quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:03 schreef Kleintje het volgende:
hahaha... de kop van Tanja toen ze vertelden hoe ze het moesten doen. Niets zeggen, alleen maar lachen...
Heb het idee dat ze dat van BB ingefluisterd krijgt, om op tv beter over te komen..quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:04 schreef stormiot het volgende:
Tanja zit vergenoegzaam te kijken
(zie je wel ik had "weer" gelijk)
Had ze ook
Chantal: Ik dacht dat Balkenende binnen kwam. "De koningin is dood"quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:05 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb het idee dat ze dat van BB ingefluisterd krijgt, om op tv beter over te komen..
? wat een rare vergelijking....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heeeeeel BB is saai! Stelletje zeikerds zijn die bewoners zeg... Als je bij een werkgever zulk gedrag zou vertonen, lag je er zo uit...
Ze hebben haar eerder om advies gevraagd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Hoe kan Tanja nu weten hoe het moet, die is niet eens binnen in de bonenkamer geweest.
De beste stuurlui staan aan wal![]()
Volgens mij wist Tanja dat echt niet hoor, dat Chantal het van haar over mocht nemen als zij het niet meer zou redden.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:03 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat was tijdens de live uitzending al gezegd door Bridget, dus Tanja was ervan op de hoogte.
Wat is fipo??
vreemd hoorquote:
Kijk jij liever naar een stel sjagerijnige zeiksnorrenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zó ontzettend genoeg van die club die nu bezig is
Ik heb er gewoon géén woorden voor....
Maak ik me nét ff een blunder.... Zet ik deze post dus per ongeluk in het Traagheidtopicquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:06 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zó ontzettend genoeg van die club die nu bezig is
Ik heb er gewoon géén woorden voor....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |