Volgens mij ingrid...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:41 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
ik heb het niet gehoord, maar laat me raden.... opmerking van chantal?
Tanja heeft het *weer* vantevoren van BB te horen gekregenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:39 schreef Kleintje het volgende:
hahahaha... ja dat is waar... TANJA had weer gelijk! Geweldig!!!
Ja hoor... geef 350.000 aan de asociale zeurende zeugquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:40 schreef Giggio het volgende:
TANJA GAAT WINNEN!!!!!! ZE VERDIENT HET!!!!!!!!!
Komt ie ook, en met hem de rest van de bewoners. Alleen ligt dat niet aan de opdrachten van BB, maar aan de instelling van de bewonersquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:40 schreef Isabeau het volgende:
Roel vindt dat hij met die opdrachten als een randdebiel overkomt
Ja, die heeft de bevalling niet opgegevenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:40 schreef Giggio het volgende:
TANJA GAAT WINNEN!!!!!! ZE VERDIENT HET!!!!!!!!!
Zeg 'ns!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:41 schreef riri het volgende:
gaan ze het ene groepje het idee geven dat die zich beter gedragen en de anderen moeten zich schuldig voelen
Roel heeft nu groot gelijk met wat hij nu zegt
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die heeft de bevalling niet opgegevenVoor de rest was er niets wat ze kòn opgeven.
ze passen wel bi jelkaar het zijn twee grote zeurpietenquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:41 schreef Kokstra het volgende:
Chantal: "Ik zeur helemaal niet over eten!"
Joost: "Ik zeur wel over eten, want ik heb gewoon honger!"
Nee het zijn Linzen! dit zei Lieske ook alquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:41 schreef Day het volgende:
Zie je wel, het zijn wel gele erwten!
Jullie met je mais!
er lopen 9 zeurende varkens in het huis rondquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Ja hoor... geef 350.000 aan de asociale zeurende zeug![]()
wat het iets minderquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef Springsteen27 het volgende:
Ze verdient een nekschot ja...
Als die wint, dan is dit echt mijn laatste BB geweest. Het zou wel enorm lachwekkend zijn als Tanja wintquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, die heeft de bevalling niet opgegevenVoor de rest was er niets wat ze kòn opgeven.
Menno staat natuurlijk wel vlak voor een exitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad, heel sneu.
Chantal snapt het van BB wel, maar neemt het de andere groep kwalijk. Wat een kutwijf!!!
Trouwens, de rest doet lekker mee. Het is niet alleen Chantal.
Trouwens, ook al was het wel verboden geweest om in z'n eentje door te gaan, dan nog vindt ik Menno een kanjer dat hij daar ging zitten. De rest had het immers al min of meer opgegeven!
chantal heeft haar hersenen uitgelult.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef Jane het volgende:
Nou gaat Chantal zeiken dat BB ze niet gelijk helemaal uitgetekend heeft hoe ze de opdracht moesten aanpakken. Hee, je kunt toch ook zelf nadenken, trut!
Ze wisten van te voren niet hoeveel kilo bonen er lag... dus kan je het ook niet uitrekenen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:42 schreef scanman01 het volgende:
Nee Chantal.. Dat had je zelf moeten berekenen !
CHANTAL IS NOG GEWOON OP DE OUDE MANIER BEZIG!!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:46 schreef regenworm het volgende:
[..]
chantal heeft haar hersenen uitgelult.
Chantal is een beetje dom
Tanja is gewoon op haar best in een passiefe rolquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:45 schreef Jane het volgende:
Ze balen best dat ze Tanja's advies niet hebben aangenomen.
Nèhnèhnèhnèhnèh!
Dat had ik ook al bedachtquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:45 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij werkt de nieuwe techniek niet als ze niet EERST de omgeving om de tafel schoonmaken, alvorens ze de gele linzen op de grond beginnen te gooien.
dat was een risico dat ze zelf namen hoorquote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dat ze gelijk hebben. Als een opdracht al vrij snel onhaalbaar lijkt en zelfs misschien wel is, dan krijg je altijd dat soort reacties. Is niet meer dan logisch. 1 keer zijn ze gewoon doorgegaan ondanks dat ze wisten dat ze het nietmeer konden halen (de winnie de pooh zakjes) en toen kregen ze een strafrantsoen van brood, water en uien.
Daar heb je gelijk in ja. Dus die brief van BB met het juiste aantal, hadden ze al eerder moeten krijgen.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:46 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ze wisten van te voren niet hoeveel kilo bonen er lag... dus kan je het ook niet uitrekenen.
Zeg, Isabeau, gaan wij binnenkort weer es vrijblijvend daten?quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat had ik ook al bedacht
Maar goed, echt slim waren ze niet.
En als je goed kijkt zie je dat de mensen die zich heel druk aan het maken zijn over net (oa Chantal) terwijl ze praten dus niet doorwerken.
Ik ben het met je eens. Ze hebebn wel erg veel onhaalbare opdrachten gehad die mensen alleen in dat tempo kunnen uitvoeren na lang oefenen en nadat de techniek is uitgelegd.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind dat ze gelijk hebben. Als een opdracht al vrij snel onhaalbaar lijkt en zelfs misschien wel is, dan krijg je altijd dat soort reacties. Is niet meer dan logisch. 1 keer zijn ze gewoon doorgegaan ondanks dat ze wisten dat ze het nietmeer konden halen (de winnie de pooh zakjes) en toen kregen ze een strafrantsoen van brood, water en uien.
Chantal is gewoon zo over de zeik, dat ze weigert de beste methode toe te passen, omdat de andere groep het ze is komen zeggen. Dom wijf zeg!quote:Op woensdag 26 oktober 2005 15:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
CHANTAL IS NOG GEWOON OP DE OUDE MANIER BEZIG!!![]()
![]()
![]()
of zie ik dat verkeerd? Ik zie toch echt 2 kleine stapeltjes met bonen voor haar neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |