Begrijp niet wat de meeste mensen zien in deze grijze muis! Nathalie is echt saai!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Logisch toch van al de slechte is zij toch de beste![]()
Haha, die opdracht is SOWIESO al mislukt...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:40 schreef Cuaderno het volgende:
opdracht mislukt? want groep 2 is om 14.45 aan hun 2e shift begonnen en het is nu nog geen 16.45?
lol, idd, nou ja, extra mislukt dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Haha, die opdracht is SOWIESO al mislukt...
Mijn zege heb je!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:43 schreef teamlead het volgende:
ik krijg langzaam maar zeker steeds meer de neiging om dat huis binnen te dringen en mijn frustraties op de bewoners te botvieren... met het douchebeen van rob kun je (als je goed mikt) behoorlijk wat schade aanrichten bij chantal, tanja en rob voor de beveiliging ingrijpt...
Wanneer ga je? En neem Kribbet meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:43 schreef teamlead het volgende:
ik krijg langzaam maar zeker steeds meer de neiging om dat huis binnen te dringen en mijn frustraties op de bewoners te botvieren... met het douchebeen van rob kun je (als je goed mikt) behoorlijk wat schade aanrichten bij chantal, tanja en rob voor de beveiliging ingrijpt...
het enige goede idee dat zij ooit gehad heeft was het idee om te vertrekken....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |