Heb wel het idee dat Tanja de meest verstandige is van de groep op dit moment.Tanja; Je moet het samen doen geen tweedeling creeeren + haar idee met de zakjes aan de tafel plakken is ook slim.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:44 schreef Kinga het volgende:
Tanja, shut the fuck up.
Strafrantsoen uitbreiden: Raus met de make-up.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef Bocaj het volgende:
Queen Dido maakt zich weer op voor het bonensorteren....
Ow nee ze doet het voor de streamers (buitenwereld...)
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:48 schreef ChantalC het volgende:
Tanja is ook een secreet hoor... Vraagt ze aan Joost of hij na het koken het gasfornuis wil schoonmaken.
"Ik vind hem nou ook vies"zegt ze... Pak dan een doekje en maak het schoon TANJA!
Begin me steeds meer te irriteren aan bepaalde bewoners...
Ik zou bijna gaan denken dat ze dit soort thuiswerk vaker gedaan heeft.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Tanja de meest verstandige is van de groep op dit moment.Tanja; Je moet het samen doen geen tweedeling creeeren + haar idee met de zakjes aan de tafel plakken is ook slim.
Dat zijn weer zulke inkoppers, 'je moet geen tweedeling creeeren', nee da's logisch teef. En verder is het gewoon weer de stuurlui en die wal enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:48 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Tanja de meest verstandige is van de groep op dit moment.Tanja; Je moet het samen doen geen tweedeling creeeren + haar idee met de zakjes aan de tafel plakken is ook slim.
Zou best kunnen! Wat is daar mis mee. Heb eigenlijk meer het idee dat Tanja pragmatische is maar sociaal niet zo sterk. Het gevolg hiervan is dat zij zich buiten de groep plaatst.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat ze dit soort thuiswerk vaker gedaan heeft.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Tanja heeft wel gelijk met het vieze fornuisen normaal maakt ze het zelf schoon
Ze zitten compleet verkeerd met hoe erbuiten het huis gedacht wordt. Mooi is dat.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:55 schreef Falco het volgende:
Er was echt niks schijnheiligs aan Menno hoor.
Nou ik vond het ook bespotteleijk dat Menno door ging, Echt een slijmballen actie, beetje in Hummie haar reet kruipenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:53 schreef Utwodublin het volgende:
Hehe Chantal snapt het niet. Alsof alleen bejaarden het leuk vonden dat Menno alleen doorging. Ik heb me meer geergerd aan dat slome werken van anderen dan aan dat doorgaan van Menno. En ben toch echt geen bejaarde. We hebben toch iets meer gezien dan zij allen en ze weten dus echt niet hoe er buiten gedacht wordt.
Van ingrid is gewoon een willem aktie en voor de rest is het sowieso een triest groepje. Vooral niet toegeven dat je iets misschien beter had kunnen doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:54 schreef ChantalC het volgende:
Ik vind het wel een beetje zielig dat iedereen (Sjankwal, Ingding etc) zich nu tegen Menno keren, puur omdat hij ze confronteerd met hun gedrag...
Blehhhhhhhhhhh!
Menno is tot nu toe de enige die laat zien dat hij ervoor wil gaan... Destijds ook tijdens het fietsen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:55 schreef riri het volgende:
Allemaal zorgen hier dat Menno de schijnheiligerd de hoofdprijs wint!!!!
Kennelijk is het niet zo logische als je nu naar de groep kijkt zie echt dat er wel een tweedeling ontstaat. Hier is BB ook op uit! De opdracht lukt hierdoor niet. Ik vindt het prima hoor het levert leuke streams op.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:53 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Dat zijn weer zulke inkoppers, 'je moet geen tweedeling creeeren', nee da's logisch teef. En verder is het gewoon weer de stuurlui en die wal enzo
Ik zie ook dat er (eindelijk!) een tweedeling ontstaat. Maar dat wil je natuurlijk nooit, als je in de groep zelf zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:57 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Kennelijk is het niet zo logische als je nu naar de groep kijkt zie echt dat er wel een tweedeling ontstaat. Hier is BB ook op uit! De opdracht lukt hierdoor niet. Ik vindt het prima hoor het levert leuke streams op.
Anti: Chantal, Lieske, Joost, Ingrid, Tanja, Nathaliequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:56 schreef Falco het volgende:
Maar wie is er nu anti-Menno, pro-Menno en neutraal?
Anti: Rob, Chantal
Neutraal: Dido
Pro: ?
Het is me nog niet helemaal duidelijk...
Helemaal niets. Alleen komt ze qua instelling niet over als iemand die dit soort werk zou doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:53 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Zou best kunnen! Wat is daar mis mee.
Ze denkt tenminste na over een praktische oplossing van het probleem, dat moet ik haar wel nageven. De rest begint als een kip zonder kop, zonder ook maar na te denken of het misschien een beetje efficient aangepakt kan worden.quote:Heb eigenlijk meer het idee dat Tanja pragmatische is maar sociaal niet zo sterk. Het gevolg hiervan is dat zij zich buiten de groep plaatst.
Menno is gewoon te veel bezig met het SPEL.... weg met die vent!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:57 schreef flugeltje het volgende:
Wil iemand per direct Ingrid het huis uitgooien?
Eerst trapt ze Menno op z'n ziel met d'r doortrapte verleidingspraktijken en vervolgens stampt ze hem tijdens het roddelen ook nog eens de grond in.
Ik ben nu zelfs aan het denken er maar wat SMSjes aan te besteden om ervoor te zorgen dat ie blijft....
Ik niet, helemaal niet. Ik zou me ook ergeren als ik iedere keer met zo'n stel een opdracht moest doen, met vooral gezeur en gezeik en *ik kan het niet*quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:56 schreef cuall het volgende:
[..]
Nou ik vond het ook bespotteleijk dat Menno door ging, Echt een slijmballen actie, beetje in Hummie haar reet kruipen![]()
had het niet beter kunnen zeggen!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:57 schreef flugeltje het volgende:
Wil iemand per direct Ingrid het huis uitgooien?
Eerst trapt ze Menno op z'n ziel met d'r doortrapte verleidingspraktijken en vervolgens stampt ze hem tijdens het roddelen ook nog eens de grond in.
Ik ben nu zelfs aan het denken er maar wat SMSjes aan te besteden om ervoor te zorgen dat ie blijft....
Dit wisselt echter nog wel veelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:56 schreef Falco het volgende:
Nathalie, was een beetje de weg kwijt door honger en vermoeidheidquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:02 schreef arneaux het volgende:
Wie heeft er blauwe vlekken en ufos gezien?
Hehe ook dat nog, hoe vaak zegt ze dat wel niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:06 schreef Falco het volgende:
Chantal heeft het weer eens over wat 'Nederland d'r van vindt'. Als er één bezig is met spel, dan is zij dat wel
.
Ze moeten 2 dingen doenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kom op zeg, laten we eerlijk wezen. Als je het een beetje handig aanpakt is die berg bonen met 8 man in 3 dagen prima uit te sorteren. En dan hoef je echt geen bizar lange shifts te hanteren.
Ik zou een overwegen om mijn naam te veranderenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef ChantalC het volgende:
Ik vind alle Chantallen k*twijven! Blehhhhhhhhhhhhhhh
Ow ik heet zelf ook Chantal.. Nja bijna alle...
Je bent Lieske vergeten, net als de groep vaak doetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Anti:
1 Chantal
2 Joost
3 Rob
4 Ingrid
5 Nathalie
Neutraal:
Roel
Pro:
1Tanja
2 Dido
3 Menno
Neuh we schieten die anderen gewoon af... Dan ben ik uniek!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:10 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Ik zou een overwegen om mijn naam te veranderen![]()
nee, joh, in de andere groep zitten alleen acteurs, die worden nu door Hummy bijgevoed!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef NeoDweezil het volgende:
mss tijd voor een stream op de bonenkamer?
Daar zorgt BB voorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:05 schreef Cuaderno het volgende:
Deze groep loopt de hele tijd de andere groep af te kraken! Wie zorg er nu voor een tweedeling??![]()
En Joost ver gedaald in ieder geval, bij mij wel. Dies echt diep gezonken op mijn lijst.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:10 schreef flugeltje het volgende:
Joost zegt dat het doorwerken van Menno 'hem zijn kop gaat kosten'....
Wat een achtelijke mongool is het toch... Menno is juist in achting gestegen bij heel veel mensen...
Enne Roel.... Laat jezelf nou verdomme eens niet zo meeslepen door die mafkezen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:10 schreef flugeltje het volgende:
Wat een achtelijke mongool is het toch... Menno is juist in achting gestegen bij heel veel mensen...
ene 40-jarige C uit Amsterdam als eerstequote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Neuh we schieten die anderen gewoon af... Dan ben ik uniek!![]()
Dat van dat NAC-shirt in combinatie met braken snap ik dan wel weer!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Falco het volgende:
Vanaf nu is Menno mijn favoriet hoor. Joost is echt gezakt.
Dat moment dat ie zijn NAC-shirt kreeg, het aantrok en later helemaal kapot ging vanwege de heimwee en het braken. Dat was tot nu toe het mooiste BB5-moment.
[afbeelding]
[afbeelding]
oke maar niet zeuren omdat ze volgende week geen eten hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft is deze goep verreweg leuker dan die andere groep.
Wie wil er nou van de keurig meelopende mensen in het BB huis. Niemand toch.
Niet alles pikken!!! Dat is het motto van iedere BB ... en ook nu weer
Dit hangt inderdaad volledig af van de voice-over in de TV uitzending!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef teamlead het volgende:
joost: "dit kost hem zijn kop"
dat denk ik dus niet aap.... als BB dit een beetje behoorlijk in beeld brengt tijdens de uitzending, redt het hem waarschijnlijk
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Daar is bij mij geen peil op te trekken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:56 schreef Falco het volgende:
Menno laat tenminste zijn emoties zien... Echt erg als je dan merkt dat andere bewoners zeggen dat Menno zielig aan het huilen is. Ongevoelige lui soms...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Falco het volgende:
Vanaf nu is Menno mijn favoriet hoor. Joost is echt gezakt.
Dat moment dat ie zijn NAC-shirt kreeg, het aantrok en later helemaal kapot ging vanwege de heimwee en het braken. Dat was tot nu toe het mooiste BB5-moment.
Nee joh! roddel en actie dat willen we! Werkweigering! hoere en sloere! Lekker lui doen en de actieven irriteren!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En Joost ver gedaald in ieder geval, bij mij wel. Dies echt diep gezonken op mijn lijst.
Dat ze niet alles moeten pikken vind ik prima... Alleen de manier waaróp het gebeurt bevalt me niet zo....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Dat van dat NAC-shirt in combinatie met braken snap ik dan wel weer!![]()
preciesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:10 schreef flugeltje het volgende:
Geeft niets bocaj....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
We zijn het vandaag niet vaak met elkaar eens![]()
![]()
![]()
![]()
Deze groep is het leukst om naar te kijken. Lekker ergeren enzo. Maar ik vind het wel een stelletje trutten bij elkaar. Ze mogen nog lang blijven, maar van mij mag nu iemand van de andere groep winnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Met een fles Vodka (of was het Rum?) achter je kiezen lukt dat prima hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:15 schreef ChantalC het volgende:
Er zijn maar weinig mannen die hun emoties durven tonen, dat vind ik persoonlijk hele sterke mannen! (Mentaal sterk)
Chantal heeft weer een lekker bashing orgasme!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef arneaux het volgende:
Chantal blijft de discussie ook voeden.
Helemaal met je eens, Scan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |