Nathalie, was een beetje de weg kwijt door honger en vermoeidheidquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:02 schreef arneaux het volgende:
Wie heeft er blauwe vlekken en ufos gezien?
Hehe ook dat nog, hoe vaak zegt ze dat wel niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:06 schreef Falco het volgende:
Chantal heeft het weer eens over wat 'Nederland d'r van vindt'. Als er één bezig is met spel, dan is zij dat wel
.
Ze moeten 2 dingen doenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:00 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Kom op zeg, laten we eerlijk wezen. Als je het een beetje handig aanpakt is die berg bonen met 8 man in 3 dagen prima uit te sorteren. En dan hoef je echt geen bizar lange shifts te hanteren.
Ik zou een overwegen om mijn naam te veranderenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef ChantalC het volgende:
Ik vind alle Chantallen k*twijven! Blehhhhhhhhhhhhhhh
Ow ik heet zelf ook Chantal.. Nja bijna alle...
Je bent Lieske vergeten, net als de groep vaak doetquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Anti:
1 Chantal
2 Joost
3 Rob
4 Ingrid
5 Nathalie
Neutraal:
Roel
Pro:
1Tanja
2 Dido
3 Menno
Neuh we schieten die anderen gewoon af... Dan ben ik uniek!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:10 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
Ik zou een overwegen om mijn naam te veranderen![]()
nee, joh, in de andere groep zitten alleen acteurs, die worden nu door Hummy bijgevoed!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef NeoDweezil het volgende:
mss tijd voor een stream op de bonenkamer?
Daar zorgt BB voorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:05 schreef Cuaderno het volgende:
Deze groep loopt de hele tijd de andere groep af te kraken! Wie zorg er nu voor een tweedeling??![]()
En Joost ver gedaald in ieder geval, bij mij wel. Dies echt diep gezonken op mijn lijst.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:10 schreef flugeltje het volgende:
Joost zegt dat het doorwerken van Menno 'hem zijn kop gaat kosten'....
Wat een achtelijke mongool is het toch... Menno is juist in achting gestegen bij heel veel mensen...
Enne Roel.... Laat jezelf nou verdomme eens niet zo meeslepen door die mafkezen
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:10 schreef flugeltje het volgende:
Wat een achtelijke mongool is het toch... Menno is juist in achting gestegen bij heel veel mensen...
ene 40-jarige C uit Amsterdam als eerstequote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Neuh we schieten die anderen gewoon af... Dan ben ik uniek!![]()
Dat van dat NAC-shirt in combinatie met braken snap ik dan wel weer!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Falco het volgende:
Vanaf nu is Menno mijn favoriet hoor. Joost is echt gezakt.
Dat moment dat ie zijn NAC-shirt kreeg, het aantrok en later helemaal kapot ging vanwege de heimwee en het braken. Dat was tot nu toe het mooiste BB5-moment.
[afbeelding]
[afbeelding]
oke maar niet zeuren omdat ze volgende week geen eten hebbenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Wat mij betreft is deze goep verreweg leuker dan die andere groep.
Wie wil er nou van de keurig meelopende mensen in het BB huis. Niemand toch.
Niet alles pikken!!! Dat is het motto van iedere BB ... en ook nu weer
Dit hangt inderdaad volledig af van de voice-over in de TV uitzending!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:09 schreef teamlead het volgende:
joost: "dit kost hem zijn kop"
dat denk ik dus niet aap.... als BB dit een beetje behoorlijk in beeld brengt tijdens de uitzending, redt het hem waarschijnlijk
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Daar is bij mij geen peil op te trekken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:56 schreef Falco het volgende:
Maar wie is er nu anti-Menno, pro-Menno en neutraal?
Anti: Rob, Chantal
Neutraal: Dido
Pro: ?
Het is me nog niet helemaal duidelijk...
Menno laat tenminste zijn emoties zien... Echt erg als je dan merkt dat andere bewoners zeggen dat Menno zielig aan het huilen is. Ongevoelige lui soms...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Falco het volgende:
Vanaf nu is Menno mijn favoriet hoor. Joost is echt gezakt.
Dat moment dat ie zijn NAC-shirt kreeg, het aantrok en later helemaal kapot ging vanwege de heimwee en het braken. Dat was tot nu toe het mooiste BB5-moment.
Nee joh! roddel en actie dat willen we! Werkweigering! hoere en sloere! Lekker lui doen en de actieven irriteren!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En Joost ver gedaald in ieder geval, bij mij wel. Dies echt diep gezonken op mijn lijst.
Dat ze niet alles moeten pikken vind ik prima... Alleen de manier waaróp het gebeurt bevalt me niet zo....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Hahaquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Dat van dat NAC-shirt in combinatie met braken snap ik dan wel weer!![]()
preciesquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:10 schreef flugeltje het volgende:
Geeft niets bocaj....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
We zijn het vandaag niet vaak met elkaar eens![]()
![]()
![]()
![]()
Deze groep is het leukst om naar te kijken. Lekker ergeren enzo. Maar ik vind het wel een stelletje trutten bij elkaar. Ze mogen nog lang blijven, maar van mij mag nu iemand van de andere groep winnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Met een fles Vodka (of was het Rum?) achter je kiezen lukt dat prima hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:15 schreef ChantalC het volgende:
Er zijn maar weinig mannen die hun emoties durven tonen, dat vind ik persoonlijk hele sterke mannen! (Mentaal sterk)
Chantal heeft weer een lekker bashing orgasme!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:16 schreef arneaux het volgende:
Chantal blijft de discussie ook voeden.
Helemaal met je eens, Scan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:13 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |