? want groep 2 is om 14.45 aan hun 2e shift begonnen en het is nu nog geen 16.45?
lol, idd, nou ja, extra mislukt dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Haha, die opdracht is SOWIESO al mislukt...
Mijn zege heb je!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:43 schreef teamlead het volgende:
ik krijg langzaam maar zeker steeds meer de neiging om dat huis binnen te dringen en mijn frustraties op de bewoners te botvieren... met het douchebeen van rob kun je (als je goed mikt) behoorlijk wat schade aanrichten bij chantal, tanja en rob voor de beveiliging ingrijpt...
Wanneer ga je? En neem Kribbet meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:43 schreef teamlead het volgende:
ik krijg langzaam maar zeker steeds meer de neiging om dat huis binnen te dringen en mijn frustraties op de bewoners te botvieren... met het douchebeen van rob kun je (als je goed mikt) behoorlijk wat schade aanrichten bij chantal, tanja en rob voor de beveiliging ingrijpt...
het enige goede idee dat zij ooit gehad heeft was het idee om te vertrekken....quote:
Heb wel het idee dat Tanja de meest verstandige is van de groep op dit moment.Tanja; Je moet het samen doen geen tweedeling creeeren + haar idee met de zakjes aan de tafel plakken is ook slim.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:44 schreef Kinga het volgende:
Tanja, shut the fuck up.
Strafrantsoen uitbreiden: Raus met de make-up.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef Bocaj het volgende:
Queen Dido maakt zich weer op voor het bonensorteren....
Ow nee ze doet het voor de streamers (buitenwereld...)
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:48 schreef ChantalC het volgende:
Tanja is ook een secreet hoor... Vraagt ze aan Joost of hij na het koken het gasfornuis wil schoonmaken.
"Ik vind hem nou ook vies"zegt ze... Pak dan een doekje en maak het schoon TANJA!
Begin me steeds meer te irriteren aan bepaalde bewoners...
Ik zou bijna gaan denken dat ze dit soort thuiswerk vaker gedaan heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Tanja de meest verstandige is van de groep op dit moment.Tanja; Je moet het samen doen geen tweedeling creeeren + haar idee met de zakjes aan de tafel plakken is ook slim.
Dat zijn weer zulke inkoppers, 'je moet geen tweedeling creeeren', nee da's logisch teef. En verder is het gewoon weer de stuurlui en die wal enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Tanja de meest verstandige is van de groep op dit moment.Tanja; Je moet het samen doen geen tweedeling creeeren + haar idee met de zakjes aan de tafel plakken is ook slim.
Zou best kunnen! Wat is daar mis mee. Heb eigenlijk meer het idee dat Tanja pragmatische is maar sociaal niet zo sterk. Het gevolg hiervan is dat zij zich buiten de groep plaatst.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat ze dit soort thuiswerk vaker gedaan heeft.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja heeft wel gelijk met het vieze fornuisen normaal maakt ze het zelf schoon
Ze zitten compleet verkeerd met hoe erbuiten het huis gedacht wordt. Mooi is dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:55 schreef Falco het volgende:
Er was echt niks schijnheiligs aan Menno hoor.
Nou ik vond het ook bespotteleijk dat Menno door ging, Echt een slijmballen actie, beetje in Hummie haar reet kruipenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:53 schreef Utwodublin het volgende:
Hehe Chantal snapt het niet. Alsof alleen bejaarden het leuk vonden dat Menno alleen doorging. Ik heb me meer geergerd aan dat slome werken van anderen dan aan dat doorgaan van Menno. En ben toch echt geen bejaarde. We hebben toch iets meer gezien dan zij allen en ze weten dus echt niet hoe er buiten gedacht wordt.
Van ingrid is gewoon een willem aktie en voor de rest is het sowieso een triest groepje. Vooral niet toegeven dat je iets misschien beter had kunnen doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:54 schreef ChantalC het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig dat iedereen (Sjankwal, Ingding etc) zich nu tegen Menno keren, puur omdat hij ze confronteerd met hun gedrag...
Blehhhhhhhhhhh!
Menno is tot nu toe de enige die laat zien dat hij ervoor wil gaan... Destijds ook tijdens het fietsen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:55 schreef riri het volgende:
Allemaal zorgen hier dat Menno de schijnheiligerd de hoofdprijs wint!!!!
Kennelijk is het niet zo logische als je nu naar de groep kijkt zie echt dat er wel een tweedeling ontstaat. Hier is BB ook op uit! De opdracht lukt hierdoor niet. Ik vindt het prima hoor het levert leuke streams op.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:53 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat zijn weer zulke inkoppers, 'je moet geen tweedeling creeeren', nee da's logisch teef. En verder is het gewoon weer de stuurlui en die wal enzo
Ik zie ook dat er (eindelijk!) een tweedeling ontstaat. Maar dat wil je natuurlijk nooit, als je in de groep zelf zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Kennelijk is het niet zo logische als je nu naar de groep kijkt zie echt dat er wel een tweedeling ontstaat. Hier is BB ook op uit! De opdracht lukt hierdoor niet. Ik vindt het prima hoor het levert leuke streams op.
Anti: Chantal, Lieske, Joost, Ingrid, Tanja, Nathaliequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:56 schreef Falco het volgende:
Maar wie is er nu anti-Menno, pro-Menno en neutraal?
Anti: Rob, Chantal
Neutraal: Dido
Pro: ?
Het is me nog niet helemaal duidelijk...
Helemaal niets. Alleen komt ze qua instelling niet over als iemand die dit soort werk zou doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zou best kunnen! Wat is daar mis mee.
Ze denkt tenminste na over een praktische oplossing van het probleem, dat moet ik haar wel nageven. De rest begint als een kip zonder kop, zonder ook maar na te denken of het misschien een beetje efficient aangepakt kan worden.quote:Heb eigenlijk meer het idee dat Tanja pragmatische is maar sociaal niet zo sterk. Het gevolg hiervan is dat zij zich buiten de groep plaatst.
Menno is gewoon te veel bezig met het SPEL.... weg met die vent!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:57 schreef flugeltje het volgende:
Wil iemand per direct Ingrid het huis uitgooien?
Eerst trapt ze Menno op z'n ziel met d'r doortrapte verleidingspraktijken en vervolgens stampt ze hem tijdens het roddelen ook nog eens de grond in.
Ik ben nu zelfs aan het denken er maar wat SMSjes aan te besteden om ervoor te zorgen dat ie blijft....
Ik niet, helemaal niet. Ik zou me ook ergeren als ik iedere keer met zo'n stel een opdracht moest doen, met vooral gezeur en gezeik en *ik kan het niet*quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vond het ook bespotteleijk dat Menno door ging, Echt een slijmballen actie, beetje in Hummie haar reet kruipen![]()
had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:57 schreef flugeltje het volgende:
Wil iemand per direct Ingrid het huis uitgooien?
Eerst trapt ze Menno op z'n ziel met d'r doortrapte verleidingspraktijken en vervolgens stampt ze hem tijdens het roddelen ook nog eens de grond in.
Ik ben nu zelfs aan het denken er maar wat SMSjes aan te besteden om ervoor te zorgen dat ie blijft....
Dit wisselt echter nog wel veelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:56 schreef Falco het volgende:
Nathalie, was een beetje de weg kwijt door honger en vermoeidheidquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:02 schreef arneaux het volgende:
Wie heeft er blauwe vlekken en ufos gezien?
Hehe ook dat nog, hoe vaak zegt ze dat wel niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:06 schreef Falco het volgende:
Chantal heeft het weer eens over wat 'Nederland d'r van vindt'. Als er één bezig is met spel, dan is zij dat wel
.
Ze moeten 2 dingen doenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kom op zeg, laten we eerlijk wezen. Als je het een beetje handig aanpakt is die berg bonen met 8 man in 3 dagen prima uit te sorteren. En dan hoef je echt geen bizar lange shifts te hanteren.
Ik zou een overwegen om mijn naam te veranderenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef ChantalC het volgende:
Ik vind alle Chantallen k*twijven! Blehhhhhhhhhhhhhhh
Ow ik heet zelf ook Chantal.. Nja bijna alle...
Je bent Lieske vergeten, net als de groep vaak doetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Anti:
1 Chantal
2 Joost
3 Rob
4 Ingrid
5 Nathalie
Neutraal:
Roel
Pro:
1Tanja
2 Dido
3 Menno
Neuh we schieten die anderen gewoon af... Dan ben ik uniek!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:10 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Ik zou een overwegen om mijn naam te veranderen![]()
nee, joh, in de andere groep zitten alleen acteurs, die worden nu door Hummy bijgevoed!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef NeoDweezil het volgende:
mss tijd voor een stream op de bonenkamer?
Daar zorgt BB voorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:05 schreef Cuaderno het volgende:
Deze groep loopt de hele tijd de andere groep af te kraken! Wie zorg er nu voor een tweedeling??![]()
En Joost ver gedaald in ieder geval, bij mij wel. Dies echt diep gezonken op mijn lijst.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:10 schreef flugeltje het volgende:
Joost zegt dat het doorwerken van Menno 'hem zijn kop gaat kosten'....
Wat een achtelijke mongool is het toch... Menno is juist in achting gestegen bij heel veel mensen...
Enne Roel.... Laat jezelf nou verdomme eens niet zo meeslepen door die mafkezen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:10 schreef flugeltje het volgende:
Wat een achtelijke mongool is het toch... Menno is juist in achting gestegen bij heel veel mensen...
ene 40-jarige C uit Amsterdam als eerstequote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Neuh we schieten die anderen gewoon af... Dan ben ik uniek!![]()
Dat van dat NAC-shirt in combinatie met braken snap ik dan wel weer!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Falco het volgende:
Vanaf nu is Menno mijn favoriet hoor. Joost is echt gezakt.
Dat moment dat ie zijn NAC-shirt kreeg, het aantrok en later helemaal kapot ging vanwege de heimwee en het braken. Dat was tot nu toe het mooiste BB5-moment.
[afbeelding]
[afbeelding]
oke maar niet zeuren omdat ze volgende week geen eten hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft is deze goep verreweg leuker dan die andere groep.
Wie wil er nou van de keurig meelopende mensen in het BB huis. Niemand toch.
Niet alles pikken!!! Dat is het motto van iedere BB ... en ook nu weer
Dit hangt inderdaad volledig af van de voice-over in de TV uitzending!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef teamlead het volgende:
joost: "dit kost hem zijn kop"
dat denk ik dus niet aap.... als BB dit een beetje behoorlijk in beeld brengt tijdens de uitzending, redt het hem waarschijnlijk
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Daar is bij mij geen peil op te trekken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:56 schreef Falco het volgende:
Menno laat tenminste zijn emoties zien... Echt erg als je dan merkt dat andere bewoners zeggen dat Menno zielig aan het huilen is. Ongevoelige lui soms...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Falco het volgende:
Vanaf nu is Menno mijn favoriet hoor. Joost is echt gezakt.
Dat moment dat ie zijn NAC-shirt kreeg, het aantrok en later helemaal kapot ging vanwege de heimwee en het braken. Dat was tot nu toe het mooiste BB5-moment.
Nee joh! roddel en actie dat willen we! Werkweigering! hoere en sloere! Lekker lui doen en de actieven irriteren!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En Joost ver gedaald in ieder geval, bij mij wel. Dies echt diep gezonken op mijn lijst.
Dat ze niet alles moeten pikken vind ik prima... Alleen de manier waaróp het gebeurt bevalt me niet zo....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Dat van dat NAC-shirt in combinatie met braken snap ik dan wel weer!![]()
preciesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:10 schreef flugeltje het volgende:
Geeft niets bocaj....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
We zijn het vandaag niet vaak met elkaar eens![]()
![]()
![]()
![]()
Deze groep is het leukst om naar te kijken. Lekker ergeren enzo. Maar ik vind het wel een stelletje trutten bij elkaar. Ze mogen nog lang blijven, maar van mij mag nu iemand van de andere groep winnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Met een fles Vodka (of was het Rum?) achter je kiezen lukt dat prima hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:15 schreef ChantalC het volgende:
Er zijn maar weinig mannen die hun emoties durven tonen, dat vind ik persoonlijk hele sterke mannen! (Mentaal sterk)
Chantal heeft weer een lekker bashing orgasme!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef arneaux het volgende:
Chantal blijft de discussie ook voeden.
Helemaal met je eens, Scan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |