Heb wel het idee dat Tanja de meest verstandige is van de groep op dit moment.Tanja; Je moet het samen doen geen tweedeling creeeren + haar idee met de zakjes aan de tafel plakken is ook slim.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:44 schreef Kinga het volgende:
Tanja, shut the fuck up.
Strafrantsoen uitbreiden: Raus met de make-up.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef Bocaj het volgende:
Queen Dido maakt zich weer op voor het bonensorteren....
Ow nee ze doet het voor de streamers (buitenwereld...)
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:48 schreef ChantalC het volgende:
Tanja is ook een secreet hoor... Vraagt ze aan Joost of hij na het koken het gasfornuis wil schoonmaken.
"Ik vind hem nou ook vies"zegt ze... Pak dan een doekje en maak het schoon TANJA!
Begin me steeds meer te irriteren aan bepaalde bewoners...
Ik zou bijna gaan denken dat ze dit soort thuiswerk vaker gedaan heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Tanja de meest verstandige is van de groep op dit moment.Tanja; Je moet het samen doen geen tweedeling creeeren + haar idee met de zakjes aan de tafel plakken is ook slim.
Dat zijn weer zulke inkoppers, 'je moet geen tweedeling creeeren', nee da's logisch teef. En verder is het gewoon weer de stuurlui en die wal enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Tanja de meest verstandige is van de groep op dit moment.Tanja; Je moet het samen doen geen tweedeling creeeren + haar idee met de zakjes aan de tafel plakken is ook slim.
Zou best kunnen! Wat is daar mis mee. Heb eigenlijk meer het idee dat Tanja pragmatische is maar sociaal niet zo sterk. Het gevolg hiervan is dat zij zich buiten de groep plaatst.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat ze dit soort thuiswerk vaker gedaan heeft.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja heeft wel gelijk met het vieze fornuisen normaal maakt ze het zelf schoon
Ze zitten compleet verkeerd met hoe erbuiten het huis gedacht wordt. Mooi is dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:55 schreef Falco het volgende:
Er was echt niks schijnheiligs aan Menno hoor.
Nou ik vond het ook bespotteleijk dat Menno door ging, Echt een slijmballen actie, beetje in Hummie haar reet kruipenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:53 schreef Utwodublin het volgende:
Hehe Chantal snapt het niet. Alsof alleen bejaarden het leuk vonden dat Menno alleen doorging. Ik heb me meer geergerd aan dat slome werken van anderen dan aan dat doorgaan van Menno. En ben toch echt geen bejaarde. We hebben toch iets meer gezien dan zij allen en ze weten dus echt niet hoe er buiten gedacht wordt.
Van ingrid is gewoon een willem aktie en voor de rest is het sowieso een triest groepje. Vooral niet toegeven dat je iets misschien beter had kunnen doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:54 schreef ChantalC het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig dat iedereen (Sjankwal, Ingding etc) zich nu tegen Menno keren, puur omdat hij ze confronteerd met hun gedrag...
Blehhhhhhhhhhh!
Menno is tot nu toe de enige die laat zien dat hij ervoor wil gaan... Destijds ook tijdens het fietsen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:55 schreef riri het volgende:
Allemaal zorgen hier dat Menno de schijnheiligerd de hoofdprijs wint!!!!
Kennelijk is het niet zo logische als je nu naar de groep kijkt zie echt dat er wel een tweedeling ontstaat. Hier is BB ook op uit! De opdracht lukt hierdoor niet. Ik vindt het prima hoor het levert leuke streams op.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:53 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat zijn weer zulke inkoppers, 'je moet geen tweedeling creeeren', nee da's logisch teef. En verder is het gewoon weer de stuurlui en die wal enzo
Ik zie ook dat er (eindelijk!) een tweedeling ontstaat. Maar dat wil je natuurlijk nooit, als je in de groep zelf zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Kennelijk is het niet zo logische als je nu naar de groep kijkt zie echt dat er wel een tweedeling ontstaat. Hier is BB ook op uit! De opdracht lukt hierdoor niet. Ik vindt het prima hoor het levert leuke streams op.
Anti: Chantal, Lieske, Joost, Ingrid, Tanja, Nathaliequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:56 schreef Falco het volgende:
Maar wie is er nu anti-Menno, pro-Menno en neutraal?
Anti: Rob, Chantal
Neutraal: Dido
Pro: ?
Het is me nog niet helemaal duidelijk...
Helemaal niets. Alleen komt ze qua instelling niet over als iemand die dit soort werk zou doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zou best kunnen! Wat is daar mis mee.
Ze denkt tenminste na over een praktische oplossing van het probleem, dat moet ik haar wel nageven. De rest begint als een kip zonder kop, zonder ook maar na te denken of het misschien een beetje efficient aangepakt kan worden.quote:Heb eigenlijk meer het idee dat Tanja pragmatische is maar sociaal niet zo sterk. Het gevolg hiervan is dat zij zich buiten de groep plaatst.
Menno is gewoon te veel bezig met het SPEL.... weg met die vent!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:57 schreef flugeltje het volgende:
Wil iemand per direct Ingrid het huis uitgooien?
Eerst trapt ze Menno op z'n ziel met d'r doortrapte verleidingspraktijken en vervolgens stampt ze hem tijdens het roddelen ook nog eens de grond in.
Ik ben nu zelfs aan het denken er maar wat SMSjes aan te besteden om ervoor te zorgen dat ie blijft....
Ik niet, helemaal niet. Ik zou me ook ergeren als ik iedere keer met zo'n stel een opdracht moest doen, met vooral gezeur en gezeik en *ik kan het niet*quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vond het ook bespotteleijk dat Menno door ging, Echt een slijmballen actie, beetje in Hummie haar reet kruipen![]()
had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:57 schreef flugeltje het volgende:
Wil iemand per direct Ingrid het huis uitgooien?
Eerst trapt ze Menno op z'n ziel met d'r doortrapte verleidingspraktijken en vervolgens stampt ze hem tijdens het roddelen ook nog eens de grond in.
Ik ben nu zelfs aan het denken er maar wat SMSjes aan te besteden om ervoor te zorgen dat ie blijft....
Dit wisselt echter nog wel veelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:56 schreef Falco het volgende:
Maar wie is er nu anti-Menno, pro-Menno en neutraal?
Anti: Rob, Chantal
Neutraal: Dido
Pro: ?
Het is me nog niet helemaal duidelijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |