Tanja heeft even in die kamer gestaan verzint nu iets (wat goed is) maar heeft verder niets gedaan voor de weekopdracht, dan heb je ook geen recht van spreken en zoals Roel zegt, ben je behoorlijk achterlijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:17 schreef Giggio het volgende:
[..]
en die stuurlui zitten nu buiten de beppen???? haha GNA GNA GNA
meteen de klik hebben om het goed te doen en die klik hebben ze gewoon niet
Tanja blijkbaar wel![]()
![]()
Nu Pas? met zijn principe... vervelende lul die Robquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
ROB NU pas ECHT vervelend.. al 64 dagen ofzo toch al?
De tranen liepen over mijn wangenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik moest nu ook lachen om ChantalVoor het eerst
Rob heeft het gewoon bij het rechte eindquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:19 schreef Kimske het volgende:
Rob lat zich weer kennen, door Menno zo naar beneden te halen. Als Roel het was geweest was het van 'das karakter tonen, respect'
blehg
heb ik ook, maar dan al sinds zijn gezeik over het rantsoen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:20 schreef ChantalC het volgende:
Joost was populair bij mij, maar door zijn kinderlijke gedrag in de bonenkamer is dat drastisch gedaald.
hier ookquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:21 schreef bunnyma het volgende:
[..]
De tranen liepen over mijn wangen![]()
vast niet veel goeds over Mennoquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:18 schreef Cuaderno het volgende:
ben benieuwd wat joost zometeen tegen zijn groep zegt als hij weer terug is
Ik heb juist om hem zitten lachen, met zijn polonaise!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:20 schreef ChantalC het volgende:
Joost was populair bij mij, maar door zijn kinderlijke gedrag in de bonenkamer is dat drastisch gedaald.
Tanja 50%quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:22 schreef Bocaj het volgende:
Is er al een sms tussenstand?
Ik denk dat hij beter snapt hoe het werkt dan de anderen, ja. Het spel dus. Misschien begrijpt hij ook wel (als enige?) dat dit soort dingen ook uitgezonden worden. De rest lijkt wel te denken dat ze per dag alleen 's avonds een uurtje gefilmd worden. Anders blijven ze ook niet de hele dag in die badjas lopen. Als ze wéten dat ze gefilmd worden, dan tutten ze zich namelijk allemaal enorm op.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:18 schreef srblackbird het volgende:
[..]
hij denkt dat ie 't snapt.
of denk jij dat jij het snapt ??
Rob je bent een lul, snap je? Rob; Dat is toch logischequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:20 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Nu Pas? met zijn principe... vervelende lul die Rob
Nee, maar als we allemaal SMS-je sturen voor Menno, Tanja en Natte Lie zijn we de grootste Jan L*L kwijt morgenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:22 schreef Bocaj het volgende:
Is er al een sms tussenstand?
Menno is een misselijk kwalletje.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:22 schreef riri het volgende:
Menno is een slijmerd die alls doet voor geld
daar is het spel toch ook op gebaseerdquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:22 schreef riri het volgende:
Menno is een slijmerd die alls doet voor geld
Een polonaise is ok, maar niet tijdens een opdracht die ze al weken achter elkaar niet halen. Of door domme fouten, maar vooral door omdat ze er geen zin in hebben. Eerst werken en daarna is er tijd voor een polonaise...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:22 schreef bunnyma het volgende:
Ik heb juist om hem zitten lachen, met zijn polonaise!![]()
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:21 schreef riri het volgende:
[..]
Rob heeft het gewoon bij het rechte eind
Zo.... zeg maar dag met het handje naar Naatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:23 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Tanja 50%
Nat 3%
Rob -23,34 %
menno? de rest %
Engerd héquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:24 schreef Kokstra het volgende:
Menno: "Ik zou ook niet trots zijn op een paar ton die ik in mijn schoot geworpen krijg."
Wat een onzin kraamt die gast toch uit, helemaal beïnvloed door BB![]()
Hij denk dat je hard moet werken voor je geld.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk dat hij beter snapt hoe het werkt dan de anderen, ja. Het spel dus. Misschien begrijpt hij ook wel (als enige?) dat dit soort dingen ook uitgezonden worden. De rest lijkt wel te denken dat ze per dag alleen 's avonds een uurtje gefilmd worden. Anders blijven ze ook niet de hele dag in die badjas lopen. Als ze wéten dat ze gefilmd worden, dan tutten ze zich namelijk allemaal enorm op.
IDD Rob eist weer de credits op dat hij het door had dat het fout ging!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:26 schreef Kimske het volgende:
[..]
![]()
Rob nu dan: ik zag meteen wta jullie bedoelden! hallo.. DIDO zag dat!!
nou hoe verteld hij de boodschap door?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:28 schreef Cuaderno het volgende:
joost heeft een pepje gehad van menno![]()
kijken hoe hij de boodschap doorgeeft
Dat is wat wij 'wishfull thinking' noemenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:23 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Tanja 50%
Nat 3%
Rob -23,34 %
menno? de rest %
ik niet blijquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Zo.... zeg maar dag met het handje naar Naat![]()
Scanman blij, iedereen blij!
Joost is het lulletje in dit hele verhaal en niet Menno. k Denk dat ze maar een deel van het gedrag van Joost in die bonenkamer hebben laten zien. Als er iemand geen flikker heeft gedaan is hij het. Beetje lullig om het op Menno de boodschapper af te schuiven.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:25 schreef riri het volgende:
Joost laat zich zelfs ompraten door die griezel
Joost geeft hiermee zo zijn eigen indentiteit weg
Niet doen Joost,gewoon zeggen ik volg jou niet Menno,ik zit niet zo gluiperig in elkaar als jij
het waren meer random getallenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Dat is wat wij 'wishfull thinking' noemen.
er staan geen streams op de bonenkamer...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:30 schreef Sassefras het volgende:
[..]
nou hoe verteld hij de boodschap door?
(geen streams heeft, en dus op de SC topic leeft en de streamverslagen)
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:29 schreef Cuaderno het volgende:
stream in de bonenkamer zou leuk zijn..
Ja volgens mij zei Menno daar net iets over, dat BB hem heeft laten zien/ verteld dat ze weer aant kloten waren, dat ie daarom dagboekkamer in werk geroepen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Joost is het lulletje in dit hele verhaal en niet Menno. k Denk dat ze maar een deel van het gedrag van Joost in die bonenkamer hebben laten zien. Als er iemand geen flikker heeft gedaan is hij het. Beetje lullig om het op Menno de boodschapper af te schuiven.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:33 schreef Jane het volgende:
Hoe vaker ze Menno schijnheilig noemen, hoe sympathieker ik hem ga vinden.
Straks ga ik nog hopen dat hij wint!![]()
Idem dito.. Hij heeft nb zitten werken in de 2 uur van die andere groep. En nu weten die drie, Rob, dido en natte lie, zeker dat ze nog wel even doorgegaan waren. WEdden dat als ie gevraagd had, ze alle drie nee hadden gezegd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:33 schreef Jane het volgende:
Hoe vaker ze Menno schijnheilig noemen, hoe sympathieker ik hem ga vinden.
Straks ga ik nog hopen dat hij wint!![]()
Nee man, die zorgt voor heerlijke frustraties. Erin laten!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:37 schreef MissHobje het volgende:
Hoop echt dat Tanja eruit gaat /...
Voor Rob mag je er wel 3 gebruikenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef Jane het volgende:
Rob, lul!!! (mag ik hier voor 1 keer desmiley gebruiken?)
Logisch toch van al de slechte is zij toch de bestequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:26 schreef Kinga het volgende:
Hoe kan Nathalie in godsnaam bovenaan staan in de poll??!?!?!?!
[POLL] Welke genomineerde moet er blijven?
Nou, heerlijk zijn ze niet. Heb laatst zelfs de tv uitgezet toen zij erop was. Tegenwoordig doe ik alleen nog het geluid uit, dat scheelt zo in de energiekosten.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee man, die zorgt voor heerlijke frustraties. Erin laten!!!
Ik vrees dat de boodschapper ze krijgt en niet de dader.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef Kinga het volgende:
Joost kan wel wat nominaties verwachten volgende week, heb ik het idee
Hoop echt wel dat Rob er uit gaat. Maar als je denkt aan de irritatie & spanningen is het voor BB het beste als Nathalie er uit gaat. Die voegt het minste toe imo.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef Falco het volgende:
Rob, laat hem vertrekken aanstaande donderdag AUB!
Nou, ik haat ze allemaal evenveelquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Logisch toch van al de slechte is zij toch de beste![]()
Nou niet voor mij dan, ik heb 3 streepschermen en 1 groenequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:32 schreef Bocaj het volgende:
Queen Dido maakt zich weer op voor het bonensorteren....
Ow nee ze doet het voor de streamers (buitenwereld...)
Menno?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:40 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik vrees dat de boodschapper ze krijgt en niet de dader.
Nee joh.. sinds ze in die babykamer ondergedoken is.. is dat wel overquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:38 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Nee man, die zorgt voor heerlijke frustraties. Erin laten!!!
Begrijp niet wat de meeste mensen zien in deze grijze muis! Nathalie is echt saai!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Logisch toch van al de slechte is zij toch de beste![]()
Haha, die opdracht is SOWIESO al mislukt...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:40 schreef Cuaderno het volgende:
opdracht mislukt? want groep 2 is om 14.45 aan hun 2e shift begonnen en het is nu nog geen 16.45?
lol, idd, nou ja, extra mislukt dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Haha, die opdracht is SOWIESO al mislukt...
Mijn zege heb je!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:43 schreef teamlead het volgende:
ik krijg langzaam maar zeker steeds meer de neiging om dat huis binnen te dringen en mijn frustraties op de bewoners te botvieren... met het douchebeen van rob kun je (als je goed mikt) behoorlijk wat schade aanrichten bij chantal, tanja en rob voor de beveiliging ingrijpt...
Wanneer ga je? En neem Kribbet meequote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:43 schreef teamlead het volgende:
ik krijg langzaam maar zeker steeds meer de neiging om dat huis binnen te dringen en mijn frustraties op de bewoners te botvieren... met het douchebeen van rob kun je (als je goed mikt) behoorlijk wat schade aanrichten bij chantal, tanja en rob voor de beveiliging ingrijpt...
het enige goede idee dat zij ooit gehad heeft was het idee om te vertrekken....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |