Klopt ja, vond ik ook onzin. BB moet niet zeuren over het harde werken van ze. Krijgen ze dan ook extra geld als ze de weekopdracht halen + nog 200 extra zakjes?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond dat gezeik ove rgeld ook onzin hoor. Dat ze moeten weken voor die paar ton. Ja daaag. Ze moeten in BB zitten voor dat geld en dat werken is voor eten.
Is goed hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zeg, Isabeau, gaan wij binnenkort weer es vrijblijvend daten?![]()
![]()
fijngemalen havermout ook een lijntje?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:50 schreef Kinga het volgende:
WTF heeft die Lieske geslikt en gesnoven?
en ze mochten niks meer vragen in de DBK dus hadden inderdaad nooit een juiste berekening maken.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ja. Dus die brief van BB met het juiste aantal, hadden ze al eerder moeten krijgen.
Ik schijn de enige te zijn hier, maar kan het HEEL goed begrijpen. Ik vind dat ze volkomen gelijk hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:47 schreef Jane het volgende:
Het kan Lieske niks schelen dat ze als lapszwans overkomt.
Mijn God, ze gaan wel over de zeik zeg!En volgens mij gaat het sorteren nu helemaal niet meer goed.
precies.. als ze gewoon even de tijd hadden genomen om te overleggen en hadden nagedacht hadden ze het makkelijk kunnen halen...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:51 schreef regenworm het volgende:
[..]
en ze mochten niks meer vragen in de DBK dus hadden inderdaad nooit een juiste berekening maken.
Maar goed ze beginnen gewoon aan de opdracht zonder er eerst over na te denken.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:51 schreef frizti het volgende:
het blijven domme eikels. Ze hebben net te horen gekregen hoe de methode is en nog doen ze het verkeerd.
Ik negrijp de reactie ook wel hoor. Menno bracht het ook hilarisch en zoals BB ze kinderachtig de les leest is ook belachelijk. Wat ik al zei: dat geld op het eind is voor het in BB zitten. Niet om bonen te sorteren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik schijn de enige te zijn hier, maar kan het HEEL goed begrijpen. Ik vind dat ze volkomen gelijk hebben.
erg belangrijk dat roken je wordt er alleen maar ziek vanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:50 schreef Jane het volgende:
Chantal: Ik mag dus ook geen sigaret meer tussendoor roken!![]()
Dat lijkt me wel het juiste momentquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:52 schreef Kinga het volgende:
Ik heb weer sterk de behoefte om Lieske te slaan.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:49 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt ja, vond ik ook onzin. BB moet niet zeuren over het harde werken van ze. Krijgen ze dan ook extra geld als ze de weekopdracht halen + nog 200 extra zakjes?
Zou ik niet doen, want dan krijg je het met mij aan de stokquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:52 schreef Kinga het volgende:
Eensch!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:49 schreef BBscanner het volgende:
Moet zeggen dat ik meer respect heb voor Groep 2 de lolbroeken dan voor het zanggroepje zeiksnorren in Groep 1![]()
BONEN Groep 2RESPECT!
![]()
Vind ik ook! Ik vind deze opdracht ook ridicuul en niet haalbaar, dus ik begrijp hun reactie wel.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:53 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik me afvraag...
In de brief van BB net staat dat ze overkomen als lapzwansen... ik zie dat soms ook op Fok overkomen, maar over het algemeen zie ik posts met begrip voor de bewoners als een opdracht niet haalbaar is. Dus bb leest ergens anders dan Fok lijkt me. Of ze zijn selectieve lezers.
Neem aan dat je het over Bonen groep 2. Mijn respect hebben ze!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik schijn de enige te zijn hier, maar kan het HEEL goed begrijpen. Ik vind dat ze volkomen gelijk hebben.
wat zeiden ze dan?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:54 schreef Kinga het volgende:
OEE Dido wordt zwart gemaakt...das voor het eerst dat ik dat hoor
De weekopdrachten zijn natuurlijk wel een onderdeel van 'in BB zitten'.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik negrijp de reactie ook wel hoor. Menno bracht het ook hilarisch en zoals BB ze kinderachtig de les leest is ook belachelijk. Wat ik al zei: dat geld op het eind is voor het in BB zitten. Niet om bonen te sorteren.
Ja, en die tijdens weekopdracht Rookverbod gewoon weer een sigaret opsteekt en te beroerd is daarover Chantal tijdig te informeren, die heeft het geld verdiend met haar Kermis de Kikkerquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als die wint, dan is dit echt mijn laatste BB geweest. Het zou wel enorm lachwekkend zijn als Tanja wint... Een persoon die alles behalve is afgesloten van de buitenwereld en die niet 24 uur per dag camera's op zich gericht had die gaat winnen??? Denk het niet
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:55 schreef Stereotomy het volgende:
Chantal kan nu elk moment stikken in haar GNA GNA's
Precies!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik negrijp de reactie ook wel hoor. Menno bracht het ook hilarisch en zoals BB ze kinderachtig de les leest is ook belachelijk. Wat ik al zei: dat geld op het eind is voor het in BB zitten. Niet om bonen te sorteren.
Er zou begrip zijn geweest als de bewoners wat meer inzet hadden getoond... De meeste opdrachten zijn gewoon haalbaar. De bewoners komen er zélf gewoon niet op om de opdracht op de meest productieve manier uit te voeren....quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:53 schreef Foreverblue het volgende:
Wat ik me afvraag...
In de brief van BB net staat dat ze overkomen als lapzwansen... ik zie dat soms ook op Fok overkomen, maar over het algemeen zie ik posts met begrip voor de bewoners als een opdracht niet haalbaar is. Dus bb leest ergens anders dan Fok lijkt me. Of ze zijn selectieve lezers.
Dat heb ik nu dagelijks met Chantalquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:52 schreef Kinga het volgende:
chantal is zelf half surinaamsquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:56 schreef Foreverblue het volgende:
Hahahaha ze lachen zich rot om surinamers.... zal bb daar ook wel weer boze mails over krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |